آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروش کلی اسید سولفوریک دودکننده

فهرست مطالب

اسید سولفوریک دودکننده یا همان اسید اولئوم، یک ماده مهم صنعتی است که برای کاربرد های فراوانی که در صنعت دارد، انواع آن به فروش می رسد. اسید سولفوریک دود کننده نوعی از اسید سولفوریک غلیظ است که در آن مفدار فراوانی گوگرد وجود دارد. بعضی از ترکیبات این اسید معدنی در دمای اتاق جامد هستند. نام دیگر اسید سولفوریک دود کننده، اسید سولفوریک دمیده شده یا پیروسولفوریک است. این محصول پر کاربرد معمولا به صورت بسته بندی بشکه ای به فروش می رسد.

فروش کلی اسید سولفوریک دودکننده

کاربرد اسید سولفوریک دودکننده

کاربرد اسید سولفوریک دودکننده همان طور که گفتیم، این ماده کاربرد صنعتی دارد و از آن برای تهیه صابون، تهیه و تولید کاتالیست، ساخت و تولید رنگ، تهیه نیترو گلیسیرین، در پالایش نفت و روغن و در تهیه مواد شیمیایی استفاده می شود. این اسید یک ماده واسطه مهم برای ساخت اسید سولفوریک است.

علاوه بر کاربرد صنعتی که نمونه هایی از آن نام برده شد، در صنعت الکترونیک نیز می توان به کاربرد اسید سولفوریک دود کننده اشاره کرد. تولید اسید سولفوریک با کیفیت بالا برای صنعت الکترونیک نیز یکی دیگر از چندین کاربرد این ماده ی مهم صنعتی می باشد.

هم چنین از اسید سولفوریک دود کننده برای ساخت بعضی از مواد منفجره استفاده می شود البته به استثنای نیتروسلولوز. با ترکیب این ماده و دیگر مواد شیمیایی طی یک سری فرایند شیمیایی، نمک هایی به نام نمک پیرو سولفات تولید می شوند که خود فواید و کاربرد های دیگری در صنایع مختلف دارند و همه این ها با کمک اسید سولفوریک دود کننده قابل انجام است.

واردات اسید سولفوریک دودکننده

واردات اسید سولفوریک دودکننده اسید سولفوریک دود کننده نیز مانند بسیاری دیگر از مواد صنعتی نیاز به واردات از سایر کشور ها دارد. شاید به این دلیل که نیاز فراوان به این ماده در اغلب صنایع، موجب می شود نیاز به اسید سولفوریک وارداتی احساس شود. تاکنون اسید سولفوریک خارجی توانسته نیاز های بسیار زیاد را برطرف کند.

وجود این ماده مهم و پر کاربرد به شدت در اکثر صنایع لازم و ضروری می باشد و نیاز به واردات اسید سولفوریک دود کننده همواره وجود دارد و باید تمهیداتی برای واردات آن به صورت همیشگی و به نحوی که در واردات اسید سولفوریک خارجی مشکلی به وجود نیاید، اندیشیده شود وگرنه در بیشتر صنایع و تولیدات مواد صنعتی که به طور روزمره کشور به آن ها نیاز دارد دچار مشکل خواهیم شد و به دنبال آن در روند تولید دیگر مواد ضروری که در نهایت به مصرف مردم می رسند، اختلال به وجود خواهد آمد. بنابر این نیاز به واردات اسید سولفوریک دود کننده هم چنان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *