آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک غلیظ | مرکز خرید و فروش مواد شیمیایی و صنعتی

فهرست مطالب

قیمت اسید سولفوریک غلیظ:

جهت دریافت قیمت اسید سولفوریک به صورت عمده و فله ای یا گالن و خرد با بخش فروش شرکت کیمیا تهران اسید تماس حاصل فرمایید.

اسید سولفوریک قیمت نسبتا پایینی نسبت به اهمیت بالایش دارد. از این ماده در صنایع مختلفی استفاده می شود. قیمت سولفوریک اسید وابسته به قیمت گوگرد می باشد زیرا گوگرد ماده اولیه تولید اسید سولفوریک می باشد. در تولید اسید سولفوریک معمولا هزینه های انرژی بالایی صرف می شود.

مشتریان محترم می توانند حمل اسید سولفوریک را به شرکت واگذار کنند جهت احتیاط در شرایط جابه جایی اسید سولفوریک.

قیمت اسید سولفوریک غلیظ | مرکز خرید و فروش مواد شیمیایی و صنعتی

 

قیمت اسید سولفوریک

قیمت اسید سولفوریک

اسید سولفوریک در تولید کودهای شیمیایی، تصفیه مواد نفتی، صنایع شیمیایی (ضد یخ، حشره کشها، داروئی، احیای آلومینیوم) صنعت آهن و فولاد، پاک کننده‌های مصنوعی، اسیدی کردن چاه‌های نفت، جداسازی مس با عیار کم، استخراج اورانیوم و چسب مصنوعی) مواد رنگی (نایلون رنگی، جوهر تحریر و تهیه ‏‏‏TiO2 از ایلمنیت) ابریشم مصنوعی و فیلم (پارچه‌های ابریشمی، نخ اطراف تایر و فیلم‌های عکاسی) صنایع کاغذ سازی (دستمال کاغذی، روزنامه، جعبه‌های مقوایی، کاغذ تحریر و سایر مقواها) مواد منفجره و … به مصرف می رسد. همچنین در فرآیند آنودایزینگ آلومینیوم از غلظت های متفاوت این اسید به عنوان الکترولیت استفاده می شود.

سولفوریک اسید در زمره مواد خطرناک قرار دارد. واین ماده شیمیایی، خورنده و واکنش دهنده است در فهرست موادی که از نظر سلامت جسمانی دارای خطرات خاص میباشد.

قیمت اسید سولفوریک بستگی به چندین پارامتر مهم می باشد، اول اینکه این اسید به چه صورتی تولید می شود و دوم کیفیت اسید سولفوریک می باشد، همچنین کرایه حمل و نقل هم خیلی در قیمت اسید سولفوریم موثر بوده و باعث ایجاد رقابت در بین شرکت های عرضه کننده می گردد. شما عزیزان جهت هرید اسید سولفوریک 98 درصد شفاف می توانید با واحد فروش ما تماس و از قیمت این اسید اگاه شوید.

فروش اسید سولفوریک

فروش اسید سولفوریک

اسید سولفوریک کارخانه های های تولیدی به فروش می رسد ولی اکثر این کارخانه ها بخاطر شرایط و دغدغه های تولیدی خودشان را درگیر تبلیغات و فروش محصول نمی کنند و با شرکت های بازرگانی و دیکر شرکت های فروش کار می کنند و اسید تولیدی خود را به این شرکت ها پیش فروش می کند.

شرکت های بازرگانی از جمله تهران اسید، ایران اسید، مبتکران شیمی و دیگر شرکت ها با پیش خرید کردن اسید سولفوریک تولیدی کارخانه ها و از طرفی با تبلیغات و بازار سازی و ارائه خدمات به مشتریان از جمله شرکت های هستند که اسید تولیدی کارخانه ها را به فروش می رسانند و دیگر کارخانه خدش را درگیر مشتریان نمی کند و با چندین شرکت کار می کند.

مزیت این کار این است که اگر خود کارخانه بخواهد با مشتریان بصورت مستقیم کار کند بایست با تبلیغات سنگین کار خود را شروع کند و حد اقل روزی 200 تلفن پاسخ دهد و در ماه حدود 5000 تلفن می شود و از طرفی بعضی از مشتریان با حجم کم خرید می کندد بعضی ها بسته بندی نیاز دارند و یکسری ها هم فقط قیمت می گیرن و خریدار نیستند. به همین خاطر کارخانه انرژی خود را در بازاریابی و فروش نمیگزارد و با چند شرکت بیشتر کار نمیکند و براحتی و با درد و سر کم محصول خود را به بازار عرضه می نماید.

کاربرد اسید سولفوریک

کاربرد اسید سولفوریک

عمده ترین کاربرد اسید سولفوریک در تهیه کود شیمیایی فسفاته می‌باشد. تولید کودهای شیمیایی ۶٠ درصد بازار مصرف اسید سولفوریک را به خود اختصاص داده است . صنایع معدنی و فلز ی نیز در حدود ۴ درصد بازار مصرف جهانی اسید سولفوریک را به خود اختصاص داده است. در ادامه موارد کاربرد اسید سولفوریک به تفکیک شرح داده شده است.

نرخ رشد مصرف اسید سولفوریک در ساخت کودهای شیمیایی در آمریکا بین سالهای ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۷ حدود ۲٫۲ درصد بوده است و این میزان در طی سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴ به حدود ۳٫۹ درصد رسیده است. اسید سولفوریک در تولید اسید فسفریک، کود سولفات آمونیوم و کود سوپرفسفات نرمال به صورت مستقیم مصرف می گردد. اسید فسفریک خود ماده اولیه تولید کودهای مختلف فسفاته است.

روش تولید اسید سولفوریک

روش تولید اسید سولفوریک

اسید سولفوریک واسید کلریدریک، یکی از مهم‌ ترین مواد شیمیایی صنعتی است که با استفاده از فرایند مجاورت تولید می‌شود . در مرحله نخست گوگرد در مجاورت اکسیژن ، اکسید شده و گوگرد دی‌اکسید به دست می‌آید.

در مرحله بعد گوگرد دی‌ اکسید در مجاورت یک کاتالیزگر و در واکنش با اکسیژن اضافی به اس او3 اکسیده می‌شود.

این واکنش گرماده است و انتروپی آن کاهش می‌یابد چون عامل انتروپی نامساعد است ؛ یک عامل نامساعد ترمودینامیکی دارد پس برگشت‌پذیر است.

با تکرار مراحل بالا و دمیدن گوگرد تری‌ اکسید درون محلول اسید سولفوریک ، پیرو اسید سولفوریک تشکیل می‌شود.

صادرات اسید سولفوریک 98درصد:

اسید کلریدیک:

اسید سولفوریک 98 درصد در کشور ایران به وفور تولید می شود و در تولید مشکلی نیست اما مهم ترین مسئله در صادرات اسید سولفوریک 98 درصد ایست که این اسید بدلیل اینکه در بسیاری از صنایع استفاده می شود در امر صادرات نیاز به مجوزات رسمی از وزارت بهداشت می باشد.

در صادرات اسید سولفوریک خریدار و فروشنده می بایست از وزرات بهداشت کشورشان به اسم هم مجوزی را اخذ نمایند که خرید و فروش و صادرات اسید بلامانع شود و در گمرک و اخراجات اسید از ایران و واردات آن به کشور مقصد گمرک جلوگیری ننماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *