آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد | صادرات آن به کشور های همسایه

فهرست مطالب

اسید سولفوریک، یک اسید با چگالی زیاد و بی رنگ و قوی می باشد که با هر درصدی که دارا باشد می تواند در آب حل شود. این اسید از مهم ترین اسید ها به شمار می رود. قیمت اسید سولفوریک 98 درصد مناسب می باشد و خریداران می توانند این اسید سولفوریک را که اسید سولفوریک غلیظ نیز نام دارد به مقدار مورد نیاز خود خریداری کنند. لازم به ذکر است که این اسید با غلظت های مختلف تولید می شود اما غلظت 98 درصدی آن دارای پایداری بیشتری می باشد. اسید سولفوریک، رسیدی است که صادرات آن به کشور های همسایه انجام می شود و دلیل صادرات درخواست های زیاد مشتریان در آن کشور ها و کیفیت بالا و قیمت مناسب این اسید می باشد. این اسید، یک ماده شیمیایی است که در استخراج فلزات، تصفیه پساب ها و پالایشگاه های نفت کاربرد فراوانی دارد. قیمت آن بر اساس میزان و نوع گوگردی که در تولید آن به کار رفته است تعیین می شود زیرا قیمت اصلی تشکیل دهنده این اسید، گوگرد می باشد.

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد درجه یک

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد درجه یک

قیمت اسید سولفوریک 98 درصد درجه یک با توجه به نوع و مقدار گوگرد موجود در آن تعیین می شود. هر چه قدر که گوگرد به کار رفته در آن بیشتر باشد و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز به نسبت بالاتر می رود و برعکس آن نیز امکان دارد. به این معنی که اگر کیفیت گوگرد موجود در اسید سولفوریک زیاد مطلوب نباشد و میزان گوگرد موجود در آن پایین باشد، قیمت آن نیز کاهش می یابد. افراد خریدار می توانند این اسید را به صورت عمده خریداری کنند. در این صورت قیمت آن کاهش می یابد. قیمت عمده اسید سولفوریک 98 درصد از طریق مراکز فروش به مشتریان اعلام می شود.

صادرات اسید سولفوریک 98 درصد به کشور های همسایه

صادرات اسید سولفوریک 98 درصد به کشور های همسایه

همانگونه که ذکر شد، کشور با تولید اسید سولفوریک با کیفیت مطلوب می تواند آن را به کشور های دیگر صادر کند. صادرات اسید سولفوریک 98 درصد به کشور های همسایه انجام می شود. به این دلیل که این کشور ها دارای تولید کنندگان اسید سولفوریک با کیفیت نمی باشند و ترجیح می دهند که آن را وارد کنند و به دلیل کاربرد آن در موارد گوناگون حاضر می باشند به قیمت های گزافی آن ها را خریداری کنند. در این زمان تولید کنندگان باید از قیمت جهانی اسید سولفوریک 98 درصد مطلع باشند که بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

تهیه اسید سولفوریک 98 درصد با نازلترین قیمت

تهیه اسید سولفوریک 98 درصد با نازلترین قیمت

بعضی از تولید کنندگان به تولید و تهیه اسید سولفوریک 98 درصد با نازلترین قیمت به روش های گوناگون می پردازند. این تولید کنندگان به این طریق در پی افزایش تعداد مشتریان و درآمد خود می باشند. بعضی از آن ها این اسید را بدون واسطه و به طور مستقیم به فروش می رسانند. به این صورت که خریداران با حضور در مکان تولیدی می توانند این اسید را با قیمت کمتر خرید کنند یا حتی نی توانند. به صورت عمده این اسید را خریداری کنند و بعضی از فروشگاه ها نیز به صورت آنلاین اسید سولفوریک که یک اسید مهم در صنایع شیمیایی می باشد را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. هم خریداران و هم فروشندگان هنگام خرید و فروش این اسید باید به قیمت روز اسید سولفوریک 98 درصد توجه کنند. با توجه به قیمت متفاوت آن در روز های مختلف سال، مشتریان می توانند ارزان ترین اسید سولفوریک 98 درصد را تهیه کنند.

بهترین اسید سولفوریک تولید شده در کشور

بهترین اسید سولفوریک تولید شده در کشور

مشتریانی که در پی خرید بهترین اسید سولفوریک تولید شده در کشور می باشند، باید لیست تولید کنندگان این اسید را از سایت های اینترنتی به دست آورند و با تخفیف در مورد آن ها و کسب اطلاعات، آگاهی بیشتری راجع به محصولات سولفوریک آن ها پیدا کنند تا از این طریق بتوانند بهترین محصول را خریداری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *