آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش مستقیم اسید سولفوریک رقیق شده

فهرست مطالب

فروش مستقیم اسید سولفوریک رقیق شده موجب شده تمامی واحد های مصرفی بتوانند این محصول را با ارزان ترین قیمت ها در اختیار بگیرند. اسید سولفوریک در واقع جزو اسید های معدنی پرمصرف است که در تولید اکثر محصولات از آن استفاده می ‌شود و این محصول کاربرد های بسیار ویژه در صنایع مختلف به خود اختصاص داده است.

فروش مستقیم اسید سولفوریک رقیق شده

تولید کود سولفات آمونیوم با اسید سولفوریک

تولید کود سولفات آمونیوم با اسید سولفوریک اسید سولفوریک جزو مهمترین مواد شیمیایی پر کاربرد در صنایع مختلف است که از آن برای تولید محصولات مختلف استفاده می ‌شود. به عنوان مثال از این اسید معدنی برای تولید انواع کود سولفات آمونیوم استفاده می‌ شود.

تولید کود سولفات آمونیوم با استفاده از اسید سولفوریک و آمونیاک گرم شده از نظر اقتصادی برای تولید کنندگان به صرفه تر می باشد و در راستای همین موضوع این فرایند تولیدی بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرد.

از آن جایی که اسید سولفوریک به عنوان اسیدی ارزان قیمت در ایران معرفی می ‌شود، تولید کود سولفات آمونیوم در حجم های بسیار بالایی دیده می‌ شود و این محصول در صنعت کشاورزی کاربرد های گسترده به خود اختصاص داده است و برای حاصلخیز کردن خاک کشاورزی از آن استفاده می‌ گردد.

کود های سولفات آمونیوم برای تولید محصولات کشاورزی در سطح کیفی بالاتر بیشترین کارایی را به خود اختصاص می ‌دهند و به عنوان سازگارترین کود شیمیایی مورد مصرف قرار می گیرند.

تولیدکنندگان اسید سولفوریک رقیق شده

تولیدکنندگان اسید سولفوریک رقیق شده تولید کنندگان اسید سولفوریک رقیق شده در ایران از بیشترین ظرفیت ها در این زمینه استفاده می نمایند و در نهایت این محصول را در حجم های بسیار زیاد به بازار ارائه می‌ دهند.

در راستای تولید انبوه این اسید در ایران امروزه صادرات آن به کشور های مختلف دیده می شود و به صورت سالانه مقدار بسیار زیادی از انواع اسید سولفوریک با درجه خلوص های مختلف و در گرید های متنوع به بازار های صادراتی معرفی می ‌شود.

اسید سولفوریک صادراتی در قیاس با دیگر نمونه ها از ویژگی ‌ها و مشخصات منحصر به فرد تری برخوردار است و معمولاً در بسته ‌بندی ‌های کاملاً استاندارد به دیگر کشور ها ارسال می گردد. اسید سولفوریک در عین پر کاربرد بودن بسیار خطرناک است و توجه به بسته بندی استاندارد آن می ‌تواند از نظر ایمنی فرایند های صادرات و معرفی آن را به بازار های دیگر تضمین نماید.

تولید کنندگان اسید سولفوریک رقیق شده در کشور از فرآیند های فروش مستقیم برای عرضه این محصول استفاده می نمایند تا با این هدف اسید سولفوریک در قیمت ‌های مناسب‌ تری معرفی شود و بازرگانی های صادراتی بتوانند از طریق صادرات این محصول به دیگر کشو رها سود دهی خود را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *