آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت صادراتی اسید سولفوریک صنعتی در مشهد

فهرست مطالب

قیمت صادراتی اسید سولفوریک به چند عامل بستگی دارد. از این محصول با توجه به آن که استفاده های فراوانی در زمینه های مختلف مانند: کود ها، باطری ها، دارو ها، کاغذ و پلاستیک، شوینده ها و … می شود، باید به چند نکته توجه کرد.

اول آن که این محصول هرچه رقیق تر باشد قیمت نسبتا پایین تری را در زمینه صادرات اسید سولفوریک دارد. زیرا اثر این محصول در کار های مختلف مورد توجه است. به طور مثال در شوینده ها، این محصول باید از غلظت خاصی بهره مند باشد.

دوم آن که این محصول باید در مراحل ساخت، تمامی خواص و ترکیبات اصلی آن حفظ شود. زیرا اگر محتویات آن تغییر کند، کارایی لازم را ندارد، در نتیجه مشتری ها و شرکت های خارجی با قیمت پایین تری خواهان این محصول می شوند.

قیمت صادراتی اسید سولفوریک صنعتی در مشهد

لیست کامل تولید کنندگان اسید سولفوریک در جهان

لیست کامل تولید کنندگان اسید سولفوریک در جهان

ایران یکی از قوی ترین تولید کنندگان اسید سولفوریک در جهان است، به طوری که در اکثر شهر های صنعتی کشور می توان کارخانه های ساخت اسید سولفوریک را مشاهده کرد. از این بین می توان به شهر های بزرگی مانند شهر های قزوین، سمنان، تهران، مشهد، اراک و … اشاره کرد.

اما در دنیا کشور های مختلفی هستند که این محصول را تولید می کنند. در صدر لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک می توان به کشور هایی مانند آمریکا، چین، ژاپن، برزیل و دیگر کشور ها اشاره کرد.

در این بین، صادرات این محصول بستگی به کیفیت و البته قیمت آن دارد که ایران یکی از پرچم داران صادرات اسید سولفوریک با کیفیت و خوش قیمت در دنیا می باشد.

صادرات اسید سولفوریک مشهد به ترکیه

صادرات اسید سولفوریک مشهد به ترکیه

مشهد به عنوان یکی از شهر های تولید کننده اسید سولفوریک از موفق ترین شهر های صادر کننده این محصول به اقصی نقاط دنیا بوده است. عمده ی صادرات کارخانه های اسید سولفوریک شهر مشهد به کشور های آسیای غربی و به خصوص ترکیه است.

با توجه به این که ترکیه یکی از پیشرفته ترین کشور ها در زمینه ی تولید شوینده های مختلف است، نیاز مبرمی به اسید سولفوریک داشته و یکی از بزرگترین وارد کنندگان اسید سولفوریک در دنیا می باشد.

مشهد با بستر های فوق العاده قوی که داشته توانسته سهم عظیمی از صادرات اسید سولفوریک را به ترکیه داشته و سهم بزرگی از ارز آوری را عاید کشور کند. از چند جهت اسید سولفوریک شهر مشهد مورد توجه است که مهم ترین آن ها کیفیت بالا و خالص بودن خواص اسید سولفوریک بوده که کشور ترکیه توانسته با این نوع اسید سولفوریک در تولید انواع محصولات خود موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *