آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک در اصفهان | عرضه آن با بسته بندی های متفاوت

فهرست مطالب

اسید سولفوریک از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد است که در صنایع گوناگونی از تولید مواد شیمیایی و کود کشاورزی گرفته تا صنایع فلزات، باتری سازی، نساجی و غیره کارایی دارد.

شرکت هایی که در کار تولید این نوع از ماده می باشند، آن را قیمت گذاری نیز می نمایند. کارخانه اسید سولفوریک در اصفهان، محصولات خود را در انواع مختلفی وارد بازار می کند. می توان با مراجعه به شعبه های فروش این کارخانه تازه ترین قیمت اسید سولفوریک در اصفهان را به دست آورد که عرضه آن با بسته بندی های متفاوتی صورت می گیرد.

توزیع اسید سولفوریک در اصفهان از راه های گوناگونی انجام می شود و فروشندگان متعددی در این عرصه فعالیت می کنند.

قیمت اسید سولفوریک در اصفهان

قیمت اسید سولفوریک در اصفهان

قیمت اسید سولفوریک در اصفهان وابسته با نوع چگالی آن می باشد.

هر چه این ماده شیمیایی غلیظ تر باشد، قیمتش نیز افزایش می یابد. فروشنده انواع اسید سولفوریک، نوع رقیق آن را ارزان تر از گونه غلظت یافته به فروش می رساند. پس نتیجه می گیریم که هر اندازه که درصد خلوص اسید سولفوریک بالاتر باشد، نرخ آن نیز بیشتر می باشد.

برای به دست آوردن نرخ روز این اسید در اصفهان، توصیه می شود که بازار مرکزی خرید و فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید. در این مراکز قادر خواهید بود که از قیمت های انواع این عنصر با خبر شوید و با کیفیت ترین آن را به نرخ پایین تهیه کنید.

از طریق سایت های اینترنتی نیز می شود قیمت روز این محصول را به دست آورد. در این سایت ها شماره های وجود دارد که زمینه را برای برقراری تماس با فروشنده فراهم می کند. از فروشندگان مجازی به راحتی می توان قیمت های بروز شده را تهیه کرد.

عرضه اسید سولفوریک با بسته بندی های مختلف

عرضه اسید سولفوریک با بسته بندی های مختلف

کارخانه هایی که در کار تولید انواع اسید سولفوریک هستند، محصول خود را در بسته بندی های متفاوتی روانه بازار می کنند.

آن ها بنا به نوع تولیدی که دارند، اقدام به بسته بندی می نمایند. برای نمونه اسید سولفوریک ها در دو گونه پودری و مایع وجود دارند که نوع پودری آن را در کیسه های متنوع و در وزن های گوناگون بسته بندی می نمایند و در کنار این، نوع مایع اسید سولفوریک را در گالن ها جا به جا می نمایند.

به دلیل حساسیت زیادی که این ماده شیمیایی دارد، بسته بندی ها طوری طراحی می شوند که هیچگونه روزنه ای برای نشت اسید سولفوریک وجود نداشته باشد و در همین حال آب، رطوبت و هوا هم داخل بسته وارد نشود.

لیست کامل تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

لیست کامل تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

تولید کنندگان اسید سولفوریک در جای جای کشورمان فعالیت می کنند.

این تولیدی ها می کوشند تا با در نظر گرفتن شرایط بازار و همچنین نوع تقاضای مشتریان، اسید سولفوریک را روانه بازار نمایند. آنان محصول خود را با درصد خلوص متفاوت تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

برای این که لیست کاملی از تولیدکنندگان اسید سولفوریک در ایران به دست آورید، نیاز است که به وبسایت های مختلفی مراجعه نمایید. در این وبسایت ها می توانید بهترین تولیدکنندگان این ماده را پیدا کنید و از چند و چون تولیدات و روند ساخت اسید سولفوریک اطلاعات به دست آورید.

سفارش اسید سولفوریک اصفهان به صورت عمده

سفارش اسید سولفوریک اصفهان به صورت عمده

سفارش عمده اسید سولفوریک در اصفهان را می توان به کارخانه های تولیدی داد.

از جانب دیگر، عرضه اسید سولفوریک در اصفهان به گونه عمده، از سوی نمایندگی های تولیدکنندگان آن صورت می گیرد. برای آن شمار از کسانی که دسترسی ای به کارخانه ها ندارند، می توانند به بازار مراجعه کرده و سفارش خود را به نمایندگی ها ارائه دهند.

همچنین ثبت سفارش در وبسایت های رسمی کارخانه های تولید کننده هم مقدور می باشد. در این وبسایت ها انواع اسید سولفوریک به فروش گذاشته می شود و خریدار عمده قادر است به آسانی سفارش کلی خود را به ثبت رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *