آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش مستقیم اسید سولفوریک باکیفیت

فهرست مطالب

امروزه رشد روز افزون جمعیت از یک طرف، و افزایش ساخت و ساز و در پی آن کاهش زمین های کشاورزی از طرف دیگر، موجب شده است تا زمین‌های کشاورزی پاسخگوی کشت محصولات کشاورزی مورد نیاز بشر نباشند. به همین دلیل نیاز به کودهای شیمیایی دارای اسید سولفوریک رو به افزایش است. یکی از کاربردی ترین مواد موجود در کود های شیمیایی اسید سولفوریک است. به همین دلیل بسیاری نهاد ها فروش مستقیم اسید سولفوریک باکیفیت را در راس کار خود قرار داده اند.

فروش مستقیم اسید سولفوریک باکیفیت

آشنایی با کاربردهای مهم اسید سولفوریک

آشنایی با کاربردهای مهم اسید سولفوریک اسید سولفوریک علاوه بر استفاده در کودهای شیمیایی، در صنایع و موارد مختلف دیگری نیز کاربردهای زیادی دارد. به دلیل این که بیشترین میزان استفاده از آن در کودهای شیمیایی است آن را اکثرا با این نام می شناسند. اما موارد متعدد دیگری نیز می توان کاربرد آن را مشاهده کرده از جمله؛

  • از اسید سولفوریک در تولید انواع روغن موتورها استفاده گسترده می شود. همچنین برای تصفیه روغن موتور و بازیافت آن نیز از اسید سولفوریک استفاده می کنند. علاوه بر آن در تولید انواع گریس ها نیز از سولفوریک نقش بسیار موثر و پررنگی دارد.
  • در ساخت انواع باطری‌های اتومبیل‌ها اسید سولفوریک نقش اساسی دارد. همچنین آب انواع باتری ها را از این ماده کاربردی می سازند. برخی از باتری ها دارای اسید سولفوریک غلیظ هستند و در برخی دیگر غلظت آن کمتر بوده و رقیق تر می باشند.
  • در کارخانجات ساخت چرم از اسید سولفوریک به عنوان ماده ای که چربی ها را از روی چرم می زداید استفاده گسترده می کنند.
  • از این ماده در کارخانجات روغن نیز به وفور استفاده می شود. یکی از استفاده‌های آن در این کارخانجات این است که قطعات خط تولید را از چربی ها پاک می کند و مورد دیگر آن آماده سازی انواع تفاله ها برای مصرف دام ها می باشد.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک باکیفیت

عرضه کنندگان اسید سولفوریک باکیفیت همان طور که دیدید اسید سولفوریک در زمینه‌های بسیار متنوعی کاربردهای وسیع و زیادی دارد و از آن در بسیاری از صنایع و کارخانجات استفاده های وسیعی می شود. همین امر عرضه کنندگان اسید سولفوریک صادراتی و با کیفیت را بر آن داشته است تا روز به روز حجم بیشتری از این ماده کاربردی را در معرض فروش قرار بدهند.

ما نیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان این ماده کاربردی اقدام به فروش مستقیم و غیر حضوری آن نموده ایم. شما می توانید با صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه و زمان خود نسبت به تهیه اسید سولفوریک مورد نیاز خود در هر غلظت و کاربردی، از طریق سایت اینترنتی ما اقدام نموده و خرید خود را به آسانی درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *