آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درصد | لیست کامل تولید کنندگان آن در ایران

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از مواد شیمیایی است که امروزه در بسیاری از امروز ما از آن استفاده میکنیم و شاید گاهی شناخت کافی نیز از آن نداشته باشیم.
برای کارخانه و افرادی از این محصول استفاده میکنند انواع مختلف آن با قیمت برایشان از نکاتی است که مورد توجه قرار میگیرد. لذا ما در این مقاله سعی داریم به این نیاز های شما پوشش بدهیم.
این ماده شیمیایی را در علم شیمی با فرمول H2SO4 میشناسند که در گذشته به آن جوهر گوگردی یا هیدروژن سولفات نیز میگفتند.
سولفوریک اسید چگالی بالایی دارد که با هر میزان درصدی در آب قابل حل خواهد بود. همین خاصیت است که آن را در صنایع و موارد مختلف بسیار کاربردی ساخاته است.

در ادامه با انواع اسید سولفوریک، قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درصد و لیست کامل تولید کنندگان آن در ایران آشنا خواهیم شد.

قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درصد | لیست کامل تولید کنندگان آن در ایران

قیمت عمده اسید سولفوریک ۹۸ درصد

قیمت عمده اسید سولفوریک ۹۸ درصداسید سولفوریک 98 درصد یکی از انواع این نوع ماده است که دارای غلظت بالایی میباشد البته غلظت های اسید سولفوریک بسیار متنوع هستند و هر یک برای مورد خاصی کارآیی دارند.
اما دراین مورد به این نوع آن اسید سولفوریک غلیظ میگویند. این ماده دارای خواص گوناگونی در صنایع مختلف دارد و به همین رو افراد در حجم ها و تعداد مختلف آن را تهیه میکنند.

اما بهتراست بدانید که قیمت عمده اسید سولفوریک ۹۸ درصد برای آنهایی که در ترکیبات پایه محصولات خود از آن استفاده میکنند، نسبت به خرید جزئی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سهم اروپا از اسید سولفوریک ۹۸ درصد ایرانی

سهم اروپا از اسید سولفوریک ۹۸ درصد ایرانیقیمت خرید اسید سولفوریک ۹۸ درصد به دلیل اینکه جز ارقام کالاهای صادراتی قرار میگیرد، برحسب نواسانات شدید دلار و ارز تعیین میگردد.
در گذشته این ماده را جابر بن حیان، کیمیاگر ایرانی کشف کرد اما در قرون وسطی با گذشت زمان و بیشتر شدن امکانات دانشمند اروپایی جان روبک آن را در غلظت های بالاتری در ظروف مسی اختراع کرد. سهم اروپا از اسید سولفوریک ۹۸ درصد ایرانی نیز همین بود که توانست با سرمش قرار دادن فرمول های بن حیان، پیشرفت عظیمی در صنعت و تکنولوژی خود به وجود بیاورد.

در سالهای قبل که فشار تحریم ها به این حد نرسیده بود، ما میتوانستیم علیرغم صنعتی بودن کشورهای اروپایی این ماده را به آن دیار صادر کنیم اما امروزه تنها داد و ستد با کشورهای همسایه رسیدن به قیمت جهانی اسید سولفوریک ۹۸ درصد را برایمان، ممکن میسازد.

نماینده فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تهران

نماینده فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تهراناین ماده شیمیایی در آزمایشگاه ها و تولیدی های تهران به عنوان پایتخت صادرات و واردات کشور، بیشتر تولید و عرضه میگردد. به طوریکه نماینده فروش اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تهران و در اقسا نقاط آن به مردم خدمات ارزنده ای ارائه میکند.
برای اینکه بتوانید از قیمت روز اسید سولفوریک ۹۸ درصد مطلع شوید میبایست به این نمایندگی ها سری زده و محصول مورد نظر خود را بیابید.

البته که اینکار برای بسیاری از افراد علاوه اینکه خسته کننده میباشد، وقت انجامم آنرا ندارند. به همین رو شرکت های پخش معتبر فکری کرده اند و این امکان را فراهم ساختند تا بتوانید از طریق خرید اینترنتی و مراجعه به وب نیازهای خود را برطرف سازید.

لیست کامل تولید کنندگان اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تهران

لیست کامل تولید کنندگان اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تهراناسید سولفوریک یکی از مواد شیمیایی پر کاربرد است که تنها در یک زمینه مورد استفاده قرار نمیگیرد بلکه در موارد زیر میتوان بهره های مفیدی از آن برد:

  • سموم و کود های شیمیایی
  • صنعت باتری و خودرو سازی
  • در تولید فرآیند های جداسازی و…

این محصول به حدی کاربرد های متعددی دارد که کار به شمارش نمیرسد. شاید به همین دلیل است که لیست کامل تولید کنندگان اسید سولفوریک ۹۸ درصد در تهران خلاصه و جمع بندی نمیشود.
تولید سولفوریک اسید نه تنها در تهران و صنایع تولیدی پتروشیمی در آن، بلکه در جای جای ایران مانند شهرهایی چون اصفهان، ماهشهر، سمنان، زنجان، تبریز، ایلام و… تولید میشود.

تولید کنندگان این ماده جهت اینکه قیمت اسید سولفوریک ۹۸ درصد این اسید غلیظ را برای شما ارزانتر کنند راهی فراهم کردند تا بتوانید از نمایندگی های پخش مستقیم آن را تهیه کنید و به واسطه ها یا دلالان پولی نپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *