آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش کلی اسید سولفوریک خشک

فهرست مطالب

اسید سولفوریک خشک یک ماده شیمیایی و اسیدی قوی می باشد و جزو پر کاربرد ترین مواد شیمیایی در صنایع مختلف محسوب می شود. فروش کلی و عمده این محصول تاثیر بسزایی در کاهش قیمت آن دارد و به صرفه تر و ارزان تر است، چرا که خریدار و فروشنده در این روش متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد و این مساله برای آن دسته از افرادی که قیمت ارزان برای آن ها مهم است از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

فروش کلی اسید سولفوریک خشک

آشنایی با اسید سولفوریک خشک

آشنایی با اسید سولفوریک خشک به طور کلی اسید سولفوریک یک اسید معدنی بسیار قوی می باشد که از تقطیر خشک زاج سبز یا همان سولفات آهن و کات کبود یا همان سولفات مس بدست می آید، این اسید معدنی قوی در گذشته با نام جوهر گوگرد بین عموم شناخته شده است و برای اولین بار توسط دانشمند ایرانی زکریای رازی کشف شد.

این اسید قوی به شدت گرما زا است و به راحتی با آب واکنش نشان می دهد و گرمای زیادی تولید می کند، یکی از مواد شیمیایی پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد و به طور کلی از موارد کاربرد اسید سولفوریک می توان به استفاده از آن در صنایع مختلفی همچون تصفیه آب، استخراج فلزات، سنتز مواد شیمیایی، پالایشگاه های نفت، تهیه کود شیمیایی و…را اشاره کرد.

اسید سولفوریک درجه یک خشک قسمت اعظم باران های اسیدی را تشکیل می دهد، مولکول های قطبی آن با هم پیوند هیدروژنه تشکیل می دهند و میل ترکیبی آن با آب بسیار بالا می باشد، نقطه جوش آن بالا است و میزان خورندگی آن بسیار بالا می باشد و هنگام استفاده از آن باید از دستکش استفاده کرد، چرا که در صورت تماس با دست یا چشم باعق سوزش و خورندگی خواهد شد.

برای انبارش این محصول باید محل دارای تهویه کامل باشد، هنگام جابجایی باید از دستکش استفاده کرد و به طور کلی موازین ایمنی را رعایت کرد، باید در مکان خشک و خنک نگهداری شود و به دور ار مواد شعله زا، جرقه زا، فلزات، الکل ها و اکسید کننده های قوی انبار شود.

عرضه مستقیم اسید سولفوریک خشک

عرضه مستقیم اسید سولفوریک خشک عرضه مستقیم اسید معدنی سولفوریک به روش های مختلفی صورت پذیر است، یکی از روش های عرضه این محصول به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی می باشد به این صورت که انواع این محصول در کیفیت عالی و قیمت مناسب در اوزان مختلف در وب سایت ها به نمایش گذاشته می شود تا مشتریان داخلی و خارجی پس از مراجعه به وب سایت ها و مشاهده انواع محصولات، سفارشات خود را ثبت و خرید خود را انجام دهند و لذت یک خرید راحت، بی دغدغه و آسان را تجربه کنند.

لازم به ذکر است که از مزایای خرید اینترنتی می توان به نزول قیمت ها اشاره کرد، چرا که دست دلالان و واسطه گران کوتاه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *