آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک سرچشمه و عرضه آن با قیمت مناسب

فهرست مطالب

از اسید سولفوریک برای تولید کودهای شیمیایی، مواد منفجره، آب باتری اتومبیل، چرم سازی، لاستیک سازی و سایر صنایع استفاده می شود. اسید سولفوریک سرچشمه از معتبر ترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار می باشد. قیمت اسید سولفوریک سرچشمه بسیار مناسب می باشد، این مسئله باعث شده تا این برند به اولین انتخاب های خریداران تبدیل شود.

قیمت اسید سولفوریک سرچشمه و عرضه آن با قیمت مناسب

عرضه اسید سولفوریک با قیمت کارخانه

عرضه اسید سولفوریک با قیمت کارخانهکارخانه اسید سولفوریک این محصول را با قیمت کارخانه به خریداران عمده از طریق دفاتر فروش ارائه می دهد، اما در صورتی که خریدار نیاز به مقدار کمتری از این محصول داشته باشد می تواند با مراجعه به نمایندگی ها اسید سولفوریک مورد نیازش را با قیمتی بسیار نزدیک به قیمت کارخانه تهیه نماید.

فروشگاه های اینترنتی منتسب به کارخانه ها نیز این محصول را با قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می دهند. این فروشگاه ها انواع اسید سولفوریک رقیق و اسید سولفوریک غلیظ را با قیمت کارخانه برای شما در هر نقطه ای از ایران ارسال می نمایند. در خرید هایی با حجم بیشتر فروشگاه اینترنتی هزینه ارسال را از شما دریافت نمی کند و به صورت رایگان حمل و نقل را انجام می دهد.

فروشگاه های عرضه مستقیم نیز از دیگر مکان های هستند که نرخ ارائه محصول در آنها به قیمت کارخانه است. در هر شهر تعدادی از این فروشگاه ها وجود دارد و شما می توانید با مراجعه و خرید این محصول قیمتی نزدیک به قیمت فروش درب کارخانه بپردازید.

شرکت تولید و پخش اسید سولفوریک سرچشمه در بازار داخلی

شرکت تولید و پخش اسید سولفوریک سرچشمه در بازار داخلیشرکت های پخشی که مسئول ارائه محصول به بازارهای داخلی می باشند با فروش محصول به عمده فروشان و ارائه به نمایندگی ها محصول را روانه بازار می کنند. عمده فروشان و خریداران بزرگ می توانند به صورت مستقیم این محصول را از شرکت های پخش خریداری نمایند.

شرکت پخش محصولات سرچشمه در بازار با فروش اسید سولفوریک به مشتریان بزرگ محصول را وارد ابتدای زنجیره خرید و فروش بازار می کند به این شکل که فروشندگان کوچک تر، از عمده فروش ها محصول را تهیه می کنند و به مشتریان خود می فروشند.

خرید مستقیم اسید سولفوریک از تولید کننده

خرید مستقیم اسید سولفوریک از تولید کنندهبرای خریدارانی که نیاز به مقدار زیادی از این محصول دارند خرید مستقیم و با قیمت کارخانه بسیار اهمیت دارد. همانطور که پیش تر توضیح داده شد، دفاتر فروش کارخانه ها می توانند محصول را با قیمت تولید و به طور مستقیم به خریداران ارائه نمایند.

نمایندگی ها نیز مانند دفاتر فروش کارخانه ها می باشند و محصول را با قیمت تعیین شده توسط کارخانه و در تعداد مدنظر خریدار می فروشند.

قیمت اسید سولفوریک در بازار تهران

قیمت اسید سولفوریک در بازار تهرانقیمت این محصول در بازار اسید سولفوریک تهران نسبت به کارخانه کمی بالاتر می باشد که این افزایش چند درصدی قیمت به دلیل حضور واسطه های بیش تر می باشد.

قیمت اسید سولفوریک سرچشمه را می توان از فروشگاه های اینترنتی نیز استعلام کرد که با نرخ ارائه شده در بازار همخوانی دارد. قیمت گزاری روی این محصول با توجه به بسته بندی و حجم فروش صورت می گیرد. خرید اسید سولفوریک  باید از مراکز معتبر صورت گیرد تا بتوان از قیمت ارائه شده توسط فروشنده اطمینان حاصل کرد.

ارزان ترین قیمت فروش اسید سولفوریک

ارزان ترین قیمت فروش اسید سولفوریکارزان ترین قیمت فروش اسید سولفوریک سرچشمه مربوط به دفاتر فروش کارخانه می باشد. قیمت ارائه شده در این دفاتر بسیار پایین تر از نرخ بازار بوده و خریداران عمده ترجیح می دهند که به شکل مستقیم از این مراکز خرید نمایند.

در صورتی که تمایل به خرید تولید خارجی این محصول دارید می توانید مناسب ترین قیمت ارائه شده را در بازارهای مناطق آزاد مشاهده کنید. در این مناطق هزینه گمرک پرداخت نمی شود و تنها هزینه پرداختی شما قیمت محصول خریداری شده می باشد. باید دقت داشت که محصول حتما از مراکز معتبر در این مناطق خریداری شود تا بتوان از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کرد.

صادرات اسید سولفوریک ایران به کشور های مختلف

صادرات اسید سولفوریک ایران به کشور های مختلفاسید سولفوریک ایران به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشورهای دیگر مشتریان بسیار زیادی دارد. از کشورهای وارد کننده این محصول از ایران می توان به کشورهای همسایه، کشورهای حوزه خلیج فارس، و کشورهای اروپا شرقی اشاره کرد. در برخی از این کشورها تولید کنندگان ایرانی اقدام به تاسیس نمایندگی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *