آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش عمده اسید سولفوریک با مناسب ترین قیمت

فهرست مطالب

اسید ها به عنوان یکی از مواد پرکاربرد در زندگی انسان شناخته شده اند که در بین آن اسید سولفوریک بیشتر از سایر موادی که در این گروه قرار می گیرند در صنایع گوناگون استفاده شده است. امروزه فروش اسید سولفوریک به تمامی متقاضیان آن به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت ممکن انجام می پذیرد.

فروش عمده اسید سولفوریک با مناسب ترین قیمت

قیمت خرید اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

قیمت خرید اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتریاسید سولفوریک نام علمی این ماده است که در حال حاضر نیز بیشتر به همین نام معروف است ولی در گذشته به آن جوهر گوگرد نیز می گفتند که البته هنوز تعداد زیادی از مردم از همین نام استفاده می کنند.
این ماده قابلیت انحلال در داخل آب را دارد و می توان آن را با کمک آب رقیق تر کرد تا میزان اسیدی بودن آن تا مقداری که مدنظر است کاهش پیدا کند و کنترل شود.
میزان اسیدی یا بازی بودن هر ماده ای با شاخصی به نام پی اچ سنجیده می شود که از عدد صفر تا چهارده درجه بندی می شود و موادی که خنثی هستند دارای پی اچ هفت هستند.
بر همین اساس اعداد زیر هفت نشان دهنده اسیدی بودن و بالای هفت بیان کننده میزان قلیایی بودن ماده است که اسید سولفوریک عدد پنج را در این رده بندی به خود اختصاص داده که ثابت می کند یک اسید قوی است.
با توجه به ساختار مناسبی که در اسید سولفوریک وجود دارد بسیاری از صنایع برای تکمیل فرایند تولید خود از آن کمک می گیرند و به همین جهت باید سعی کنند که بهترین محصول را در این زمینه شناسایی و تهیه کنند.

در داخل یک واحد صنعتی که به تولید مواد مختلف می پردازد در طول یک روز مقدار زیادی از اسید سولفوریک مصرف می شود که برای تامین آن باید این محصول را به صورت عمده خریداری نمود تا بتوان تا مدت ها از آن بهره برد.
با توجه به حساسیت و کاربرد ویژه ای که این ماده دارد معمولا بسیاری از صنایع سعی می کنند که خرید اسید سولفوریک ۱۰۰۰لیتری را در دستور کار خود قرار دهند و تا مدت ها دیگر نیازی به صرف هزینه و خرید دوباره نداشته باشند.
با توجه به اینکه خرید در حجم بالایی صورت می گیرد مسلما قیمت نهایی این محصول نیز کمتر خواهد بود و به فرد امکان می دهد تا بتواند با بودجه کمتری این ماده ارزشمند و کاربردی را تهیه کند.

خریداران اسید سولفوریک درجه یک

پیوند هایی که بین اتم ها اسید سولفوریک دیده می شود از نوع هیدروژنی است که بسیار محکم بوده و همین موضوع باعث شده که نقطه جوش در این ماده بالا باشد.
با توجه به اینکه نقطه جوش اسید سولفوریک بالا است به راحتی می توان آن را در محیط های داغ صنعتی که دمای زیادی نیز دارند استفاده کرد بدون اینکه هیچ مسئله متوجه آن شود.
یکی دیگر از شاخص هایی که می توان کیفیت و درجه یک بودن محصول را تایید کند میزان گرانروی این اسید است زیرا به صورت طبیعی اسید سولفوریک دارای ویسکوزیته بالایی است و هر چقدر گرانروی بیشتری در این ماده دیده شود، می توان گفت که محصول نهایی کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت.
اسید درجه یک که غلظت زیادی نیز دارد به شدت آب دوست است و در صورتی که در مجاور آب قرار بگیرد به شدت با آن واکنش نشان می دهد که باید احتیاط های لازم را در این مورد انجام داد.

معمولا واکنش آب با این اسید می تواند میزان گرمای بالایی نیز تولید کند و افرادی که در اطراف این ماده قرار دارند باید به گونه ای عمل کنند که این اسید اجازه ترکیب با آب را پیدا نکند.
کسی که خریدار اسید سولفوریک درجه یک است باید با بعضی از اصول اولیه نگهداری آن نیز آشنا باشد تا بتواند بهترین کارایی ممکن را از طریق این ماده به دست آورد.
به هر حال اسید سولفوریک درجه یک محصولی شیمیایی است که برای به کار بستن و مصرف آن باید بعضی از موارد را رعایت کرد تا مشکلی برای شخصی ایجاد نگردد.

بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک ۹۸درصد

بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک ۹۸درصددر صورتی که آب به داخل اسید سولفوریک راه پیدا کند یک واکنش شدید شکل می گیرد که گرمای زیادی ایجاد می کند و قطرات داغ آب در هوا پخش می شوند که اگر کسی در نزدیکی آن باشد ممکن است آسیب ببیند پس در هنگام مصرف این ماده حتما باید نکات ایمنی را مدنظر قرار داد.
اسید ها تعداد و تنوع زیادی دارند ولی بدون شک بیشترین مصرف آنها در صنعت مربوط به سولفوریک اسید است که در بخش عمده ای از صنایع به عنوان یک ماده اولیه مصرف می شود.
بسیاری از دارو هایی که امروزه تولید شده بخشی از این ماده را در ساختار خود دارند که این موضوع نشاندهنده نقش ارزشمند این اسید در تولید انواع دارو های مفید و کاربردی است.
هر ساله تحقیقات زیادی در زمینه کاربرد اسید سولفوریک در دارو ها صورت می گیرد که عمدتا منجر به ایجاد دارو های جدید می شود و بخش بزرگی از بیماری ها توسط آن درمان می گردد.

یکی از فاکتور های مهمی که در هنگام ساخت و تولید این اسید مدنظر قرار می گیرد غلظت آن است که می تواند بر اساس نوع کارکردی که برای آن تعریف شده دچار تغییر شود.
برای اینکه بشود راحت تر این میزان غلظت را تشخیص داد از درصد بندی برای این کار استفاده می کنند که هر صنعت بر اساس سبک فعالیتی که دارد یک درصد خاص از این محصول را انتخاب می کند و برای تولید محصول خود از آن کمک می گیرد.
بخش اعظمی از صنایع برای تولید فراورده های خود به اسید هایی با خلوص بیشتر از نود درصد نیاز دارند که برای رفع این نیاز، تولید اسید سولفوریک ۹۸درصد باید با تمام قدرت صورت بپذیرد.

نماینده فروش اسید سولفوریک خالص

به طور کلی اسید ها قدرت زیادی در تجزیه مواد مختلف دارند که در مورد مواد آلی مثل چربی ها، پروتئین و سایر مواد غذایی این موضوع با تمام توان صورت می گیرد و اسید سولفوریک به راحتی آن ها را از بین خواهد برد.
نکته جالب این است که اسید معده نیز از همین ماده تشکیل شده و به همین علت می تواند تمامی موادی که به داخل معده وارد می شود را تجزیه و هضم نماید و یکی از قسمت های مهم دستگاه گوارش انسان محسوب می شود.
در حال حاضر در ساختار بسیاری از شوینده ها اسید سولفوریک به کار رفته است زیرا می تواند تمامی لکه هایی که ناشی از روغن یا سایر مواد غذایی است را به خوبی پاک کند و از بین ببرد.
البته باید در نظر گرفت که این اسید بیشتر در داخل شوینده هایی دیده می شود که سطوح سخت را پاکسازی می کنند که از مهم ترین آن ها می توان به انواع جرم گیر اشاره کرد.

با توجه به مصرف و کارایی بالای مواد شوینده و بهداشتی باید همواره سعی شود که از اسید سولفوریک خالص برای تولید استفاده شود زیرا در این حالت می توان از کیفیت شوینده اطمینان کافی را حاصل کرد.
در حال حاضر قیمت اسید سولفوریک برای صنایع مواد شوینده به گونه ای تعیین شده که این افراد می توانند با هزینه تمام شده کمتر، حجم بالاتری از محصول را تولید کنند و با قیمت مناسبی در اختیار مردم برای مصرف قرار دهند.
نماینده فروش اسید سولفوریک به صورت کامل با دغدغه های صنعتگران عزیز آشنا است و همواره تلاش می کند که با در نظر گرفتن شرایط خاص آنها، این فراورده را در حجم مناسب و یک بهای منصفانه در اختیارشان قرار دهد.

حداقل و حداکثر قیمت اسید سولفوریک در بازار

حداقل و حداکثر قیمت اسید سولفوریک در بازاربرای تولید انواع نوشت افزارهایی که از کاغذ ساخته شده اند از اسید سولفوریک به عنوان یک ماده اولیه استفاده شده است و هر ساله با کمک این ماده صنعت کاغذسازی چند هزار تن محصول تولید می کند و به بازارها عرضه می نماید.
البته باید این موضوع را در نظر داشت که در هر صنعتی به غلظت خاصی از  این اسید نیاز است و در بعضی از موارد استفاده از اسید سولفوریک ضعیف نیز می تواند نقش موثر و کاملی را در تولید داشته باشد.
یکی از عواملی که به صورت مستقیم بر روی قیمت نهایی اسید سولفوریک تاثیر می گذارد غلظت آن است به طوری که اگر میزان غلظت در یک محصول بالاتر برود به  همان نسبت نیز بهای آن با افزایش همراه خواهد بود.

با توجه به این موضوع اسید های سولفوریک با درصد خلوص پایین می توانند با قیمت کمتری معامله شوند که امروزه بخش زیادی از صنایع از همین محصولات استفاده می کنند.
با این حال در بعضی دیگر از واحد های صنعتی که انواع شوینده ها را تولید می کنند باید غلظت و درصد خلوص اسید سولفوریک بالاتر باشد که به همین دلیل قیمت در این حالت به صورت حداکثری در میاید.
برای اینکه هر کس بتواند بهترین محصول را مطابق با میزان نقدینگی خود تهیه کند بهتر است که حداقل و حداکثر قیمت اسید سولفوریک در بازار را بررسی نماید و با توجه به توانایی مالی خود یک محصول مطمئن و باکیفیت را تهیه کند.

بازرگانی فروش اسید سولفوریک رقیق در کل کشور

نفت و تمامی صنایعی که به آن مربوط می شود توانسته اند حجم عظیمی از تولیدات پلاستیکی که امروزه در بین انسان ها دیده می شود را به وجود بیاورند.
یکی از مواد اولیه ای که در روند تولید محصولات نفتی به کار می رود اسید سولفوریک است که با خاطر مزایای زیادی که دارد، به بخشی جدایی ناپذیر از پالایشگاه های نفت تبدیل شده است.
البته معمولا برای اینکه اثر این اسید در پالایشگاه ها به خوبی کنترل شود، آن را به صورت رقیق شده در می آوردند تا بتوانند به راحتی با کمک آن انواع محصولات جدید در حوزه پتروشیمی را تولید کنند..
مسلما اگر اسید سولفوریک درجه یک در اختیار صنعت نفت قرار، بگیرد می توان پیشرفت های زیادی را در بخش تولید محصولات نفتی به وجود آورد و بازار داخلی را به خوبی تامین نمود.

فرآیند رقیق سازی در اسید سولفوریک به صورت کاملا دقیق و اصولی صورت می گیرد و تمامی زمینه ها و اطلاعات برای این کار از قبل فراهم می شود.
ابتدا هر صنعت باید این موضوع را مشخص کند که چه میزان غلظت و پی اچ را مد نظر دارد و سپس با توجه به آن، اقدام به اضافه کردن مواد و رقیق سازی بکند.
در حال حاضر فروش اسید سولفوریک رقیق برای هر یک از صنایع انجام می شود و تمامی اندازه گیری ها به نحو احسن انجام شده و خریدار می تواند با اطمینان از کیفیت، این محصول را خریداری کرده و استفاده کند.
برای اینکه صنایع گوناگون برای تهیه این محصول دچار مسئله نشوند، بازرگانی فروش اسید سولفوریک سعی کرده که خرید و فروش ها را به صورت مستقیم نظارت کند و چنانچه فردی به حجم بالایی از این محصول نیاز داشت در زمان کوتاهی آن را فراهم نماید.
خوشبختانه امکان توزیع اسید سولفوریک در کل کشور فراهم است و مجموعه های صنعتی در هر نقطه ای از ایران که باشند می توانند در کوتاهترین زمان ممکن به این محصول دسترسی پیدا کنند.

بازار خرید و فروش انواع اسید سولفوریک فله

بازار خرید و فروش انواع اسید سولفوریک فلهدر کنار تمام مواردی که برای کاربرد اسید سولفوریک در صنعت بیان شد باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این ماده توانسته میزان تولید محصولات کشاورزی را نیز به شکل موثری بالا ببرد.
انواع کودهای شیمیایی که در حال حاضر در بخش کشاورزی به کار می رود به کمک اسید سولفوریک تولید شده اند که این موضوع ثابت می کند که کارایی این اسید می تواند بر روی قسمت های مختلف زندگی انسان تاثیرگذار باشد.
معمولا این اسید در صنایع در حجم های زیاد و چند هزار لیتری به کار می رود که به همین منظور بهتر است که به صورت اسید سولفوریک فله ای در اختیار این افراد قرار داده شود.
مسلما تهیه فله ای این محصول می تواند برای خریدران آن مزایای زیادی به همراه داشته باشد زیرا قیمت نهایی محصول در این حالت بسیار پایین تر می آید و می توان حجم بالاتری از محصول را خریداری کرد.

یکی از کاربرد های مهم دیگر اسید سولفوریک کمک به تصفیه آب آلوده است که به همین علت در اکثر تصفیه خانه های آب آشامیدنی می توان این ماده را مشاهده کرد.
توصیه ای که به تمامی صنایع می شود این است که اگر می توانند انواع اسید سولفوریک فله را در مقداری زیادی تهیه کنند زیرا در این حالت تا مدت زمان زیادی از خرید دوباره بی نیاز خواهند بود و دچار نوسانات قیمتی نخواهند شد.
در حال حاضر با بررسی بازار خرید و فروش اسید سولفوریک می توان به این نکته رسید که به صورت روزانه هزاران معامله در این زمینه صورت می گیرد و با توجه به کیفیت بالای این محصول، فروش آن به صورت تصاعدی در حال رشد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *