آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک امروز | تولید و صادرات انواع مواد شیمیایی

قیمت اسید سولفوریک امروز | تولید و صادرات انواع مواد شیمیایی
فهرست مطالب

اسید سولفوریک در گذشته به نام جوهر گوگرد معروف بود. اسید سولفوریک به دلیل ارزش بالایی که دارد از آن به نام سلطان مواد شیمیایی یاد می کنند. کاشف این اسید جابر بن حیان است. اسید سولفوریک کاربرد بالایی در صنایع مختلف دارد.


ارزشش این ماده شیمیایی تا آن اندازه بالا است که سرانه مصرف آن به ازای هر فرد، یکی از شاخص های تعیین پیشرفت فنی کشور ها می باشد. اسید سولفوریک در صنایع مختلف کاربرد دارد که از آن در 
صنایع مهمات سازی، آب کاری، سنتزهای شیمیایی، استخراج فلزات، پالایشگاه های نفت، تصفیه پساب، کششکاری، تولید مواد شیمیایی، فاضلاب های صنعتی، باطری سازی، شوینده، تولید کودهای کشاورزی، پاک کننده های مصنوعی، چرم سازی، حشره کشی و … استفاده می شود.  

قیمت اسید سولفوریک امروز | تولید و صادرات انواع مواد شیمیایی

 

قیمت امروز اسید سولفوریک

قیمت امروز اسید سولفوریک

قیمت اسید سولفوریک بر پایه قیمت گوگرد مشخص می شود. گوگرد ماده اصلی در تولید اسید سولفوریک است. قیمت اسید سولفوریک تا اندازه ای مشخص می باشد به دلیل این که قیمت گوگرد در بورس کالا تعیین می شود. قیمت اسید سولفوریک هر روز قابل تغییر است.

  این را نیز باید در نظر داشته باشیم که مواردی مانند چگونگی بسته بندی نیز می تواند روی قیمت اسید سولفوریک تأثیرگذار باشد. قیمت اسید سولفوریک فله نیز بنا به غلظت آن و این که کدام شرکت آن را عرضه کرده، متفاوت می باشد. برای مثال اگر خواسته باشیم قیمت اسید سولفوریک پتروشیمی رازی را بدست بیاوریم بهتر است با این شرکت تماس برقرار کنیم. قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا نیز متفاوت است. 

 این اسیدی با چگالی بالا، بی رنگ و بسیار قوی است که در هر درصدی از آب حل می شود. استفاده از آن در کشاورزی کاربردی بالا دارد و برخی از اسید سولفوریک در این حوزه، به نام کالای استراتیژیک نام بردند. اسید سولفوریک در دو نوع صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود که اسید سولفوریک آزمایشگاهی رقیق تر است. برای این که از قیمت اسید سولفوریک امروز و قیمت اسید سولفوریک 98 درصد که بیشتر در صنایع کاربرد دارد، آگاهی حاصل نماییم، باید با شرکت هایی که در عرصه تولید مواد شیمیایی فعالیت می کنند، تماس بگیریم. 

لیست قیمت مواد شیمیایی

لیست قیمت مواد شیمیایی

شرکت های تولید کننده انواع اسید و مواد شیمیایی، در کار تولید اسید هایی مانند اسید سولفوریک هم هستند. این شرکت ها بنا به تقاضای مشتریان تولیدات خود را به بازار عرضه می نمایند. تولید کنندگان در این عرصه، انواع اسید و مواد شیمیایی با این که در داخل کشور به فروش می رسانند، به خارج هم صادر می کنند.

با همه این ها استفاده از اسیدها، به ویژه اسید سولفوریک تا آن اندازه بالا می باشد که شرکت های تولیدی در داخل نیز گاهی نمیتوانند نیاز بازار را تأمین کنند. برای این که لیستی از قیمت های مواد شیمیایی تهیه کنید، می توانید به وب سایت های شرکت های معتبر سر بزنید. 

خرید و فروش انواع اسید در بازار

خرید و فروش انواع اسید در بازار

بازار انواع اسید در ایران متفاوت است. برای نمونه، فروش اسید سولفوریک غلیظ از بازار خوبی برخوردار می باشد؛ چون که در صنایع متفاوتی به کار می رود. فروش اسید سولفوریک اصفهان و شهرهای مختلف کشور نیز انجام می شود. کارخانه ها و شرکت های متعددی هستند که در این عرصه فعالیت می کنند. اسید ها به دلیل کارایی بالایی که دارند، بازار خرید و فروش شان داغ و شلوغ است. اگر سری به فروشگاه های آنلاین در این زمینه بزنید، می بینید که انواع اسید با چه حجمی در بازار معامله می شود. 

مرکز پخش و توزیع اسید سولفوریک

شرکت های بسیاری در کار توزیع و صادرات انواع مواد شیمیایی به ویژه اسید سولفوریک می باشند. مرکز پخش و توزیع اسید سولفوریک به نوعی این شرکت ها هستند. در کنار این، شرکت های وارد کننده این اسید پر کاربرد هم وظیفه پخش و توزیع اسید سولفوریک را به دوش دارند. درباره اطلاعات بیشتر در این بخش می توان به وب سایت های این شرکت ها سر زد یا به فروشگاه های آنلاین که کارشان خرید و فروش انواع مواد شیمیایی می باشد، مراجعه نمود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *