آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک | فروش انواع محصولات شیمیایی زیر قیمت بازار

قیمت اسید سولفوریک | فروش انواع محصولات شیمیایی زیر قیمت بازار
فهرست مطالب

اسید سولفوریک کارایی زیادی دارد و می شود از آن در صنایع مختلفی از جمله کشاورزی استفاده کرد. اسید سولفوریک در کشاورزی باعث از بین بردن شوری می شود به حاصلخیزی کشتزار کمک می کند. با در نظر گرفتن دقیق میزان مصرف اسید سولفوریک در هکتار می توان زمینی خوب و آماده فراهم کرد. در این خصوص باید خطرات اسید سولفوریک را هم در نظر داشت.

قیمت اسید سولفوریک را شرکت های تولید کننده بر اساس میزان خالص بودن محصول تعیین می کنند. فروش انواع محصولات شیمیایی زیر قیمت بازار به ویژه این نوع از اسید، در مراکز خرید و فروش انجام می شود.

قیمت اسید سولفوریک | فروش انواع محصولات شیمیایی زیر قیمت بازار

 

 

خرید اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه

خرید اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه

خرید اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. برای نمونه می توانید به دفاتر فروش کارخانه های تولیدی مراجعه کنید. این دفاتر بیشتر در کار فروش عمده می باشند و برای همین قیمت های پایینی را ارائه می دهند.

اما در کنار این دفاتر فروش، می شود به وب سایت های اینترنتی مختلفی هم سر زد. در بیشتر فروشگاه های آنلاین می توان اسید سولفوریک خالص را به قیمت درب کارخانه خریداری نمود. برخی از این فروشگاه ها، وبسایت های رسمی خود شرکت تولیدی می باشند که خرید از آنان مطمئن تر است.

فروش اسید سولفوریک زیر قیمت بازار

فروش اسید سولفوریک زیر قیمت بازار

فروش اسید سولفوریک زیر قیمت بازار را می شود از مراکز خرید و فروش به دست آورد. در این مراکز فروشگاه هایی وجود دارند که این نوع از اسید را در درصدهای مختلفی به فروش می رسانند و قیمت ها را زیر بازار اعلام می نمایند. این فروشگاه ها را می شود به راحتی و با مراجعه به مراکز فروش پیدا کرد و از آنان اسید سولفوریک ۹۸  درصد را زیر نرخ مروج در بازار خریداری کرد. 

فروش اسید سولفونیک نیز در این بازارها صورت می گیرد. پس برای خرید اسید با کیفیت و ارزان کمی بیشتر با جستجو نمود. 

عرضه مستقیم اسید سولفوریک به سراسر کشور

عرضه مستقیم اسید سولفوریک به سراسر کشور

عرضه مستقیم اسید سولفوریک به سراسر کشور از این راه ها انجام می شود:

  • کارخانه تولیدی
  • نمایندگی
  • شرکت های بازرگانی
  • بازارهای خرید و فروش

کارخانه ها تولیدی در کل در کار عرضه عمده می باشند. آنان از طریق نمایندگی ها و شرکت های بازرگانی که با آنان در ارتباط هستند، سعی می کنند تا با کوتاه کردن دست واسطه، با قیمت واقعی، محصول شان را به دست مشتریان برسانند. این گونه هم به سود کارخانه است و هم این که خریدار سود بیشتری می برد.

از بازار های گوناگون هم می شود با قیمت های کارخانه ای خرید اسید سولفوریک را انجام داد.

برند های معروف تولید کننده اسید سولفوریک در کشور

قیمت اسید سولفوریک در بورس

تولیدکنندگان زیادی هستند که در زمینه تولید اسید سولفوریک در کشورمان فعالیت می کنند. این شرکت ها با در نظر گرفتن میزان درصد این اسید، آن را پس از ساخت به بازار عرضه می کنند. از جمله برندهای معروفی که در این خصوص فعالیت می کنند، می توان به این ها اشاره کرد:

  • پتروشیمی رازی
  • کیمیا تهران اسید
  • عصر مس
  • الماس شیمی مفید
  • اسید سازان
  • فرآورد کیمیا
  • ایران صنعت
  • و …

محصولات این شرکت های تولیدی را می توان از فروشگاه های مختلفی که در این حوزه فعالیت می کنند به آسانی به دست آورد و مورد استفاده قرار داد.

قیمت اسید سولفوریک در بورس

قیمت اسید سولفوریک در بورس

قیمت اسید سولفوریک در بازار بورس در چند روز گذشته سیر نزولی داشته است. در کل می توان گفت که در پنج روز گذشته این نوع از اسید در نوسان بوده از 1750 تومان آغاز شده تا 6050 دنباله داشته است. برای نمونه قیمت اسید سولفوریک پتروشیمی رازی بالاترین قیمت را در بازار بور داشته است.

با سر زدن به بازار و یا وبسایت های مختلف اینترنتی می توان از قیمت اسید سولفوریک در بورس کالا اطلاعات جدیدی به دست آورد. از این وبسایت های می شود قیمت اسید سولفوریک خالص را هم تهیه کرد. قیمت ها، روزانه در حال تغییر می باشند.

 

خرید اسید سولفوریک کشاورزی

خرید اسید سولفوریک کشاورزی

 

خرید اسید سولفوریک کشاورزی توسط کشاورزان در فصل زمستان بسار زیاد می باشد و دلیل آن نیز اینست که زمان اسید دهی درختان و مزارع در فصل زمستان می باشد.
بیشترین خرید اسید سولفوریک کشاورزی در ایران مربوط باغات پسته می باشد، مصرف اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی در کشور های مختلف دارای قدمت بالایی می باشد ولی در ایران چندین سال است که مصرف اسید سولفوریک در کشاورزی رونق گرفته و روز به روز فرهنگ استفاده از این اسید بیشتر می شود.

در ایران کشاورزان باغات پسته بصورت تجربی از این اسید استفاده نمودند و بعد از مشاهده نتیجه مطلوب و اثر گزاری ویژه در خاک باعث شد که دیگر کشاورزان نیز به استفاده از اسید سولفوریک 98 درصد رو بیاورند.

شرکت آرسیان کو با برخورداری از تجهیزات به روز و مدرن اسید سولفوریک 98 درصد کشاورزی را بسته بندی می نماید و خدمات ویژه برای  کشاورزان و باغداران عزیز ارسال می نماید. واحد های بسته بندی اسید سولفوریک کشاورزی در ایران بدلیل خطرات جبران ناپذیر در بسته بندی بسیار کم و  انگشت شمار می باشد، لذا برای بسته بندی اسید سولفوریک نیاز به تجهیزات مخصوص می باشد.

 

نحوه بسته بندی اسید سولفوریک کشاورزی 20 لیتری

نحوه بسته بندی اسید سولفوریک کشاورزی 20 لیتری

برخلاف تصورات مشتریان اسید، در کارخانه های تولید اسید سولفوریک 98 درصد بسته بندی و عرضه نمی شود و فقط بصورت فله و حمل در تانکرهای 25 الی 28 تنی عرضه می شود. واحد های بسته بندی اسید سولفوریک در فاز ها و مکان های جداگانه ای اسید سولفوریک و حتی اسید های دیگر را بسته بندی و به بازار عرضه می نمایند.

اکثر مشتریان اسید سولفوریک بسته بندی 20 لیتری این سوال را از فروشندگان می پرسند:
با توجه به پایین بودن قیمت اسید سولفوریک فله چرا اسید سولفوریک بسته بندی قیمت بالاتری دارد؟
آیا غیر از هزینه گالن ها،بسته بندی  اسید سولفوریک نیز هزینه ای دارد؟
مگر کارخانه تولید اسید سولفوریک 98درصد بسته بندی نمی زند؟

در فایل صوتی زیر با توضیح نحوه بسته بندی اسید سولفوریک 98 درصد تمامی سوالات مشتریان پاسخ داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *