آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت خرید و فروش اسید سولفوریک صادراتی

فهرست مطالب

قیمت اسید سولفوریک صادراتی نسبت به نمونه هایی که در داخل کشور ارائه می شود گران تر است اسید سولفوریک از پرکاربردترین ماده در صنایع کشاورزی و .. می باشد مهمترین کاربرد این محصول می توان تولید کود شیمیایی را اشاره کرد این کود در باغات و کشاورزی بسیار پرکاربرد می باشد.

قیمت خرید و فروش اسید سولفوریک صادراتی

قیمت اسید سولفوریک در بازار جهانی و بازار ایران

قیمت اسید سولفوریک در بازار جهانی و بازار ایراناسید سولفوریک ماده ای می باشد که امروزه تولید آن در ایران با کمک تولیدی ها محصول افزایش یافته است این محصول با کاربرد زیادی که در صنعت دارد یک ماده با ارزش نامیده شده است که آن را به کشور های مختلفی صادرات می کنند.  اسید سولفوریک در بازار جهانی ایران قیمت ارزان تری را به همراه دارد اسید سولفوریک در صنعت کاربرد دارد و تا حالا برای مصرف در خانه از آن استفاده نشده است.
سپس با حجم بالایی از تولید را که دارد خریداران و مصرف کنندگان محصول را به صورت عمده تهیه می کنند. یک نکته مهم که باید در خرید محصول  اسید سولفوریک توجه داشت.
این مسئله می باشد که ما بتوانیم از مرکزهایی که با کارخانجات در ارتباط هستند و رابطه مستقیمی به محصول دارند محصول مورد نظر خود را تهیه کنیم این روش خرید می تواند قیمت کم تری را بابت محصول پرداخت کنیم.
صادرات اسید سولفوریک به کشور های همسایه با قیمت های بالا تری عرضه می شود این صادرات باعث می شود تا سرمایه با ارزشی در ایران ماندگار شود.

اسید سولفوریک چیست؟

در گذشته اسید سولفوریک را جوهر گوگرد می شناختند اسیدی بسیار قوی می باشد که با هر درصدی در آب حل می شود.
اسید سولفوریک با آب واکنش نشان می دهند همچنین گرمازا می باشد. هیچ وقت آب را به اسید سولفوریک غلیظ اضافه نکنید این کار خطر بسیار بزرگی را به همراه دارد.
به این خاطر که حرارتی که از اسید و آب به وجود می آید آب داغ به اطراف پراکنده می شود. بنابراین باید به آرامی اسید را به آب اضافه کنید.
این ماده در صنعت خوراکی، غذایی، صنعتی ، شوینده و کشاورزی به کار گرفته می شود.

کاربرد اسید سولفوریک غلیظ در صنعت کشاورزی

کاربرد اسید سولفوریک غلیظ در صنعت کشاورزیاسید سولفوریک یک اسید معدنی می باشد که با استفاده از گوگرد، اکسیژن و هیدروژن شکل می گیرد این اسید در گذشته روغن سوزاننده شناخته می شده است.
به هر طریقی در آب حل می شود و ترکیبی بدون رنگ و بو به دست می آید که به شدت زیاد خورنده بوده است در مواقعی که از خود واکنش نشان می دهد نیز مقدار زیادی گرما را آزاد می کند.
کاربرد اسید سولفوریک غلیظ در معدن و صنعت بسیار زیاد است همچنین قیمتی که به همراه دارد ارزانتر از اسیدهای دیگر می باشد.
آنقدر این محصول مهم می باشد که تولید آن در کشوری به معنای قدرت صنعت در آن کشور می باشد کشف این محصول اسیدی بسیار با ارزش توسط دانشمند بزرگ ایرانی که به نام پدر شیمی شناخته می شود انجام گرفت.
همانطور که در بالای مطلب عرض کردیم میزان تولید اسید سولفوریک با شاخص صنعت کشور دیگری در ارتباط می باشد.  قسمت زیادی از اسید سولفوریک تولید شده به طریق اتاقکی برای تهیه اسید فسفریک و با استفاده از کود های شیمیایی انجام می شود.
از دیگر کاربرد این اسید می توان به تولید هیدروژن اشاره ای کرد در پاک کننده های صنعت از این اسید استفاده می شود همچنین در صنعت نفت و گاز به عنوان آب باتری در باتری هایی که در خودرو قرار گرفته است استفاده می شود.
از این اسید می توان در خانه هم استفاده کرد اما آن هم به صورت بسیار کم برای پاک کردن روغن، باز کردن، تمیز کردن لوله های ساختمان بسیار کاربرد خوبی را به همراه دارد.
اسید یک مواد اولیه ای می باشد که برای تجهیزات هر آزمایشگاهی شیمی و … به عنوان مواد معدنی به حساب می آید.
. کاربرد اسید سولفوریک: . آب باتری اتومبیل . صنایع معدن و فلز . مواد منفجره . کشاورزی . چرم سازی . نظافت در ساختمانها،
. شوینده . لاستیک سازی . نساجی و … اگر بخواهید اسید سولفوریک را رقیق کنید مواظب باشید چرا به این خاطر که وقتی با آب مخلوط می شود.
گرما و بخارهای زیادی را از خود تولید می کند و این امکان را دارد که اسید به اطراف پخش شود. امیدواریم شما مصرف کننده عزیز بتوانید به درستی از این محصول استفاده کنید.

قیمت خرید عمده اسید سولفوریک خالص

اسید سولفوریک با توجه به نیازی که در صنعت دارد در درصد های مختلفی تولید می گردد بالاترین درصد این محصول 98 درصد می باشد.
این 98 درصد به عنوان اسید خالص یاد آور می شود به یاد داشته باشید که اسید سولفوریک عوارض هایی را به همراه دارد که خیلی باید مواظب خود بود.
این موارد عبارتند از، سوزش، زخم پوستی، اسهال، استفراغ، درد شکم، سرگیجه، خشکی مری، مشکلات تنفسی، سوراخ شدن معده و کوری همانطور که گفتیم این موارد عوارض هایی می باشد که اسید سولفوریک به همراه دارد.
ظروفی که دارای اسید می باشد دور از دست کودکان قرار دهید همچنین باید آن را در جاهای خشک و دور از نور آفتاب قرار دهید.
خرید اسید سولفوریک خالص آن هم به صورت عمده در شرکت های بزرگ که اقداماتی در این زمینه انجام می دهند این محصول فروش بسیار زیادی را برای کشور ایران به همراه داشته است.
قیمت گذاری هایی که برای محصول در نظر می گیرند فروش با ارزشی را دارا می باشد اسید سولفوریک غلیظ شده 98 درصد و رقیق شده آن 50 درصد در گالن های چند هزار لیتری به صورت عمده به فروش می رسد.
همچنین می توانید محصول را از درب کارخانه سفارش دهید و بعد از چند ساعاتی آن را در جلوی درب خانه خود تحویل بگیرید.
اسیدی که غلظت بالایی را دارا باشد می توان تا مدت زمان طولانی از آن نگهداری کرد و اما اگر اسیدی که دارای غلظت بالا نباشد و غلظت آن کم باشد کم تر نمایان می شود.

عوامل موثر در قیمت اسید سولفوریک

عوامل موثر در قیمت اسید سولفوریکآیا محصول اسید سولفوریک در کشور با قیمت ارزان می باشد یا قیمت بالایی را به همراه دارد؟ محصول اسید سولفوریک مواد اولیه مهم در صنعت می باشد.
که شما می توانید مواقعی که به بازار می روید این محصول را در بازار های زنجیره ای مشاهده کنید این محصول عوامل موثری را به همراه دارد و در انواعی از کود های شیمیایی نقش بسیار فراوانی دارد.
این محصول توسط شرکتها و برند های مختلف به تولید می رسد اسید سولفوریک اسید معدنی قوی می باشد که با هر درصدی را که بخواهید در آب استفاده کنید به راحتی در آب حل می شود.
امکان دارد تا عوامل موثری در قیمت گذاری اسید سولفوریک تاثیر بسزایی داشته باشد این عوامل برند ها می باشد که کارخانه تولیدی نوع برند را برای محصول انتخاب می کند.
اسید سولفوریک در ایران به دلیل کاربرد بسیار فراوانی که دارد با همفکری نمایندگان این محصول به صورت عمده به سراسر نقاط کشور توزیع می گردد.
این محصول مصارف خانگی ندارد سبب شده تا محصول به صورت عمده خرید و فروش شود همچنین محصول اسیدی در دبه هایی که وزن یک کیلو گرم تا 50 کیلوگرم را می تواند نگهداری کند.
به صورت فله ای به کشور های همسایه صادرات می شود. و با کیفیت و قیمت مناسبی که به همراه دارد در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار داده می شود.

مزایا و معایب استفاده از اسید سولفوریک

سلام در مقاله امروز می خواهیم از مزایا و معایب اسید سولفوریک برای افرادی که در این زمینه آشنایی نداشته اند صحبتی داشته باشیم با ما همراه باشید تا اطلاعاتتان زیاد شود.
برخی از افراد اسید سولفوریک را به نام آمینو سولفونیک اسید نیز می شناسند یک ماده شیمیایی می باشد که با فرمول مولکولی ترکیب شده است.
اسید سولفوریک در دمای اتاق به صورت جامد می باشد و اگر در دمای 205 درجه سانتیگراد باشد به سرعت ذوب می شود و فرم مایع را به دست می آورد.
اگر دمای این دو ماده ترکیبی را کمی افزایش دهیم یک تجزیه حرارتی به دست خواهد آمد کاربرد هایی که با این ترکیب می توان در صنعت استفاده کرد.
عبارتند از، برای فرایند اسید کاری چاه استفاده شود، ماده اولیه فرایند تولید نیتروژن اکسید، در فرایند تولید رزین های فرمالیده مزایایی که این محصول به همراه دارد.
دارای عمر طولانی و مفید می باشد و برای نگهداری محصول در انبار هیچ مشکلی را به همراه نخواهد داشت اسید سولفوریک کشاورزی دارای قدرت پاک کنندگی بالایی نیز می باشد.
با ترکیب ساختار جامد و پودری شکل آن می توان آن را به آسانی جا به جا کرد معایبی را هم به همراه دارد که باید با دقت فراوان از آن استفاده کرد تا مشکلی را برای شما ایجاد نکند.
این محصول یک اسید بسیار قوی می باشد به طور مثال اسید اگر به پوست دست منتقل شود سوختگی های شدیدی بر روی پوست دست یا آسیب به چشمها یک حادثه ایجاد می کند.
همچنین در طی مراحل اسید کاری درون چاه نفت میزان کلسیم کربنات چیزی حدودا یک سوم در اسید یافت می شود. در مواردی که دمای مخزن به بالای 180 درجه باشد.
امکان دارد تا تجزیه حرارتی رخ دهد و استفاده از آن به هیچ گونه توصیه نمی شود. همانطور که قبلا هم عرض کردیم این ترکیب به صورت تجزیه به تولید می رسد.
که این محصول اسیدی در صورت واکنش از خود با سنگ آهک باعث می شود تا کلسیم سولفات تولید شود که در حفره ها و خلل رسوب می کند و موجب می شود تا مخزن انسداد گیرد.
کلام آخر مخاطبین عزیز از این که ما را همراهی کردید سپاس گذاریم امیدواریم که بتوانید از مزایا و معایب محصول اسید سولفوریک به خوبی آشنا شده باشید و استفاده آن را در کشاورزی و … ببرید.

راهنمای خرید اسید سولفوریک ۹۸ درصد فله ای

راهنمای خرید اسید سولفوریک ۹۸ درصد فله ایقیمت انواع اسید سولفوریک 98 درصد فله ای که از درب کارخانه خریداری می شود نوع فله ای می باشد و با گالن خیلی تفاوت دارد همچنین می توان به آسانی محصول را به این روش خریداری کرد.
با تولید این محصول اولین دغدغه ای که به سراغ تولید کننده می آید بازار مناسب برای فروش محصولش می باشد. خریدار اسید سولفوریک 98 درصدی عمده ای کود شیمیایی،
پالایشگاه های نفتی، و تمامی شرکتهایی که در این زمینه صنایع می باشند محسوب می شوند. برای این که اسید سولفوریک بهتری داشته باشد به این منظور که قیمت مناسبی را داشته باشد.
می توان از نمایندگی های معتبر و از واسطه ها خریداری شوند اما به دلایلی این محصول 98 درصد فله ای به علتی که غلظت بالایی به همراه دارد نسبت به اسید های دیگر قیمت بالاتری را برخوردار می باشند.
یک راه ساده دیگر هم برای تهیه این محصول وجود دارد که می توانید به مرکز خریدی که در این زمینه در حال فعالیت هستند مراجعه کنید.
این مراکز چندین فروشگاه هستند که به دور هم گرد آمده اند و با همفکری همدیگر محصول را با قیمت های مناسب عرضه می کنند.
همانطور که بیان کردیم اسید سولفوریک در صنایع های مختلف استفاده قرار می گیرد همچنین باعث شده تا خریداران زیادی جذب این محصول شوند.
اسید سولفوریک 98 درصدی با ارزش بالایی که دارد قیمت های مناسب و ارزانی را هم به همراه دارد یکی از ترکیباتی  اصلی که در اسید سولفوریک همراه می باشد گوگرد نام دارد.
و قیمت تولید اسید با قیمت گوگرد در رابطه هستند محصول اسید سولفوریک به صورت عمده در گالن های کوچک و بزرگ به فروش می رسند.
به دلیل جابه جایی سختی که دارد محصول را بهتر است به تولید کنندگان واگذار کنید همانطور که در بالای مطلب اشاره ای به محصول فله ای داشتیم.
این محصول را در تانکر های 25 الی 28 تن عرضه می کنند و خریداران محصول اسید سولفوریک فله ای کارخانه های تولید می باشند.
مانند کارخانه تولیدی روی، کارخانه کود شیمیایی و کارخانه های دیگر نیز می باشند. اسید سولفوریک 98 درصد غلیظ می باشد که در کارخانه های تولیدی به مراحل ساخت می رسند.
همچنین این تولیدی می تواند اسید سولفوریک در غلظت های متفاوت را به تولید برساند اگر توجه داشته باشید اسید سولفوریک با غلظت 98 درصدی پایداری و استقامت بیشتری دارد.
و می توان محصول را در انبارها با مدت زمان طولانی نگهداری کرد. از این که توانستیم شما مخاطبین عزیز را برای خرید محصول اسید سولفوریک راهنمایی کنیم.
تا شما بتوانید محصول با کیفیت و مرغوبیت بالایی را خریداری کنید همچنین تا آخر مطلب با ما همراه بودید خیلی سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *