آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت انواع اسید سولفوریک رقیق

فهرست مطالب

اسید سولفوریک ماده ای معدنی و بسار پر کاربرد می باشد این ماده بدون بو می باشد. این ماده طی شرایط خاصی رقیق می شود. اسید سولفوریک رقیق ماده ای قوی می باشد. این ماده دارای خاصیتی اسیدی می باشد. این ماده از رقیق سازی سولفوریک اسید به دست می آید. قیمت انواع اسید سولفوریک رقیق با توجه به شرایطی متغیر می باشد.

قیمت انواع اسید سولفوریک رقیق

استفاده از اسید سولفوریک در گلخانه

استفاده از اسید سولفوریک در گلخانه اسید سولفوریک در تهیه کود های شیمیایی، صنعت معدن فلز، سنتز مواد شیمیایی، تولید باتری های اتومبیل و آب باتری به کار می رود. یکی از ویژگی های برجسته ی این محصول استفاده از اسید سولفوریک در گلخانه می باشد. از این اسید در گلخانه ها برای از بین بردن شوری با قلیایی استفاده می شود.

با ترکیب اسید سولفوریک در خاک این ماده با آهک موجود درخاک ترکیب می شود و سدیم موجود درخاک با کلسیم جابه جا می شوند و سدیم در مرحله شست و شوی خاک به مرور همراه با آب از ریشه گیاه دور می شود. این سدیم کم کم از خاک خارج می شود. اسید سولفوریک دارای انواع مختلفی می باشد که از انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اسید سولفوریکی که در مواد غذایی استفاده می شود اسید سولفوریک خوراکی می باشد. این ماده صنعتی می باشد. اسید سولفوریک خوراکی از فرایند پخته شدن تری اکسید گوگرد به دست می آید. اسید سولفوریک اولئوم نام دیگر اسید سولفوریک دود کننده می باشد.

سفارش انواع اسید سولفوریک رقیق

سفارش انواع اسید سولفوریک رقیق رقیق سازی اسید سولفوریک دارای شرایط خاصی می باشد. از شرایط این رقیق سازی این می باشد که حتما باید اسید به آب اضافه شود و برعکس این اتفاق نیفتد زیرا امکان بروز خطرات شدیدی شود. شرط دیگر این است در شرایطی که رقیق سازی حتما باید انجام شود از نمودار استفاده شود.

نمودار تعیین دمای محلول نهایی برای جلوگیری از آسیب مخازن در اثر افزایش دمای بسیار این محلول می باشد. این دمای نهایی با توجه به جنس مخزن های رقیق سازی متغییر است. اسید سولفوریک دارای روانی بسیار زیاد می باشد که باعث می شود با هر نسبت آب ترکیب شود.

این ماده در تماس با فلزات به سرعت واکنش می دهد و هرچه دما بیشتر باشد سرعت واکنش افزایش می یابد. اما جیوه و سرب از این قائده مستثنی می باشند. سفارش انواع اسید سولفوریک رقیق از سایت های آنلاین و فروشگاه های فرروش این ماده امکان پذیر می باشد.

قیمت این ماده با توجه به میزان حجم، درصد خلوص آن، بسته بندی ها و کاربرد این ماده تعیین می شود اسید سولفوریک را به صورت عمده و جزئی می توان سفارش داد. این ماده با توجه به کاربرد آن بسیار ارزان می باشد و همچنین دسترسی به آن آسان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *