آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک مرک | عوامل موثر در قیمت گذاری آن

قیمت اسید سولفوریک مرک | عوامل موثر در قیمت گذاری آن
فهرست مطالب

آیا می دانید قیمت اسید سولفوریک مرک در کشور چقدر است؟ آیا میدانید اسید سولفوریک مرک ارزان را از کدام مراکز تهیه کنید؟ اسید سولفوریک ماده مهم و پرکاربرد در صنعت می باشد که شما می توانید به وفور آن را در تمامی مراکز توزیع کننده این محصول مشاهده کنید .این‌ محصول با خالص ۹۸ درصد تولید شده و بسیار غلیظ می باشد. و در تولید انواع کود های شیمیایی نقش بسیار زیادی دارد. اسید سولفوریک توسط برندها و شرکت های مختلف تولید می شود که یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده این محصول تولیدی مرک می باشد. اسید سولفوریک اسید معدنی قوی می باشد که با هر درصدی قابلیت حل شدن در آب را دارد. این محصول در گذشته به نام جوهر گوگرد معروف بوده است و امروزه با نام اسید سولفوریک با برندهای مختلف بین مصرف‌کنندگان آن عرضه می گردد.

قیمت اسید سولفوریک مرک | عوامل موثر در قیمت گذاری آنعوامل موثری ممکن است در قیمت گذاری اسید سولفوریک مرک تاثیر داشته باشد . از جمله عواملی که ممکن است در قیمت گذاری آن تاثیر داشته باشد نوع برندی است که توسط کارخانه تولیدی آن برای آن انتخاب می‌شود . اگر این برند به عنوان یک برند شناخته شده و مطرح در کشور باشد مسلماً در قیمت قیمت گذاری اسید سولفوریک تاثیر بسزایی دارد. به دلیل اینکه این برند در بین تمامی مصرف کنندگان این محصول شناخته شده و کیفیت آن بارها سنجیده شده است به همین دلیل می تواند یک عامل موثر در قیمت گذاری آن باشد. همین عمال نیز می تواند در قیمت جهانی اسید سولفوریک مرک تاثیر زیادی داشته باشد .

پخش عمده اسید سولفوریک مرک در سراسر کشور

پخش عمده اسید سولفوریک مرک در سراسر کشوراسید سولفوریک در کشور به دلیل کاربرد بسیار زیادی که در صنایع مختلف دارد توسط تولید کنندگان این محصول به صورت عمده به سراسر کشور پخش می گردد. از آنجا که این محصول مصارف خانگی ندارد به همین دلیل بیشتر خرید فروش های این محصول در حوزه عمده می باشد. این محصول در سایزهای مختلف و به صورت دبه ای تولید می‌شود. و از وزن های یک کیلوگرم تا ۵۰ کیلوگرم می تواند متغیر باشد .جهت اطلاع از مراکز پخش عمده اسید سولفوریک مرک در سراسر کشور می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و با مشاوران فروش آنها در این زمینه در ارتباط باشید .

نماینده فروش اسید سولفوریک مرک در جنوب

نماینده فروش اسید سولفوریک مرک در جنوبیکی از مراکز فروش اسید سولفوریک مرک در جنوب کشور می باشد. که توانسته با به کارگیری دستگاه های پیشرفته و استفاده از تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص یک اسید سولفوریک با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار مصرف کنندگان این محصول قرار دهد. تولیدکنندگان این محصول با هدف فروش بیشتر، اقدام به تاسیس نمایندگی های مختلف این محصول در سراسر کشور کرده‌اند و با این روش میزان فروش خود را بالا برده و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کنند . یکی از نمایندگان فروش اسید سولفوریک مرک در شهر بندرعباس محصول را با قیمت مناسب بین خریداران عرضه می کند . این نمایندگی اسید سولفوریک مرک ارزان قیمت را به صورت بسته بندی در وزن های مختلف به دیگر مراکز فروش نیز عرضه می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *