آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت روز اسید سولفوریک ارومیه

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از مواد شیمیایی ضروری است که آن را با عنوانی مانند «جوهر گوگرد» نیز می شناسند. در واقع این محصول از اسیدهای بسیار قوی به شمار می آید که با هر درصد در آب حل گشته و حاوی ph 0/5 می باشد. لازم به ذکر است این اسید را برای تهیه کود فسفاته کشاورزی مورد استفاده قرار می دهند. اکنون امکان دسترسی به بهترین نوع این محصول یعنی اسید سولفوریک ارومیه با قیمت روز برای شما عزیزان فراهم آمده است.

قیمت روز اسید سولفوریک ارومیه

4 مورد از کاربردهای اسید سولفوریک صنعتی

4 مورد از کاربردهای اسید سولفوریک صنعتی اسید سولفوریک صنعتی از سری اسیدهای معدنی، بسیار قوی و اثرگذاری است که می توان منشا طبیعی آن را در گازهای خارج شده از آتشفشان دانست.
این محصول در اثر ترکیب با آب، واکنش گرمازا از خود نشان داده، لذا نباید تمام آن را به یکباره به آب افزود که ممکن است تبعات خطرناکی در پی داشته باشد.

در کنار موارد ذکر شده، لازم است شما عزیزان را با 4 مورد از کاربردهای اسید سولفوریک، این محصول بسیار مهم، آشنا نماییم که عبارتند از:

  1. همانطور که گفتیم از این اسید برای تهیه و گردآوری کود شیمیایی فسفاته که از کودهای رایج کشاورزی است استفاده نمود و در نهایت آن را برای باغ ها و زمین های زراعی از جمله باغات پسته به کار می برند.
  2. همچنین در صنایع معدنی و فلزی هم جهت استخراج مواد معدنی فوق العاده مهم و حیاتی مانند مس، اورانیوم و وانادیوم از اسید سولفوریک استفاده نموده و صنایع دیگر مانند صنعت فولاد و آهن و صنعت طلا نیز از دیگر مصرف کنندگان این اسید به شمار می آیند.
  3. این ماده برای ساخت انواع مواد منفجره مانند نیتروسلولز، نیتروبنزن و نیتروگلیسیرین کاربردی واقع شده است.
  4. در صنایع ساخت روغن موتور و به منظور تصفیه سازی آن هم از اسید سولفوریک بهره می برند.

علاوه بر موارد بالا در صنعت چرمسازی و به منظور از بین بردن آثار چربی از چرم خام هم به این محصول متوسل می گردند. صنایع کاغذسازی، لاستیک سازی، نساجی، مواد شوینده و بهداشتی، باتری سازی، صنایع آب و فاضلاب و … همگی از کاربران این اسید به حساب می آیند.

عرضه کننده اسید سولفوریک ارومیه

عرضه کننده اسید سولفوریک ارومیه عرضه اسید سولفوریک در حال حاضر به وفور صورت گرفته و یکی از مراکزی که در این راستا تلاش کرده و هدف خود را بر تامین بهینه نیاز مشتریان استوار و متمرکز نموده است، مرکز فوق می باشد که اقدام به ارائه انواع اسید سولفوریک ارومیه (بزرگترین تولیدکننده اسید سولفوریک در ایران) که دارای خلوص و اثربخشی فوق العاده ای هستند، نموده و این محصول را به شکل هایی همچون اسید بسته بندی شده به شما خریداران محترم تقدیم خواهد کرد.

لازم به ذکر است با اقدام از این طریق، می توانید ضمن دریافت محصولات خالص و درجه یک، آنها را با قیمت بهتری نسبت به مراکز عرضه کننده دیگر سفارش نموده و در نتیجه از صرفه های اقتصادی بسیار خوبی نیز بهره مند خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *