آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت بهترین اسید سولفوریک رقیق شده

فهرست مطالب

قیمت بهترین اسید سولفوریک رقیق شده را می شود از عرضه کننده اصلی به دست آورید. البته نرخ های این ماده شیمیایی بسیار پرکاربرد، بیشتر بستگی به درجه خلوص آن دارد. یعنی هر چه خالص تر باشد، قیمت بالاتری پیدا می کند. از طرفی موضوعاتی مثل چگونگی خرید اسید سولفوریک را نیز نبایستی‌ فراموش نمود. مشتریان عمده که اغلب کارخانه داران هستند، می توانند آن را با بهای مناسبی تهیه کنند.

3 نکته مهم درباره اسید سولفوریک مایع

3 نکته مهم درباره اسید سولفوریک مایع

اسید سولفوریک یک ماده بسیار خطرناک و در همین کاربردی در صنایع بسیار زیادی محسوب می شود. در گذشته به آن جوهر گوگرد می گفتند و برخی نیز لقب سلطان مواد شیمیایی را به آن داده اند. اما قصد داریم تا 3 نکته مهم درباره اسید سولفوریک مایع را در اینجا بیان کنیم.

اول این که چنین فرآورده ای در درصد خلوص گوناگون ارائه می شود. آن را عموماً از 20% به بالا عرضه می نمایند. دومین مسئله این است که شما به راحتی می توانید آن را رقیق تر نمایید. این ماده خیلی ساده با آب حل می شود. اما برای این منظور حتماً باید نکات ایمنی را در نظر بگیرید.

نکته سوم قوی بودن مایع است که به همین علت در تولید محصولات بسیار زیادی از آن استفاده به عمل می آورند.

در اینجا به چند کاربردی اصلی اشاره می نماییم تا بهتر با آن آشنایی پیدا کنید:

  • در تولید کودهای مختلف شیمیایی
  • در صنایع معادن و تولید فلزات
  • در فرآیند تولید نخ و پارچه های مختلف
  • تولید خوراک دام و طیور
  • در کارخانجات روغن نباتی برای زدودن چربی از ماشین آلات
  • در برخی از پودرها و مایعات شوینده
  • تصفیه خانه های پساب های صنعتی

اینها بخشی از ده ها موردی است که کاربردهای زیاد اسید سولفوریک را نشان می دهد. قابل ذکر است، امروزه اگر خواسته باشند کشورهای صنعتی را رده بندی نمایند، به میزان مصرف این اسید توجه می کنند.

خرید بی واسطه اسید سولفوریک رقیق شده

خرید بی واسطه اسید سولفوریک رقیق شده

با خرید بی واسطه اسید سولفوریک رقیق شده قادر به تهیه این ماده ارزشمند با نرخ های مناسبی خواهید بود. از طرف دیگر، فروشنده آن را در درجات خلوص مختلف ارائه می دهد که می توانید آن نوعی را که می خواهید، مستقیم از خود عرضه کننده اصلی تهیه کنید.

گفتنی است، فروش این نوع از ماده شیمیایی در گالن ها و بشکه های مختلفی صورت می گیرد که کالماً استاندارد بوده و مانع خروج محصول می شود. از طرفی، در وزن های متفاوتی هم اسید سولفوریک مایع را می شود خریداری کرد.

به هر صورت، این مرجع تخصصی بهترین نوع چنین اسیدی را به صورت عمده پخش می کند. مشتریان قادرند تا معامله بدون واسطه را با این مرجع به راحتی و غیر حضوری انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *