آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک صنعتی با تخفیف ویژه

فهرست مطالب

امروزه اسید ها کاربرد زیادی در صنعت دارند و در زندگی انسان ها موثر هستند. یکی از این اسید ها که بسیار پر کاربرد است اسید سولفوریک است. قیمت اسید سولفوریک صنعتی وابسته به عوامل متعددی است برای مثال ویژگی های آن و حجم و اندازه های آن از مواردی است که قیمت اسید ها را متفاوت جلوه می دهد. در ادامه شما را با ویژگی های اسید سولفوریک و کاربرد های آن آشنا خواهیم کرد. در ایران این اسید به نحو احسن تولید و به فروش می رسد گر چه برند های خارجی آن نیز موجود است.

قیمت اسید سولفوریک صنعتی با تخفیف ویژه

فروشنده معتبر اسید سولفوریک در شیراز

فروشنده معتبر اسید سولفوریک در شیرازدر گذشته نام اسید سولفوریک جوهر گوگرد بوده است اما امروزه این نام را برای آن نهاده اند. این اسید بسیار قوی بوده و با هر درصدی در آب حل می شود. باید افزود که پی اچ (PH) این اسید پنج دهم (0/5) می باشد. دارای نقطه جوش بسیار بالایی است و لازم به ذکر است که یک مایع ویسکوز نیز به حساب می آید.

از جمله کاربرد های این اسید می توان به تهیه کود شیمیایی فسفاته اشاره کرد و این اسید در تولید کود های شیمیایی بسیار کاربرد دارد. در تولید روغن موتور و تصفیه روغن موتور کار کرده از این اسید بهره گرفته می شود. اسید سولفوریک حتی در تصفیه آب هم مورد استفاده قرار می گیرد و در صنعت چرم سازی و لاستیک سازی نیز پر کاربرد است و هزاران کاربرد دیگر که در این جا به این چند مورد بسنده می کنیم.

با مطالبی که درباره اسید سولفوریک ذکر کردیم می توان نتیجه گرفت که این اسید چه اندازه مهم بوده و وجود آن برای صنعت بسیار لازم است. از این جهت خیلی خوب است که در ایران اسید سولفوریک صنعتی تولید و به فروش می رسد.

فروش ویژه اسید سولفوریک با ۴۰ درصد تخفیف

فروش ویژه اسید سولفوریک با ۴۰ درصد تخفیففروش اسید سولفوریک در سراسر ایران صورت می گیرد و این از لطف تولید کنندگان و فروشندگان گرامی است. امروزه در سراسر ایران اسید سولفوریک موجود می باشد و شهروندان در تمام استان ها می توانند در صورت نیاز این محصول را تهیه کرده و استفاده لازم را ببرند که این حاصل تلاش یک فروشنده اسید سولفوریک صنعتی است. قیمت اسید ها متفاوت است و با هر اندازه و حجم و ویژگی قیمت خاص خود را دارند. چه خوب است ما هم از تولید کنندگان و فروشندگان گرامی حمایت کرده و با خرید خود از کالای ایرانی نشان دهیم ایران نیازی به واردات انبوه ندارد و خود می تواند محصولات را به نحو احسن در اختیار شهروندان قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *