آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش بهترین اسید سولفوریک به صورت عمده

فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک به صورت عمده و با کیفیت تضمینی در سراسر کشور توسط فروشنده معتبر در حال انجام است. اسید سولفوریکـ خالص را می توانید از تولید کنندگان نیز به صورت مستقیم خریداری نمایید. این ماده اسید معدنی بسیار قوی بوده و با هر درصدی در آب حل می شود. این اسید نقطه جوش و گرانروی بسیار بالایی دارد و مصرف آن نیازمند رعایت موارد ایمنی می باشد. امکان خرید بهترین اسید سولفوریک به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و خریداران عمده می توانند با مراجعه به سایت نمایندگی فروش اسید سولفوریک، این محصول را با خلوص بالا سفارش دهند.

فروش بهترین اسید سولفوریک به صورت عمده

بورس اسید سولفوریک در بازار داخلی

بورس اسید سولفوریک در بازار داخلی

اسید سولفوریک در بازار داخلی فروش بسیار بالایی دارد. این اسید به علت کاربردهای متعدد در صنایع گوناگون کاربرد دارد. در بورس اسید سولفوریک می توانید خرید این محصول را با کمترین قیمت انجام دهید. عرضه عمده و فروش در تناژ بالا سبب کاهش قیمت تمام شده این محصول گردیده است. برای تهیه اسید سولفوریک می توانید سفارشات را به صورت حضوری یا تلفنی ثبت کنید.

مهمترین کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودهای شیمیایی بوده به گونه ای که 60 درصد مصرف این اسید به بازار تولید این کودها اختصاص دارد. مهمترین انواع کودهایی که با استفاده از اسید سولفوریک (به عنوان ماده اولیه) تولید می شود، شامل کودهای شیمیایی زیر است.

  1. اسید فسفریک
  2. کود سولفات آلومینیوم
  3. کود سوپر فسفات نرمال یا ساده
  4. استفاده مستقیم در تولید کودهای مایع

به غیر از انواع کودهای شیمیایی، در صنایع فلزی و معدنی نیز می توان از اسید سولفوریک باکیفیت استفاده کرد. در بازار داخلی امکان خرید در حجم بالا با مجوز قابل انجام بوده و مصرف کنندگان عمده می توانند با ثبت درخواست، این محصول را به اندازه نیاز خریداری کنند.

معرفی انواع اسید سولفوریک موجود در بازار

معرفی انواع اسید سولفوریک موجود در بازار

اسید سولفوریک از نظر غلظت انواع مختلفی دارد. قبل از آنکه به معرفی انواع این اسید بپردازیم لازم است تا توضیحات مختصری در رابطه با مشخصات کلی این اسید بیان کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از خصوصیات و ویژگی های اسید سولفوریک آشنا شوید. اسید سولفوریک را با نام جوهر گوگرد یا هیدروژن نیز می شناسند. این اسید با فرمول شیمیایی H2SO4 چگالی بالایی داشته، به راحتی در آب حل می شود و بی رنگ است.

تولید اسید سولفوریک بر پایه گوگرد بوده و غلظت آن نیز بر همین اساس تعیین می شود. این اسید معدنی را بر اساس غلظت به دو دسته تقسیم بندی می کنند.

  1. اسید سولفوریک رقیق
  2. اسید سولفوریک غلیظ

هر یک از انواع ذکر شده کارایی متفاوت داشته و در صنایع گوناگون به اشکال مختلفی از آن استفاده می شود. نوع غلیظ آن به دلیل پایداری بیشتر، در صنایع معدنی و استخراج معادن مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین تقاضای خرید این اسید جهت مصرف در فرایندهایی چون اکسیداسیون، پلیمریزاسیون و شناورسازی کانی ها می باشد.

ارائه اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

ارائه اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

اسید سولفوریک خورندگی بسیار بالایی دارد از این رو در مخازنی نگهداری می شوند که در برابر اسید پایداری بالایی داشته باشد. عرضه اسید سولفوریک بسته به حجم آن در گالن، بشکه های 220 لیتری و تانکرهای 1000 لیتری انجام می شود. مخازن 1000 لیتری از جنس پلی اتیلن بوده و توسط شرکت سازنده با رعایت بالاترین استانداردها تولید و به بازار عرضه می شود.

مخازن 1000 لیتری که قابلیت نگهداری این اسید در آنها بسیار بالاست انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان موارد زیر را برشمرد.

  • مخازن اسید سولفوریک 1000 لیتری عمودی کوتاه بی رنگ
  • مخازن عمودی بلند سه لایه
  • مخازن عمودی بلند بی رنگ

ارائه اسید سولفوریک در این مخازن این اطمینان را به خریداران می دهد که می توانند با خیالی آسوده و اطمینان کافی آن را به نقاط دور نیز حمل کنند.

تفاوت بین اسید سولفوریک غلیظ با اسید سولفوریک رقیق

تفاوت بین اسید سولفوریک غلیظ با اسید سولفوریک رقیق

کارخانه اسید سولفوریک این محصول را در دو نوع رقیق و غلیظ تولید و به بازار فروش عرضه می کند. علت تولید در غلظت های متفاوت این است که در صنایع مختلف نیاز به غلظت خاص برای تولید محصول وجود دارد. اما اسید سولفوریک رقیق با اسید سولفوریک غلیظ تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. از جمله مهمترین این تفاوتها را در ادامه بدان اشاره خواهیم کرد.

اسید سولفوریک رقیق کمتر خورنده است زیرا در محلول نسبت به حلال، مولکول های اسید سولفوریک کمتری وجود دارد. اما اسید سولفوریک غلیظ بسیار خورنده است زیرا دارای مولکول های بیشتر اسید سولفوریک در محلول نسبت به حلال (معمولا آب) است.

اصطلاح خوردگی به معنای هر ماده ای است که PH آن کم یا به اندازه کافی مضر باشد. هرچه مولکول های اسید سولفوریک بیشتر در محلول موجود باشند ، PH محلول کمتر شده و خوردگی آن قویتر می شود.

صادرات اسید سولفوریک به کشورهای همسایه

صادرات اسید سولفوریک به کشورهای همسایه

بسیاری از کشورهای همسایه خواهان خرید اسید سولفوریک از ایران هستند. مهمترین دلایل آن را می توان کیفیت بالای اسید تولید شده و قیمت مناسب آن نسبت به نمونه های مشابه خارجی ذکر کرد. از این رو صادرات اسید سولفوریک در سالهای اخیر روند قابل قبولی داشته و هر ساله حجم بالایی از اسید سولفوریک تولید شده در شرکتها و پالایشگاه های پتروشیمی به کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، روسیه، آذربایجان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

البته تجارت اسید سولفوریک ریسکهایی نیز دارد که مهمترین آن را می توان حمل و نقل و هزینه جابه جایی آن برشمرد. با این حال ایران به دلیل دسترسی به آبهای آزاد و واقع شدن در کریدور شمال به جنوب و فراهم بودن زیر ساختها توانسته است در حوزه صادرات این محصول عملکرد قابل قبولی داشته و این اسید را به عنوان یک محصول استراتژیک به کشورهای دیگر صادر از این راه ارزآوری خوبی را نصیب خود سازد.

کشورهای صنعتی بیشترین میزان مصرف این اسید را در جهان به خود اختصاص داده اند. کشورهای همسایه ایران نیز در تلاش برای صنعتی شدن میزان مصرف آنها سال به سال افزایش یافته و همین امر سبب شده علیرغم ریسک بالای حمل این اسید، آن را از خارج به خصوص ایران وارد کنند.

البته صادرات به کشورهای همسایه نیازمند آشنایی با قوانین صادراتی آنها بوده و تجار ایرانی با آشنایی کامل در مورد قوانین و زیر و بم های صادرات این محصول توانسته اند در این عرصه به موفقیت های چشمگیری دست یابند.

خریدار اسید سولفوریک رقیق با کیفیت

خریدار اسید سولفوریک رقیق با کیفیت

اسید سولفوریک رقیق خصوصیات یک اسید خالص را دارد. میزان یونیزاسیون آن بسیار بالاست و یک الکترولیت مناسب محسوب می شود. اگر به عنوان خریدار اسید سولفوریک رقیق به بازار مراجعه می کنید می توانید نوع باکیفیت آن را با قیمت مناسب از تولید کننده به صورت مستقیم و یا از نماینده فروش آن به صورت حضوری خریداری کنید.

اسید سولفوریک رقیق در صنایع فلزی کاربرد فراوانی دارد چرا که با بسیاری از فلزات به آسانی واکنش نشان داده و گاز هیدروژن آزاد می کند. آزاد شدن هیدروژن سبب تشکیل سولفات فلزی می شود.

سولفوریک اسید رقیق در کشور توسط کارخانجات معتبری تولید می شود و خریداران عمده آن را صنایع بزرگی چون ذوب فلزات تشکیل می دهند. برای خرید می توان از طریق مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت نمود. این اسید به دلیل آنکه رقیق است در مخازن ویژه ای حمل می شود تا خطرات احتمالی و آسیب های ناشی از آن به حداقل ممکن برسد.

مزیای استفاده از اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی

مزیای استفاده از اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی

از اسید سولفوریک سالهاست که در صنعت کشاورزی استفاده می شود. پایه اصلی تولید کودهای شیمیایی از اسید سولفوریک بوده و مزایای بی شمار این اسید سبب گسترش تولید انواع کودهای شیمیایی در سالهای اخیر شده است. برای اصلاح خاکهای شور و قلیایی ارزانترین و در دسترس ترین ماده، همین اسید سولفوریک است. این اسید با آهک موجود در خاک واکنش نشان داده و سبب اصلاح و باروری خاک می شود.

در واقع اسید سولفوریک ارزان قیمت ترین روشی است که می توان برای اصلاح خاک های شور به خصوص خاکی که در آن پسته کاشت می شود، استفاده کرد. به طور کلی می توان مهمترین مزایای این اسید را در صنعت کشاورزی در موارد زیر برشمرد.

  • تهویه هوا در خاک های رسی را بهبود می بخشد.
  • به تشکیل سولفات های آلی در آب و خاک کمک می کند.
  • شوری خاک یا EC را اصلاح می کند.
  • PH یا میزان قلیایی بودن خاک را کاهش داده و زمینه را برای رشد بهتر گیاه فراهم می کند.

میزان استفاده و نحوه صحیح مصرف این اسید در کشاورزی را باید از متخصصان حوزه کشاورزی بپرسید. در آموزش های تخصصی که توسط این افراد ارائه می شود به کشاورزان آموزش داده می شود که در چه مواقعی و به چه میزانی باید از اسید سولفوریک برای بارورتر شدن زمین کشاورزی استفاده نمود.

نمایندگی اسید سولفوریک در غلظت های مختلف

نمایندگی اسید سولفوریک در غلظت های مختلف

اگر قصد خرید اسید سولفوریک در غلظت های مختلف را دارید می توانید به نمایندگی فروش در سراسر کشور مراجعه کنید. اسید سولفوریک در غلظت های مختلف کاربردهای متعددی هم دارد. از صنایع سبک تا سنگین نیازمند و خریدار عمده این محصول هستند. برای خرید این اسید با بالاترین خلوص باید به نمایندگی معتبری مراجعه کرد که محصول را مستقیم از تولید کننده خریداری و بدون واسطه به مشتری عرضه می کند.

قیمت مناسب و کیفیت بالای اسید عرضه شده در نمایندگی می تواند خریدار را مطمئن سازد که محصول خریداری شده اصل بوده و هزینه پرداختی کاملا مقرون به صرفه بوده است. خرید از نمایندگی و سفارش اسید سولفوریک در اندازه مورد نیاز را می توانید از طریق تماس تلفنی یا سایت معتبر نیز انجام دهید.

نمایندگی فروش برای آنکه بتواند این اسید را به مشتریان در سراسر کشور عرضه کند، اقدام راه اندازی وب سایت و فروش آنلاین نموده است. از این طریق مشتری در دورترین نقطه از کشور نیز می تواند مقدار اسید سولفوریک درخواستی را در کمترین زمان سفارش دهد.

خرید اسید سولفوریک کشاورزی با قیمت ارزان

خرید اسید سولفوریک کشاورزی با قیمت ارزان

اگر کشاورز هستید و قصد خرید اسید سولفوریک با قیمت ارزان را دارید بهترین راه مراجعه و حضور در فروشگاه معتبری است که انواع محصولات مورد نیاز در صنعت کشاورزی اعم از کود شیمیایی، اسید سولفوریک و… را به صورت مستقیم عرضه می نماید. اسید سولفوریک کشاورزی ارزان قیمت را می توانید با تخفیف خوب از این مرکز خریداری کنید. خرید در هر اندازه ای که مورد نیازتان باشد امکانپذیر بوده و می توانید درخواست خود را به صورت تلفنی نیز به فروشنده بدهید.

خرید اسید سولفوریک برای کشاورزانی که در مناطق خشک به این کار اشتغال دارند، اهمیت بیشتری دارد چرا که با مشکلات آبی و خاکی بسیاری مواجه بوده و برای اصلاح خاک های خود به خصوص خاک مزارع پسته به اسید سولفوریک نیاز اساسی دارند.

می توانید با خرید این اسید با قیمت مناسب و اضافه نمودن آن در زمان مناسبی که توسط کارشناسان کشاورزی اعلام می شود، میزان باروری مزارع پسته خود را به چند برابر افزایش دهید. استفاده از اسید سولفوریک 98 درصد می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای انتخاب نوع و غلظت اسید هم می توانید با کارشناسان حاضر در مرکز فروش صحبت کنید. آنها می توانند با راهنمایی های خود، شما را در یک انتخاب درست همراهی کنند.

به طور کلی بهترین زمان اضافه کردن اسید سولفوریک به خاک کشاورزی جهت بهبود آن در فصل زمستان است. توصیه می شود مقدار اسید مورد استفاده بین 50 تا 80 لیتر باشد. بهتر است اسید سولفوریک خریداری شده خالص بوده و سطح فلزات سنگین در آن پایین باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سولفوریک اسید

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سولفوریک اسید

اسید سولفوریک انواع مختلفی دارد و قیمت هر یک از انواع آن نیز با یکدیگر فرق می کند. قیمت اسید سولفوریک به دلیل نوسانات بازار در ماه های اخیر به صورت روزانه تعیین می شود. شرکت های پتروشیمی که از تولیدکنندگان عمده این محصول به شمار می روند، در روند قیمت گذاری نقش تعیین کننده دارند. بالا و پایین رفتن قیمت گوگرد نیز در تعیین نرخ این اسید نقش بسیار مهمی دارد چرا که ماده اولیه تولید اسید سولفوریک به شمار می رود.

مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی اسید سولفوریک را می توان در موارد زیر برشمرد.

  • قیمت پایه گوگرد در بازار داخلی و خارجی
  • قیمت تمام شده محصول تولیدی
  • هزینه حمل و نقل

قیمت اسید سولفوریک آزمایشگاهی با دیگر انواع اسید سولفوریک موجود در بازار متفاوت است. مهمترین دلیل آن را خلوص این اسید ذکر کرده اند. نوع بسته بندی نیز در قیمت محصول اثرگذار بوده به گونه ای که حجم اسید سولفوریک در گالن های 20 لیتری، بشکه 220 لیتری و مخازن 1000 لیتری متفاوت است.

اسید سولفوریک 98 درصد، 50 درصد و 35 درصد که هر یک در صنایع و آزمایشگاه های مختلف استفاده می شوند هم قیمت های متفاوتی دارد. بیشترین فروش اسید سولفوریک متعلق به اسید 98 درصد بوده چرا که پایداری بسیار بالایی دارد و می توان تا مدتها آن را در یک فضای ایمن نگهداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *