آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش عمده اسید سولفوریک فله در ایران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک به عنوان یک ماده شیمیایی بسیار مهم برای تمام دنیا می باشد. از گذشته های دور این ماده وجود داشته و آن را با نام جوهر گوگرد و یا هیدروژن سولفات می شناختند. خاصیت اسیدی این ماده و میزان چگالی بالای آن، باعث شده است که با هر درصدی به سرعت در آب حل شود. اگر می خواهید بدانید چگونه بدست می آید، باید بگوییم از واکنش آب با سولفور تری اکسید حاصل می شود. برای اولین بار دانشمندی به نام جابر بن حیان، این ماده را کشف نمود. در واقع او توانست با تقطیر زاج سبز، آهن سولفات هفت آبه و مس سولفات به اسید سولفوریک دسترسی پیدا کند. امروزه این ماده در مراکز فروش عمده اسید سولفوریک، موجود می باشد.
فروش عمده اسید سولفوریک فله در ایران

تولیدکنندگان اسید سولفوریک خالص در بازار داخلی ایران

تولیدکنندگان اسید سولفوریک خالص در بازار داخلی ایران

اسید سولفوریک کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف دارد. عمده ترین کاربرد آن، برای ساخت کود های شیمیایی است. حدود ۵ درصد از اسید سولفوریک تولید شده در دنیا، صرف تولید کود های فسفاته می شود. همچنین حدود ۵ درصد از این ماده، برای بخش صنایع فلزی و معدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۸ نرخ رشد استفاده از این اسید در کارخانه های کود سازی آمریکا نزدیک به ۳ درصد بوده است و از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ به ۵ درصد افزایش پیدا کرده است. این ماده برای تولید کود سوپر فسفات ساده، آمونیوم سولفات و اسید فسفریک استفاده می شود. به عبارتی ماده اولیه جهت تولید کود شیمیایی است. حجم زیادی از اسید سولفوریک دنیا، برای تولید اسید فسفات از فرآیند مرطوب استفاده می شود. لازم به ذکر است که بدانید برای تولید اسید فسفات کوره ای از اسید سولفوریک رقیق به عنوان یک ماده اولیه استفاده نمی گردد.
در کارخانه های تولید اسید سولفوریک ایران، برترین تجهیزات و امکانات پیشرفته ای وجود دارد که باعث شده است این محصول دارای کیفیت بالایی باشد. تولیدی های ایران، همه نکات لازم را رعایت می کنند تا علاوه بر رضایت مشتری های داخلی، رضایت مصرف کنندگان خارجی را نیز به خود جلب نمایند. از لحاظ میزان تولید، آمریکای شمالی حدود ۲۵ درصد از حجم اسید سولفوریک جهان را به خود اختصاص داده است. پس از آن، آسیا دارای بیشترین میزان تولید اسید سولفوریک است. آمریکای جنوبی نیز رتبه سوم تولید را به خود اختصاص داده است.  این نوع اسید مزایای زیادی دارد. کشور هایی که کارخانه تولید آن را ندارند، از سایر کشور ها، هر سال حجم مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

بهترین قیمت اسید سولفوریک در شرکت های تولیدی


قیمت هر محصولی، برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است.  اگر فواید و کاربرد محصول مورد نظر خود را بدانید با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید آن اقدام خواهید نمود.

اگر می خواهید با کاربرد های اسید سولفوریک آشنا شوید با ما همراه باشید.
اسید سولفوریک برای تولید نمک های سولفات مس، منگنز، کبالت، نیکل، برنج، منیزیم، آلومینیوم و همچنین روی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربرد های اسید سولفوریک می‌توانیم به استفاده از آن برای ساخت روغن خودرو، تصفیه روغن‌ موتور های کار کرده و همچنین روغن گریس اشاره نماییم. لازم به ذکر است که گفته شود در تصفیه آب و کنترل pH آن، یعنی تولید آب فاقد  یون اسید سولفوریک کاربرد بسیار زیادی دارد.
در صنایع چرم سازی، برای حذف چربی از سطح چرم خام، در کارخانه لاستیک‌سازی جهت شست ‌و شو و همچنین کنترل pH، برای ثابت ماندن رنگ پارچه و نخ، و در صنعت مواد شوینده و بهداشتی هم از اسید سولفوریک به فراوانی استفاده می‌گردد.
از این ماده در تهیه اسیدهایی نظیر اسید نیتریک و اسید کلریدریک استفاده می کنند.  مثلا بر اثر واکنش اسید سولفوریک با نمک سدیم کلراید، اسید کلریدریک حاصل می شود.

فروشندگان اسید سولفوریک خالص و عمده

فروشندگان اسید سولفوریک خالص و عمدهشاید جالب باشد که بدانید در بازار، اسید سولفوریک را سلطان مواد شیمیایی نیز می نامند. علت این نام گذاری این است که در تمام دنیا، هرساله حجم بسیار زیادی از این ماده تولید می شود. در واقع این ماده آن قدر از اهمیت بالایی برخوردار است که سرانه استفاده آن به ازای هر فرد، به عنوان یکی از شاخص های تعیین کننده پیشرفت فنی کشور در نظر گرفته می شود. این محصول خالص، در بسیاری از شهرهای کشور آماده عرضه به مصرف کنندگان می باشد. از جمله این شهر ها می توان به اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، مشهد و اردبیل اشاره نمود. همچنین افرادی که در نقاط محروم کشور هستند هم می توانند به صورت غیر حضوری، از قیمت این محصول آگاهی کسب نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایند. به این منظور کافیست با فروشگاه های اسید سولفوریک نزدیک به محل خود تماس حاصل نمایند.

سولفوریک اسید نوعی مایع است که نقطه جوش آن نسبت به سایر اسید ها بسیار بالا می باشد. همچنین گفته می شود این مایع، نوعی ماده ویکتور است، یعنی دارای گران روی بالایی است.

آزمایشات نشان داده است که مولکول های این ماده، گشتاور های قطبی دارند و می توانند با یکدیگر پیوند های شیمیایی، از جمله پیوند هیدروژنی برقرار نمایند. این امر سبب می شود که سولفوریک اسید به سرعت در آب حل شود و در نتیجه محلول های اسیدی گوناگونی تولید گردد. مقدار کمی اسید سولفوریک می تواند در زمان کوتاهی پارچه ای از جنس کتان را با کمک فرآیند آب زدایی، به طور کامل از بین ببرد. طبق آزمایشات انجام شده توسط شیمیدان ها، ثابت شده است اسید سولفوریک خالص بسیار قوی بوده و نوعی اسید معدنی به شمار می آید. این ماده در گازهایی که از آتشفشان ها خارج می شود، به طور طبیعی موجود است. اگر آن را در آب حل کنید، گرمای زیادی از این محلول خارج خواهد شد، به اصطلاح گفته می شود که این واکنش گرما زا است. لذا همیشه تأکید می شود آن را به آرامی و کم کم به آب اضافه نمایید. میل این اسید، نسبت به ترکیب شدن با آب بسیار زیاد است به گونه ای که هنگام ترکیب شدن با سایر مواد، اکسیژن و هیدروژن آن ها را به فرم مولکول های آب در می‌آورد. حتما تا کنون واژه باران اسیدی را شنیده اید. منظور از اسید باران، همان سولفوریک اسید می باشد. در واقع هنگام بارش، قطره های آب، با آلاینده های موجود در هوا که حاصل دود کارخانه جات و وسایل نقلیه هستند، واکنش می دهد و سولفوریک اسید تولید می شود. این ماده با بسیاری از فلزات واکنش می دهد و چون خاصیت خورندگی دارد، باعث تغییر حالت آن ها می شود. میزان واکنش پذیری آن با دما رابطه مستقیم دارد، بنابراین هر چقدر دما را افزایش دهیم شدت واکنش پذیری و خورندگی بیشتر می شود. در میان تمام فلزات، تنها جیوه و سرب هستند که تحت تاثیر سولفوریک اسید قرار نمی گیرند و این اسید هیچ گونه اثری بر آن ها ندارد.

این ماده در گروه مواد خطرناک قرار داد. لذا توصیه می شود آن را از دسترس اطفال دور نگهداری نمایید.

خرید بدون واسطه اسید سولفوریک در بازار














اسید سولفوریک کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارد؛ تولید انواع کود های شیمیایی، استخراج فلزاتی نظیر مس و روی، استفاده از آن  برای واکنش‌های شیمیایی، تصفیه فاضلاب های شهری، پساب‌ها و همچنین استفاده در پالایشگاه‌هایی نظیر پالایشگاه نفت، تنها بخش کوچکی از این کاربردها می باشد. اما اصلی ترین کاربرد اسید سولفوریک برای تهیه کود شیمیایی فسفاته می باشد  به طوری که حدود ۶۰ درصد بازار این اسید، مربوط به تولید کودهای شیمیایی می باشد. لذا اگر قصد دارید از این محصول کاربردی خریداری کنید، توصیه می شود سعی کنید آن را به طور مستقیم خریداری نمایید.

امروزه هزینه های زندگی در مقایسه با گذشته، بسیار افزایش پیدا کرده است. همان طور که می دانید هر کالایی اگر مستقیم و بدون واسطه، به خریدار برسد قیمت ارزان تری خواهد داشت. لذا ما این امکان را فراهم نموده ایم که شما مصرف کنندگان بتوانید بدون واسطه نیز این اسید پر کاربرد را از بازار تهیه نمایید.

نمایندگی پخش اسید سولفوریک پتروشیمی در سراسر کشور

نمایندگی پخش اسید سولفوریک پتروشیمی در سراسر کشور

 یکی از محصولاتی که به وفور مورد نیاز همه مردم جهان است، اسید سولفوریک می باشد. نمایندگی پخش اسید سولفوریک پتروشیمی ما، به منظور دسترسی راحت تر شما مصرف کنندگان گرامی در اغلب شهرهای کشور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. اگر در زمینه خرید، قیمت و نحوه مصرف این محصول به مشاوره نیاز دارید، مشاوران حرفه ای و متخصص ما آماده اند تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

کارخانه بازیابی اسید سولفوریک











به طور کلی مي توان كارخانه هاي توليدكننده اسيد سولفوريك را در دو دسته اصلي طبقه بندي کرد:
كارخانه هايی که قبل از سال ۱۹۷۲ احداث شده اند و كارخانه هاي احداث شده بعد از سال ۱۹۷۲. كارخانه هايي كه قبل از سال ١٩٧٠ ساخته شد ه اند، بر اساس روش تك جذبي طراحي شده، و بازده تبديل اين كارخانه ها حدود ٩٦ تا ۹۷ درصد گزارش شده اند ولی كارخانه هايي كه بعد از سال ۱۹۷۲ تولید شده اند طبق فرآيند دو جذبي ساخته شده و بازدهی تبديل آنها تقریبا حدود ۹۹ درصد می باشد. میان اين دو گروه كارخانه، طبیعتا تفاوت هايی وجود دارد كه به عنوان بخشي از آن ها مي توان به فرآيند توليد گاز So2 اشاره نمود . در بعضی از فرآيندها گازهاي نسبتا خالص و حاوی  2SO توليد مي شود، در اين صورت با انتخاب فرآيندی مناسب بازدهی تبديل بالايي نيز انتظار خواهیم داشت، ولی در بخشی از فرآيندها گازهاي ناخالصي از
2SO ايجاد مي گردد كه در اين حالت بازده تبديل كمي، انتظار می رود. با توجه به اینکه میزان حساسيت فرايند هاي توليد اسيد سولفوريك نسبت به نوسانات غلظت 2SO انتخاب  فرآيندی  با بازدهی زیاد، دشوار می باشد و نوسان هاي غلظت SO2  نیز مي تواند در بازدهی تبدیل تأثیر زیادی بگذارد.جلوگیری از منتشر شدن گاز دی‌اکسید گوگرد (SO2) در فضا، یکی از وظیفه های مهم صنایع سبز می باشد. این کار در صنایع معدنی که جهت تولید از روش‌های پیرومتالورژی به کار می برند، با ساخت کارخانه‌های اسید سولفوریک انجام می گیرد.

اسید سولفوریک (H2SO4) ازجمله  ماده های بسیار پرکاربرد در صنعت های شیمیایی و به خصوص تولید کود شیمیایی می باشد. به‌طور کلی می توان گفت کارخانه‌های تولید اسید سولفوریک در سه گروه مجزا طبقه بندی می شوند؛ کارخانه‌های مبنی بر سوزاندن سولفور ها، کارخانه‌های بازیافت مواد اسیدی و کارخانه‌های مبنی بر بازیافت گازهای تولیدی که از ذوب به شیوه ‌های پیرومتالورژی بدست می آید.

در فرایند صنعتی تولید اسید سولفوریک ۵۰ درصد، گوگرد را با خلوص نسبتا بالا، توسط حرارت ملایم غیرمستقیم به حالت مایع مبدل می نمایند. در مرحله بعد، گوگرد مایع را جهت سوزاندن به داخل کوره های مجهز احتراق  منتقل می کنند. سپس گاز حاصل از سوزاندن، به اسید سولفوریک تبدیل می شود.

کارخانه‌های بازیافت مجدد اسید سولفوریک،  با تفکیک ذرات اسید سولفوریک ضایعاتی، که مصرف‌ شده اند به دو بخش SO2 و H2O برای تولید اسید تازه گام بر می دارند. در این کارخانه‌ها، احتمال دارد گازهای سولفیدی که مصرف ‌شده اند، یعنی (H2S و CS2)، نیز به اسید تبدیل شوند.

علاوه بر آن با گازهای SO2 ناشی از فرایند ذوب به شیوه پیرومتالورژی هم می‌توان اسید سولفوریک زیادی تولید نمود. فلزات زیادی همچون روی، نیکل، آهن، کبالت، مولیبدن، منگنز ازجمله فلزات معدنی می باشند که می‌توان طی فرایند ذوب آن‌ها، دی‌اکسید گوگرد تولید نمود. در نتیجه از دی اکسید گوگرد به دست آمده، برای تولید اسید سولفوریک استفاده کرد.

 

 

 

فروشنده اسید سولفوریک زیر قیمت بازار

فروشنده اسید سولفوریک زیر قیمت بازاریکی از دلایلی که باعث شده است قیمت اسید سولفوریک بسیار مناسب باشد آن است که در داخل کشور تولید می شود.

عمده فروشی های ما این محصول را با قیمت بسیار مناسبی به شما عزیزان عرضه می کنند.  یکی از دلایل اهمیت اسید سولفوریک در بورس، حجم تقاضای بی نظیر مصرف کنندگان است.
بهترین روش برای توليد اسيد سولفوريك، استفاده از گوگرد عنصری می باشد. ممکن است دی اكسيد گوگرد از اكسيداسيون گوگرد و اكسيداسيون سولفات های  فلزی گوگرد مانند سولفيد مس، روی، آهن، سرب، سولفيد های نیکل،  و همچنین سولفيد موليبديم توليد گردد . اكسيداسيون سولفيد ، نيز باعث توليد دي اكسيد گوگرد می شود. مبدل شدن دي اكسيد  گوگرد به تري اكسيد گوگرد طی عملیات اكسيداسيون كاتالیزی با كاتاليست سزيم و يا ترا اكسيد واناديم ، صورت می‌گیرد. در انتها، از هيدراسيون تري اكسيد گوگرد ماده ای تولید می شود که همان اسيد سولفوريك است. مهم ترین ترين سبک توليد تجاري اسيد سولفوريك به اين طریق است كه  نخست دي اكسيد گوگرد را از گوگرد تولید می نمایند. بعد از آن دي اكسيد گوگرد در فرايند اكسيداسيون كاتاليزي به تري اكسيد گوگرد مبدل شده و در مرحله آخر از واكنش تري اكسيد گوگرد و آب، اسيد سولفوريك غليظی به دست می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *