آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت انواع اسید سولفوریک بشکه ای

فهرست مطالب

اسید سولفوریک بشکه ای از جمله اسیدهای بسیار پرکاربرد می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و بی رنگ بوده و شفافیت بالایی نیز خواهد داشت و به نام های مختلفی نظیر جوهر گوگرد و سولفات هیدروژن نیز شناخته خواهد شد. بنابراین با توجه به کاربرد بسیار بالایی این اسیدها تقاضا برای خرید آنها نیز بسیار بالا است و می توان گفت قیمت انواع اسید سولفوریک بشکه ای با توجه به میزان درصد خلوص آن و نوسانات بازار ارز تعیین خواهد شد.

قیمت انواع اسید سولفوریک بشکه ای

آشنایی با میزان خصلت اسیدی اسید سولفوریک

آشنایی با میزان خصلت اسیدی اسید سولفوریک اسید سولفوریک چیست؟ آیا می دانید میزان خصلت اسیدی اسیدسولفوریک به چه چیزی وابسته است؟

اسید سولفوریک در حقیقت مایعی بی رنگ می باشد که دارای نقطه جوش بالایی است این ماده با داشتن گران روی زیادش به میزان مختلفی در آب حل می گردد و محلول های اسیدی گوناگونی تولید می کند.
این اسید به صورت خورنده است و می توان گفت بخش زیادی از باران های اسیدی از این اسید ساخته شده و به همین جهت استفاده زیادی در صنعت دارد.

بنابراین از اسید سولفوریک امروزه در تولید کودهای شیمیایی، تولید باطری در خودروسازی، چرم سازی، پالایش نفت، تولید شوینده های مختلف، تصفیه ی آب و …. در حجم بالایی استفاده می گردد.

معمولا امروزه انواع اسید سولفوریک در پایداری های مختلف تولید می گردد که از جمله آنها می توان به اسید سولفوریک 98 درصد، اسید سولفوریک 50 درصد، اسید سولفوریک 35 درصد اشاره کرد.

می توان گفت اسید سولفوریک قوی 98 از آنجایی که میزان خصلت اسیدی آن نسبت به سایر گونه های اسید سولفوریک بیشتر است در تولیدات صنایع مختلف بیشتر استفاده می گردد.

از آنجایی که اسید سولفوریک غلیظ تمایل بیشتری دارد تا با آب واکنش نشان دهد به همین جهت از این اسید در تولید محصولات متنوعی استفاده می نمایند.

به هنگام کار با اسید سولفوریک قوی باید حتما از دستکش استفاده کرد چرا که منجر به بروز سوختگی خواهد شد و همچنین از استنشاق بوی آن پرهیز باید کرد چرا که موجب التهاب و گرفتگی بینی و حلق می گردد.

تهیه ارزانترین انواع اسید سولفوریک بشکه ای

تهیه ارزانترین انواع اسید سولفوریک بشکه ای امروزه انواع اسید سولفوریک بشکه ای در حجم بالایی توسط برندهای سازنده تولید می گردد چرا که این اسیدها دارای استفاده فراوانی در صنایع مختلف همچون صنعت کشاورزی، کاغذسازی، چرم سازی و … خواهد داشت.

معمولا انواع این اسیدها به صورت های مختلفی در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد که از جمله روش های فروش آن می توان به روش سنتی و اینترنتی اشاره کرد.

معمولا تهیه ارزانترین انواع اسید سولفوریک بشکه ای به صورت اینترنتی انجام خواهد شد چرا که واسطه های فروش میان خریدار و تولید کننده حذف می شوند و محصول با قیمت ارزان ترید ر اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *