آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش سولفونیک اسید پتروشیمی | مرکز توزیع و صادرات مواد شیمیایی

فروش سولفونیک اسید پتروشیمی
فهرست مطالب

فروش سولفونیک اسید پتروشیمی

شکل ظاهری اسید سولفونیک:

مایع قهوه ای رنگ می باشد.اسید سولفونیک دو گرید صنعتی و آزمایشگاهی دارد.اسامی مترادف با اسید سولفونیک : سولفانيليک اسيد ، پي – آمينو بنزن سولفونيک اسيد ، پي آمينو فنيل سولفونيک اسيد ، 4  آمينو بنزن سولفونيک اسيد ، آنيلين پي سولفونيک اسيد ، آنيلين 4 سولفونيک اسيد،LABS میباشد.اسید سولفونیک از ارزان‌ترین سورفکتانت های مورد استفاده در صنعت شوینده می‌باشد.
اسید سولفونیک در فرمول بسیاری از مواد شوینده پودری و مایع استفاده می‌شود.نقش اسید سولفونیک در فرمول مواد شوینده به عنوان پاک کننده و از بین برنده لک ها و کف‌زا میباشد.اسید سولفونیک یک ماده محلول در آب، غیرفرار و جذب کننده رطوبت است.همچین به عنوان امولسیون کننده، ماده افزودنی، روان کننده و جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی مورد استفاده است.

فروش سولفونیک اسید پتروشیمی | مرکز توزیع و صادرات مواد شیمیایی

قیمت سولفونیک اسید

قیمت سولفونیک اسید

اسید سولفونیک محلول در آب، غیر فرار و جاذب الرطوبه‌ است و به عنوان عوامل امولسیون کننده، مواد افزودنی و روغن­های روان ‌کننده و به عنوان جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی استفاده می‌گردد.آلكيل بنزن سولفونات بعنوان يك ماده فعال سطحي، داراي قسمت آنيونيك سولفونات و قسمت آلكيلي مي‌باشد که از سولفوناسيدن آلكيل بنزن خطي تشكيل مي‌شود.آلكيل بنزن سولفونيك اسيد مهمترين و پر مصرف ترین ماده سورفکتانت در فرمولاسیون شوینده های پودر و مایع می باشد.
بازرگانی صدرا شیمی تولیدکننده مواد شیمیایی  توانایی تامین اسید سولفونیک پاکسان و فروش اسید سولفونیک  … را با مناسب ترین قیمت در بین قیمت سولفونیک اسید ها و با بالاترین کیفیت را دارد.در حال حاضر موسسه ی مبتکران شیمی به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات شیمیایی کشور, طیف گسترده ای از مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را از برندهای معتبر در اختیار تولید کنندگان قرار می دهد. جهت خرید اسید سولفونیک ایرانی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران این شرکت  در ارتباط باشید.

فروش عمده سولفونیک اسید

فروش عمده سولفونیک اسید

اسید سولفونیک در بشکه های 210 کیلوگرمی در و گالن های ۲۰ لیتری و اسید سولفونیک آزمایشگاهی  در گالن های ۲٫۵ لیتری انجام میشوددر این مجموعه به فروش می‌رسد.شوینده ها و سورفکتانت ها موادی هستند که شامل مواد متعدد قطبی و غیر قطبی هستند. به طور سنتی، صابون ها که از اسیدهای چرب تولید می شوند سورفکتانت های قطبی هستند. از اوایل قرن ۲۰ در جوامع پیشرفته مصرف اسید سولفونیک باعث کاهش چشمگیری در مصرف صابون ها گردید.
برای مثال سالیانه ۲ میلیون کیلوگرم آلکیل بنزن سولفانات به اهداف مختلف تولید شد. لیگنین سولفونات ها که از سولفوناسیون لیگنین حاصل می شود در مایعات و گل حفاری و به عنوان افزودنی در نوع خاصی از بتون مورد استفاده قرار می گیرد
.این ماده در اثر واکنش گوگرد تری اکسید مایع با کلرید هیدروژن تولید می شودواکنش های فاز گازی بین مقدار اضافی کلرید
هیدروژن خشک و تری اکسید گوگرد حاصل از واحد های تولید اسید سولفوریک نیز برای تولید اسید کلرو سولفونیک به کار برده می شوند
.

صادرکنندگان اسید سولفونیک

صادرکنندگان اسید سولفونیک

شرکت صبا شیمی به تهیه و توزیع مواد اولیه شیمیایی شوینده ها می پردازد و صادرات سولفونیک اسید را به عهده دارد. کلیه مواد  ارائه شده در این شرکت با کیفیت عالی و قیمت مناسب از کارخانجات مادر تامین میگردد.به منظور افزایش میزان رضایتمندی  شتریان تلاششان بر این است که به بهترین شکل نیازهای آنان را تامین نمایند  ، و شعار قدیمی ” همیشه حق با مشتری است ” را در ذهن دارند.

مرکز خرید انواع مواد شیمیایی

مرکز خرید انواع مواد شیمیایی

شرکت علمی سازان پاسارگاد با برند  در سال 1386 با هدف تولید و تامین مواد اولیه شیمیایی و پلیمری مورد نیاز کارخانجات صنایع پایین دستی داخلی، نفت، گاز و پتروشیمی تاسیس گردید.این شرکت در سال 2014 با اخذ نمایندگی رسمی از شرکت الساپا استرالیا فعالیت خود را بصورت تخصصی در حوزه واردات، تامین مواد شیمیایی و پلیمری خاص متمرکز نموده و همزمان با راه اندازی پایگاه فروش مواد شیمیایی و پلیمری  همکاری با کمپانی‌های معتبر اروپایی و آسیایی، انجام پروژه‌های بین المللی و داخلی توسط کادری متبحر وکارآزموده در حوزه ی مهندسی و بازرگانی، به‌کارگیری روش‌های به روز و استاندارد در جهت توزیع و تحویل محصولات در سراسر کشور، با هدف ارائه بهترین قیمت و کیفیت، خدمات این شرکت را نسبت به سایر تامین‌کنندگان متمایز ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *