آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش عمده اسید سولفوریک قزوین در بازار ایران

فهرست مطالب

امروزه اسید سولفوریک که یکی از مهم ترین مواد شیمیایی در دنیا می باشد، در صنایع گوناگون کاربرد فراوانی پیدا کرده است. در این مقاله درباره فروش اسید سولفوریک قزوین به صورت عمده در بازار ایران، کاربرد اسید سولفوریک در صنعت چرم‌ سازی و برند های تولید این محصول صحبت خواهیم نمود.

فروش عمده اسید سولفوریک قزوین در بازار ایران

کاربرد اسید سولفوریک در صنعت چرمسازی

کاربرد اسید سولفوریک در صنعت چرمسازی سولفوریک اسید، اسیدی قوی، بدون رنگ، روغنی، دارای دانسیته بالا و محلول در آب است. شاید قبلاً واژه هایی مانند جوهر گوگرد و سولفات هیدروژن را شنیده باشید که در واقع نام های تجاری همین محصول به شمار می آیند. اهمیت استفاده از این ماده به قدری زیاد است که هر کشوری که حجم بیشتری از آن را در صنعت به کار گیرد به عنوان پیشرفته ترین کشور شناخته می شود.

برخی از کاربرد های اسید سولفوریک در صنایع مختلف مانند صنعت چرم سازی، ساخت کود های شیمیایی، استخراج فلز های مس و روی، تولید مواد شیمیایی در آزمایشگاه، ساخت آب باتری خودرو، فیلتراسیون آب و فاضلاب، صنعت رنگرزی پشم، لاستیک سازی، صنعت نساجی، تمیز کردن چربی های دستگاه های صنعتی، مواد منفجره، مواد شوینده اسیدی و لوله باز کن ها می باشند.

از این اسید به عنوان یک چربی گیر  در صنعت ساخت چرم استفاده می شود. همچنین در مرحله ای که سطح پوست چرم را آهک می زنند تا موهای زائد را از بین ببرند، مقداری آهک بر روی پوست باقی می‌ ماند که توسط اسید سولفوریک آن را پاک می نمایند. اگر در این مرحله از این ماده استفاده نگردد، چرمی که حاصل می شود شکننده است و از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد.

برند های تولید کننده اسید سولفوریک

برند های تولید کننده اسید سولفوریکتولید اسید سولفوریک به دلیل اهمیت زیادی که در بیشتر صنایع دنیا دارد توسط شرکت های زیادی در سر تا سر جهان صورت می پذیرد. برند های زیادی هستند که در زمره برترین تولید کنندگان این ماده اسیدی فعالیت دارند، لیکن تولید کنندگان موفق آن ‌هایی هستند که به نکات زیر توجه نمایند:
اسید سولفوریک تولیدی از کیفیت خوب و قیمت ارزان برخوردار باشد تا از صحنه رقابت های جهانی عقب نمانند؛ باید با شناخت کافی از بازار های هدف داخلی و خارجی اقدام به ساخت حجم مورد نیاز از محصول نمایند؛ باید فروش در حجم های عمده را گسترش دهند تا در زمان کمتر به سود آوری بیشتری دست یابند.

بنابراین به طور مختصر باید گفت که برندی در این امر موفق است که کیفیت بالا، نرخ تولید پایین، روش عرضه مستقیم و حجم کالای کلان را در برنامه کاری خود همزمان با هم به اجرا در آورد.

اسید سولفوریک قزوین یکی از بهترین نمونه های این کالا با غلظت 98 درصد می باشد که یکی از بزرگ‌ ترین تولید‌ کنندگان این اسید در ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *