آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش بهترین اسید سولفوریک مرغوب

فهرست مطالب

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تولیدات منابع شیمیایی افراد نیاز به بعضی از مواد های شیمیایی دارند تا با ترکیب این مواد بتوانند مواد شیمیایی پر کاربردی را تولید کنند، که یکی از این مواد های بسیار مهم اسید سولفوریک می باشد، که دارای کاربردهای فراوانی است و در حال حاضر در کشور ما نیز مراکز معتبر فروش بهترین اسید سولفوریک مرغوب وجود دارد که تولیدکنندگان مواد شیمیایی به راحتی می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

فروش بهترین اسید سولفوریک مرغوب

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع معدنی

کاربرد اسید سولفوریک در صنایع معدنی

همانطور که گفتیم مواد اسید سولفوریک در واقع تولید شده از ترکیب سه ماده گوگرد، اکسیژن و هیدروژن می باشد، که با ترکیب این سه ماده موادی به نام اسید سولفوریک به عمل آمده که امروزه از این مواد در ساخت انواع کود های شیمیایی و همچنین در انواع معادن و صنایع معدنی ، پالایشگاه های نفت، تصفیه فاضلاب ها و همچنین فرآوری سنگ های معدنی استفاده می کنند.

همچنین اسید سولفوریک به دلیل واکنش گرما دهی که دارد هر گونه مواد پلاستیکی و پارچه های پنبه ای و پلاستیکی را سوراخ کرده و از بین می برد، لذا افراد و تولیدکنندگانی که برای تولیدات محصولات خود از این مواد شیمیایی استفاده می کنند باید مراقب وسایل پلاستیکی و لباس های خود باشند تا هنگام تماس با آن تمام نکات استفاده از این مواد شیمیایی را رعایت کنند.

همچنین بیشترین کاربرد اسید سولفوریک را در صنایع معدنی و شیمیایی می توان نام برد که در صنایع شیمیایی به تولیدات انواع مواد شوینده و کاغذ روغنی و یا تولید انواع الیاف های مصنوعی می پردازند.

قیمت انواع اسید سولفوریک مرغوب

قیمت انواع اسید سولفوریک مرغوب

امروزه به دلیل افزایش تولیدات مواد شیمیایی و پیشرفت علم و کاربرد اسید سولفوریک در بیشتر تولیدات کود شیمیایی و یا مواد معدنی، تولیدکنندگان بسیاری به خرید اسید سولفوریک فله ای و یا عمده می پردازند که سالانه مقدار و یا تعداد قابل توجه ای از مواد شیمیایی و مواد معدنی و همچنین کاربرد های دیگر را از این مواد تولید کرده و روانه بازار می کنند.

از آنجایی که ماده شیمیایی اسید سولفوریک یکی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات شیمیایی می باشد لذا تولیدات این نوع مواد در کشورهای مختلف بسیار متفاوت نی باشد و مناطقی که به تولید این ماده می پردازند در علم صنعت نی توانند در صف اول قرار گیرند، لذا در حال حاضر در جهان ۳۵ درصد از تولیدات اسید سولفوریک را قاره آسیا به خود اختصاص داده است و بعد آن امریکا دومین تولید کننده این مواد شیمیایی به شمار می آید.

لذا قیمت اسید سولفوریک بسته به نوع آن متفاوت بوده و تولیدکنندگان بابت اسید سولفوریک مرغوب قیمت بیشتری را پرداخت کرده و آن را خریداری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *