آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش ویژه اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

فهرست مطالب

یک فروش خوب هدف نهایی تمام شرکت های تولیدی می باشد شرکت های تولیدی برای عرضه گسترده محصولات خود به تمامی خریداران محصولات تولیدی خود را از طریق این سایت اینترنتی به فروش می‌ رسانند.

این سایت اینترنتی اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری راه مستقیم از خود شرکت های تولیدی به مصرف کنندگان نهایی عرضه می کند این ارتباط مستقیم باعث می شود که میزان فروش شرکت ها بسیار افزایش پیدا کند. افراد می‌ توانند با یک خرید خوب محصولی با کیفیت را در قیمتی ارزان دریافت کنند فروش اینترنتی باعث شده است که تمامی افراد بتوانند در نقاط مختلف ایران به راحتی این محصول را خریداری کنند. پوشش گسترده از اصلی ترین عوامل محبوبیت این سایت در بین خریداران می باشد که کمک بسیار زیادی به فروش بالا و کاهش قیمت اسید سولفوریک ایرانی می‌ کند‌.

فروش ویژه اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

اهمیت اسید سولفوریک در صنایع

اهمیت اسید سولفوریک در صنایع

اسید سولفوریک خالص یک ماده اولیه بسیار مهم است و در واقع ، تولید اسید سولفوریک در یک کشور شاخص خوبی برای قدرت صنعتی آن کشور است. تولید جهانی در سال 2004 حدود 180 میلیون تن با توزیع جغرافیایی زیر بود: آسیا 35٪ ، اروپای غربی 10٪ ، اروپای شرقی و روسیه 10٪ ، استرالیا و اقیانوسیه 7 ٪ ، آمریکای جنوبی 7٪. بیشتر این مقدار برای تهیه کودها بخصوص سوپرفسفاتها ، فسفات آمونیوم و سولفاتهای آمونیوم استفاده می شود.

حدود 20٪ از اسید سولفوریک تولید شده در جهان در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ، رزین های مصنوعی ، رنگ ها ، داروها ، کاتالیزورهای نفتی ، سموم دفع آفات و ضد یخ و همچنین در فرآیندهای مختلف مانند اسیدی شدن چاه های روغن و کاهش آلومینیوم. از آن در تولید کاغذ روغنی و دستگاه تصفیه آب استفاده می شود. حدود 6٪ موارد استفاده برای رنگدانه ها از جمله رنگ ، منسوجات و کاغذهای روکش دار است و مابقی موارد برای کاربردهای بسیاری مانند مواد منفجره استات و ویسکوز ، روان کننده ها ، فلزات غیر آهنی و باتری ها است.

در سال 2016 ، اندازه بازار جهانی اسید سولفوریک اصل 10.10 میلیارد دلار تخمین زده شده است. این ماده شامل مولکول های گشتاور قطبی است که می توانند پیوندهای هیدروژنی با یکدیگر ایجاد کنند. یعنی اسید سولفوریک مایعی با نقطه جوش زیاد است و همچنین یک مایع چسبناک است. این شرایط مولکولی باعث می شود اسید سولفوریک قرصی به خوبی در آب حل شود و محلول های مختلف اسیدی تولید شود.

درباره اسید سولفوریک بیشتر بدانید

درباره اسید سولفوریک بیشتر بدانید

اسید سولفوریک یکی از مهمترین مواد شیمیایی صنعتی است که با استفاده از فرآیند میل ترکیبی تولید می شود. در اولین مرحله ، گوگرد در حضور اکسیژن اکسید می شود و دی اکسید گوگرد تولید می کند (1 در مرحله بعدی ، دی اکسید گوگرد SO در حضور کاتالیزور و در واکنش با اکسیژن اضافی 3 اکسید می شود: (2 این واکنش داغ است و با نامطلوب شدن فاکتور آنتروپی (اختلال) آنتروپی (اختلال) کاهش می یابد.

دارای یک عامل ترمودینامیکی منفی است ، بنابراین برگشت پذیر است. در دمای طبیعی ، واکنش زیاد بسیار آهسته است. بنابراین ، در روش صنعتی ، دمای بالاتر (400 درجه سانتیگراد تا 700 درجه سانتیگراد) و یک کاتالیزور (مانند پنتا اکسید وانادیوم V) ۲O البته 5 یا کمتر از اسفنج پلاتین که معمولاً استفاده می شود). از واکنش تری اکسید گوگرد با آب ، محلول اسید سولفوریک تشکیل می شود: (3 با تکرار مراحل بالا و دمیدن تری اکسید گوگرد به محلول اسید سولفوریک ، اسید پیروسولفوریک (H2S2O7) تشکیل می شود: سپس آنها مقداری آب به اسید پیروسولفوریک اضافه می کنند تا محلول اسید سولفوریک ایجاد کنند: H2S2O7 (l) + H2O (l) → 2 H2SO4 (l) (5 کنترل این روش که در آن اسید پیروسولفوریک تشکیل می شود ، کنترل آن از واکنش مستقیم تری اکسید گوگرد با آب آسان تر است.

بنابراین ، از این واکنش برای تولید اسید سولفوریک با درصد مشخص و غلظت دلخواه استفاده می شود. اسید سولفوریک را می توان در آزمایشگاه از واکنش گاز دی اکسید گوگرد با پراکسید هیدروژن (پراکسید هیدروژن) بدست آورد. بنابراین دوم روش دیگر تولید اسید سولفوریک در آزمایشگاه الکترولیز محلول سولفات مس (II) است.کاتد باید از فلز با هدایت خوب مانند مس ساخته شود و آند از پلاتین یا ذغال ساخته شود به طوری که واکنشی نشان نمی دهد. اسید سولفوریک 98٪ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آنها در صنعت نفت برای تصفیه فرآورده های نفتی است.

بیشتر تولید این اسید در تولید کودهای شیمیایی استفاده می شود. از آنجا که این اسید دارای خواص هیدرولیز کننده قوی روغنها و لیپیدها و خشک شدن است ، کاربردهای گسترده ای در ساخت مواد شوینده صنعتی ، صنایع چرم و دباغی دارد. در صنایع آهن و فولاد از این اسید برای اکسید زدایی و جلوگیری از جرم گیری استفاده می شود. این اسید به طور گسترده ای در کاتالیزورهای پتروشیمی ، داروها و رزین ها ، حشره کش ها ، ضد یخ ، مواد شوینده ، آلومینیوم ، کاغذ و تصفیه آب و غیره استفاده می شود. در فرآیند تولید اسید سولفوریک ، 99٪ ماده اولیه گوگرد استفاده می شود.

پس از بارگیری ، گوگرد در استخرهای بتونی توسط لوله های بخار در دمای 125 درجه سانتی گراد ذوب می شود ، سپس در کوره احتراق پمپ می شود و در آنجا می سوزد و به SO2 می رسد. گاز تولید شده به یک مبدل حرارتی هدایت می شود و در حضور کاتالیزور پنتا اکسید وانادیوم به گاز SO3 تبدیل می شود.

پخش بهترین انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

پخش بهترین انواع  اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

توزیع انواع اسید سولفوریک باید به نحوه ای باشد که خریداران بتوانند در تمامی نقاط مختلف کشور این محصول را خریداری کنند. توزیع اگر به صورت یکپارچه و عمده باشد باعث می شود خریداران به راحتی و با هزینه ای بسیار کم محصولی با کیفیت را خریداری کنند. بازارهای اینترنتی یکی از اصلی ترین بازارهای فروش اسید سولفوریک وارداتی می باشند که به صورت مستقیم محصولات را از تولیدی ها خریداری کرده و در بازار ها به فروش می رسانند.

این بازارها به دلیلی ارتباط مستقیم خود با تولیدی ها قیمت های که در بازار توزیع می کنند به لحظه می باشد و خریداران می توانند به راحتی از قیمت ها به صورت لحظه ای و به روز آگاهی کسب کنند تا با آگاهی مناسب محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

قیمت روز انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

قیمت روز انواع اسید سولفوریک 98 درصد 20 لیتری

تمامی افراد برای یک خرید خوب در تلاش می باشند تا در هنگام خرید اسید سولفوریک بهای کمتری را بابت آن پرداخت کنند به دلیل مشکلات اقتصادی فراوان و همچنین بازارهای عرضه کننده سود جو خریداران باید همیشه در انتخاب محل های که می خواهند از آن اسید سولفوریک وارداتی را خریداری کنند باید توجه کنند که یکی از مراکز بسیار پر فروش و مورد اعتماد تمامی افراد این سایت اینترنتی می باشد.

این سایت به دلیل ارتباط مناسب خود با خریداران و تولیدکنندگان یک شبکه ارتباطی بین خریدار و تولید کننده ایجاد می کند این ارتباط باعث می شود که قیمت های در نظر گرفته شده هنگام عرضه یک محصول متناسب با کیفیت جنس عرضه شده و رعایت حقوق مصرف کنندگان باشد از این رو این سایت اینترنتی می تواند مهمترین و بهترین محل جهت سفارش و خرید انواع مختلف اسید سولفوریک باشد که می توانیم با اطمینان خاطر نسبت به خرید در آن اقدام کنیم و از کیفیت محصول ارائه شده رضایت کامل خاطر را داشته باشیم.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *