آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت صادرات انواع اسید سولفوریک به صورت عمده

فهرست مطالب

سولفوریک اسید همانطور که از اسمش پیداست یک نوع اسید قوی و پر کاربرد در صنعت است. باید بدانیم که گستردگی فروش اسید سولفوریک تا اندازه ای است که کشور های غنی از این محصول روی به صادرات اسید سولفوریک آورده اند. قیمت صادرات عمده انواع اسید سولفوریک در بازار یکی از اصلی ترین قسمت هایی است که اغلب مشتریان درخواست علم به آن را دارند. در این بخش قصد داریم شما را با روند صادرات و همچنین قیمت انواع اسید سولفوریک در بازار آشنا کنیم.

قیمت صادرات انواع اسید سولفوریک به صورت عمده

آغاز فروش اسید سولفوریک صنعتی

آغاز فروش اسید سولفوریک صنعتیاغلب اسید سولفوریک را سلطان موادشیمیایی در جهان می نامند چرا که کاربرد های گسترده ای در صنایع مختلف دارد. از جمله اصلی ترین و همچین شناخته شده ترین کاربرد های اسید سولفوریک صنعتی میتوان موارد زیر را نام برد:

  • تولید کود های شیمیایی
  • تولید مواد منفجره(تی ان تی)
  • تولید انواع آب باتری اتومبیل
  • صنعت چرم سازی
  • صنایع تولید لاستیک
  • صنایع نساجی
  • صنعت تولید انواع مواد شوینده
  • و . . .

به این ترتیب متوجه می شویم این محصول، یک تولید حیاتی در بازار جهان است و آغاز فروش اسید سولفوریک صنعتی به سال های گذشته باز می گردد چرا که هر یک از صنایع نام برده شده قدمتی چند ده ساله دارند.

باید بدانیم که آغاز تولید و استفاده اسید سولفوریک توسط جابر بن حیان انجام شد و شهرت آن به (زاج سبز) بود. اما بعده ها این محصول در غلظت های مختلف تولید شد و به مرحله تولید و فروش آزمایشگاهی رسید و در نهایت کاربرد صنعتی پیدا کرد.

قیمت صادرات انواع اسید سولفوریک مشهد

قیمت صادرات انواع اسید سولفوریک مشهداسید سولفوریک در ایران تولید کننده ها و فروشندگان متعددی دارد که در شهر های مختلف فعالیت می کنند. از جمله اصلی ترین شهر های تولید کننده انواع اسید سولفوریک در ایران، شهر مشهد است. تولید کننده ها و فروشنده های مستقر در این شهر از جمله صادر کننده های عمده محصولات هستند.

قیمت صادرات انواع اسید سولفوریک در مشهد به طور کامل بسته به غلظت این محصولات است. البته که در محصولات بسته بندی شده و کارخانه ای، کیفیت بسته بندی نیز علاوه بر کیفیت محصول، بر قیمت تمام شده آن تاثیر دارد.

به قطع قیمت ارز و هزینه های حمل و نقل نیز بر قیمت محصولات صادراتی تاثیر دارند اما به کل باید بدانیم که قیمت گذاری اصلی بر طبق غلظت و کیفیت تولید انجام می شود.

در ایران تولید کننده های متعددی وجود دارند که محصولاتی با کیفیت صادراتی تولید کرده و علاوه بر فروش خارجی در بازار فروش داخلی نیز عرضه میکنند.

به منظور اطلاع از قیمت دقیق این محصولات می توان به وبسایت های این محصولات مراجعه کرد یا از طریق نمایندگی های فروش مستقیم یا غیر مستقیم اقدام به استعلام قیمت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *