آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش ویژه اسید سولفوریک صنعتی در شیراز

فهرست مطالب

فروش اسید سولفوریک شیراز با قدرت فوق العاده عالی و کیفیتی بینظیر به صورت ویژه صورت می گیرد. این محصول در فرآیند های شیمیایی و ایجاد ترکیبات جدید، اسیدی کردن نفت، مورد استفاده در ضد یخ و کود های کشاورزی و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. از این محصول پر کاربرد جهت خشک کردن برخی میوه ها نیز میزان خیلی کم استفاده می گردد. این محصول از فروش ویژه ای در صنعت برخوردار است. جهت خرید این اسید باید مجوز داشته باشید.

فروش ویژه اسید سولفوریک صنعتی در شیراز

عرضه انواع اسید سولفوریک صنعتی

عرضه انواع اسید سولفوریک صنعتیعرضه  اسید سولفوریک در انواع  آزمایشگاهی و صنعتی با بهترین نوع کیفیت صورت می گیرد. اسید سولفوریک اسیدی فوق العاده قوی بوده و در ترکیب با محلول های آبی به طور کامل و تمام به هیدروژن سولفات و هیدرونیوم تفکیک می گردد.این محصول از خوردندگی بالایی برخوردار بوده و در استفاده از آن باید علاوه بر داشتن مجوز، تمام نکات ایمنی جهت جلوگیری از آسیب رعایت گردد.

این محصول کاربرد های ارزشمند بسیار فراوانی داشته که از جمله آن می توان به مواردی اشاره کرد؛ در تهیه مواد منفجره، سایر کودهای شیمیایی، لاستیک سازی، شوینده ها، چرم سازی، صنایع فلزی و معدنی، نساجی ها، باتری اتومبیل، صنایع آبکاری، صنایع مهمات سازی، صنایع تولید مواد شیمیایی، در تولید ضد یخ ها، صنایع دارویی، داروی آلومینیوم، صنعت آهن و فولات، جداسازی مس با عیار بسیار کم، صنایع کاغذ سازی و دستمال کاغذی، روزنامه ها، جعبه های مقوایی، کاغذ های تحریر و سایر مقواها، نخ اطراف تایر و فیلم های عکاسی را می توان نام برد.

فروشنده اسید سولفوریک در شیراز

فروشنده اسید سولفوریک در شیرازفروشنده اسید سولفوریک در شیراز با بهترین و مرغوب ترین نوع کیفیت این محصول را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

همانطور که می دانید اسید سولفوریک بسیار خطرناک بوده و جهت خرید هر مقدار از آن شما باید مجوز خرید این محصول را داشته باشید.

این نوع از اسید بسیار قوی بوده و با هر مقدار از آب ترکیب شده و واکنش می دهد و جزو اسید های خطرناک به شمار می رود، وقتی که به آن حرارت داده شود به سولفور تروکسید و آب تجزیه می گردد.

از این محصول در تولید کودها، رنگدانه ها، نمک های غیر ارگانیک، صنایع پتروشیمی، تولید رنگ ها و فرآیند های متالوژیکی و بسیاری دیگر مورد استفاده واقع می شود.

از اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت جهت استفاده در باتری اسیدی  استفاده می گردد، این اسید در دماهای یه تا ده درجه به صورت منجمد می باشد.

بازرگانی فروش سولفوریک اسید قیمت این محصول را بر اساس کیفیت که دارد مشخص کرده و به تمام نمایندگی های فروش صادر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *