آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت بهترین سولفوریک اسید 98%

فهرست مطالب

سولفوریک اسید 98% از 2 اتم هیدروژن، 1 اتم گوگرد و 4 اتم اکسیژن تشکیل شده است ، فرمول شیمیایی آن H2SO4 استنام رایج سولفات آهن ویتریول آهن بود و به محصول روغنی که از آن بدست می آمد روغن ویتریول گفته می شد، نامی که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به دنبال خرید سولفوریک اسید هستید؟ جهت خرید با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

قیمت بهترین سولفوریک اسید 98%

مشخصات سولفوریک اسید غلیظ باکیفیت

مشخصات سولفوریک اسید غلیظ باکیفیت سولفوریک اسید غلیظ در دمای اتاق مایعات خورنده است ، از آب سنگین تر و بی رنگ است (در دما و فشار اتاق). اولئوم بویی تند و تند دارد. در آزمایشگاه می توان آن را با تقطیر پیروسولفات بدست آورد. در قرن هجدهم ، از اسید سولفوریک در ساخت گچ ، دکمه ها و رنگها استفاده می شد ، به همین دلیل است که شیمی دان فرانسوی ژان آنتوان چاپل (1832-1766) نیاز به تولید آن را در مقیاس وسیع برای این صنایع و سایر صنایع شکوفا درک کرد. اولین کارخانه تجاری تولید اسید سولفوریک در مون پلیه ، فرانسه تأسیس شد.

این یک اسید دیپروتیک است ، زیرا هر واحد اسیدی در دو مرحله مستقل دو یون H تولید می کند: H22SO4 (aq) H (aq) + HSO4 (aq) HSO4 (aq) H (aq) + SO4 (aq) اسید سولفوریک یک اسید قوی است ، یعنی در محلول آبی به راحتی در یون های هیدروژن (H +) و یون های سولفات (SO42-) جدا می شود و می تواند هیدراتهای مختلف ، به ویژه اسید یخچال H22SO4 • H2O (مونوهیدرات) را متبلور کند. هر مولکول دو یون H + تولید می کند ، یعنی اسید سولفوریک دو پایه است. محلولهای رقیق آنها کلیه خصوصیات اسیدها را نشان می دهد: آنها طعم تلخی دارند ، الکتریسیته را هدایت می کنند ، مواد قلیایی را خنثی می کنند و فلزات فعال را خورده و گاز هیدروژن می دهند.

صنعتی

از نظر صنعتی ، با اکسیداسیون کاتالیزوری دی اکسید گوگرد یا دی اکسید گوگرد ، به عنوان یک مرحله میانی در تولید اسید سولفوریک بدست می آید. در سال 1746 ، ریبوک از بیرمنگام ، انگلیس ، روند اتاق سرب را معرفی کرد. فرآیند تماس برای اولین بار در سال 1831 توسط فیلیپس ، یک انگلیسی کشف شد که حق ثبت اختراع وی شامل ویژگیهای اساسی فرآیند تماس مدرن ، به ویژه عبور مخلوط دی اکسید گوگرد و هوا از طریق یک کاتالیزور و به دنبال آن جذب گوگرد تری اکسید موجود در اسید سولفوریک از 98.5 تا 99 درصد. اختراع فیلیپس بیش از چهل سال یک موفقیت تجاری نبود ، احتمالاً به دلیل عدم نیاز به اسید قوی ، دانش ناکافی از واکنش های کاتالیزوری گازها و پیشرفت تکنولوژی شیمیایی کند بود.

توسعه صنعت رنگ به تقاضای فزاینده اسیدهای غلیظ برای تولید آلیزارین و سایر مواد رنگی آلی منجر شد. در سال 1889 نشان داده شد که مقدار اکسیژن اضافی در مخلوط گازی برای فرآیند تماس مفید است ، که در هر جزئیات بهبود یافته است و امروزه یکی از فرآیندهای صنعتی بصورت خودکار کنترل شده با هزینه کم است. تمام گیاهان جدید اسید سولفوریک از فرآیند تماس استفاده می کنند. یکی از معایبی که باعث از بین رفتن روند محفظه سرب شده است این است که می تواند اسید با غلظت فقط 78٪ تولید کند.

مواد خام

سه ماده اولیه مورد استفاده صنایع: گوگرد ، هوا و آب است. ساخت اسید سولفوریک ارزان است ، زیرا گرمای هدر رفته در یک مرحله از فرآیند می تواند در مرحله بعدی استفاده شود.

مراکز خرید سولفوریک اسید 98%

مراکز خرید سولفوریک اسید 98% مجموعه ما دارای یکی از بهترین مراکز خرید اسید سولفوریک ایران می باشد. این مرکز خرید تمام خدمات خود را به صورت غیر حضوری نیز به مشتریان عزیز ارائه می دهد. جهت ثبت سفارش این ماده با این مرکز خرید تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *