آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت فروش اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

فهرست مطالب

قیمت فروش اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری در بازار با توجه به نوع شرکت تولید کننده متفاوت است.  قیمت اسید سولفوریک ۱۰۰۰لیتری بسیار مناسب بوده و افراد زیادی روزانه برای تولیدات کارخانجات خود از آن تهیه می کنند و از جنس آن بسیار رضایت دارند که این موجب شرایط خوب شرکت تولید کننده می شود. توجه داشته باشید که تماس با این ماده می‌تواند باعث تحریک شدید و سوختگی پوست و چشم  گردد آسیب چشم ها ممکن است به ضایعات چشمی و حتی بینایی منجر شود.

قیمت فروش اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

لیست قیمت روز اسید سولفوریک در بازار

لیست قیمت روز اسید سولفوریک در بازار لیست قیمت روز اسید سولفوریک در بازار را از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر به آسانی می توانید به دست آورید و بهترین نوع اسید سولفوریک را برای فعالیت خود تهیه کنید.

معرفی اسید سولفوریک در سایت ما به افراد کمک می کند تا از خطرات و مضرات این ماده ی شیمیایی قوی اطلاعات لازم را داشته باشید و جان خود و اطرافیان را با اشتباه به خطر نیندازید.

شرکت تولیدی اسید سولفوریک صنعتی ارزان

شرکت تولیدی اسید سولفوریک صنعتی ارزان امروز بازار بسیار خوبی را پیش روی خود می‌بیند و حتی اسید سولفوریک با کیفیت خود را به سایر مناطق و کشورهای دیگر در جهان صادر کرده و سود خوبی از فروش آن به دست می آورند همچنین افراد و  کارگرانی که در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند بسیار از شغل خود رضایت داشته و از امنیت شغلی بسیار بالایی بهره می برند.

اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت در باتری های اسیدی نیز مورد استفاده قرار می گیرد مورد مصرف این باتری ها در اتومبیل ها می باشد اگر چه مقدار و غلظت اسید مورد نیاز برای هر باتری می تواند متفاوت باشد واحد به ازای یک واحد سرب اما نسبت میزان مصرف اسید به مصرف سرب در هر باتری ثابت و برابر می باشد.

عمده ترین کاربرد اسید سولفوریک در تهیه کود شیمیایی فسفاته می‌باشد. تولید کودهای شیمیایی ۶٠ درصد بازار مصرف اسید سولفوریک را به خود اختصاص داده است . صنایع معدنی و فلز ی نیز در حدود ۴ درصد بازار مصرف جهانی اسید سولفوریک را به خود اختصاص داده است. در ادامه موارد کاربرد اسید سولفوریک به تفکیک شرح داده شده است. 

نرخ رشد مصرف اسید سولفوریک در ساخت کودهای شیمیایی در ایران بین سال های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۷ حدود ۲٫۲ درصد بوده است و این میزان در طی سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴ به حدود ۳٫۹ درصد رسیده است. اسید سولفوریک در تولید اسید فسفریک، کود سولفات آمونیوم و کود سوپرفسفات نرمال (ساده) به صورت مستقیم مصرف می گردد. اسید فسفریک خود ماده اولیه تولید کودهای مختلف فسفاته است.

جدید ترین برند های تولید شده اسید سولفوریک

جدید ترین برند های تولید شده اسید سولفوریک جدید ترین برند های تولید شده اسید سولفوریک با شرایط بسیار خوب و قیمتی مناسب در بازار مشغول به کار هستند و ارزان بودن قیمت آن سبب شده است که طرفداران زیادی را پیدا کند.

انواع اسید سولفوریک با قدرت های متفاوت در بازار به چشم می خورد که از قوی ترین نوع آن در کود شیمیایی استفاده می شود.

اسید سولفوریک در صنایع مختلفی قابل استفاده است و  نیز کاربرد فراوانی دارد مثلاً در صنعت چرم سازی برای زدودن چربی از چرم خام و یا در واحدهای آماده سازی و ریسندگی و رنگ‌آمیزی پشم و در صنعت لاستیک سازی همچنین در صنعت نساجی برای تثبیت رنگ پارچه و نخ و یا در کارخانجات روغن نباتی جهت زدودن چربی از ماشین‌آلات و آماده کردن تفاله دانه برای خوراک و دام و طیور همچنین در برخی از واحدهای پودر و مایع شوینده جهت تولید محلول چربی گیر و باز کننده برای لوله فاضلاب و شستشوی کاشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

البته جالب است بدانید که از اسید سولفوریک در صنعت کاغذ و تسویه کاغذ و زدودن ناخالصی های مدنی و یا در صنعت تولید کلر استفاده می شود.

ما قصد داریم اهمیت استراتژیک این کالا را در اختیار شما قرار دهیم همانطور که ذکر شد عمده کاربرد اسید سولفوریک در تولید کود های فسفاته است. اهمیت اسید سولفوریک نیز در همین راستاد رشد روز افزون جمعیت جهان و محدودیت زمین های کشاورزی میزان بهره‌وری و راندمان تولید محصول از خاک به ازای هر واحد ضرورتاً باید افزوده شود تا بتوانند پاسخگوی رشد فرآیند جمعیت باشند امروزه این کار دیگر با کودهای حیوانی انجام نمی شود زیرا کودهای حیوانی تنها فیزیک خاک را تغییر می دهند اب را برای رشد آماده می کنند ما از نظر مواد مغذی برای گیاه بسیار فقیر است برای بالا بردن بهره‌وری خاک استفاده از کودهای شیمیایی شناخته شده است همان طور که در بخش موارد کاربرد ذکر شد اسید سولفوریک در تولید کودهای های پر مصرف از جمله کود فسفات و نیز کود سولفات آمونیوم مورد استفاده قرار می‌ گیرند بعد در این کاربرد ها نیز قابل جایگزینی با ماده دیگر نیست.

عرضه مستقیم اسید سولفوریک در سراسر کشور

عرضه مستقیم اسید سولفوریک در سراسر کشور با قدرت توسط شرکت های تولید کننده انجام می شود. عرضه ی مستقیم این ماده به سراسر کشور سبب می شود تا بسیاری از مراکز که از آن استفاده و بهره می بردند بتوانند جنس خود را تولید کنند و به دست مردم برسانند.

 هر ساله مقدار زیادی اسید سولفوریک در کشور ما تولید می‌شود و آن را به کشورهای دیگر هم صادر می‌کنیم. امسال قیمت این ماده خطرناک افزایشی نداشته و تقریباً ثابت بوده تا افراد بتوانند این ماده را برای کارخانجات که خود خریداری کنند. ماده را می‌توانید در سایزهای مختلفی تهیه کنید که کوچک  ترین  سایز آن  ۱  لیتری  می باشد بزرگترین سایز آن در ظرف های ۱۰۰۰ لیتری می باشد که افراد می توانند با توجه به استفاده ای در شرکت خریداری کند این ماده بسیار خطرناک است که باید در هنگام استفاده از نکاتی را رعایت کنید تا خطرات آن شما را تهدید نکند. 


شما می توانید این ماده را از طریق سایت ما ثبت سفارش کنید تا در محل مورد نظر خود و در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را دریافت کنید قیمت این ماده اندکی گران است البته بستگی به کیفیت آن و درجه خالصیان دارد که با توجه به خالص بودن آن قیمت ها متفاوت است. 

بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک کشاورزی

بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک کشاورزی بزرگترین تولید کننده اسید سولفوریک کشاورزی در کشور ایران مشغول به خدمت رسانی به مردم ایران است. خطرات اسید سولفوریک بسیار زیاد است و افراد باید بسیار در زمان استفاده از آن احتیاط کنند چون اگر بی احتیاطی صورت گیرد خطر مرگ و سوختگی شدید به وجود می آید و باعث اتفاقات بدی می شود که دیگر جبران نخواهند شد.

استفاده از اسید سولفوریک در تولید آفت کش ها بسیار کاربردی است اما سولفوریک اسید هم‌چنان در فرایند های معدنی تصفیه روغن فراوری فاضلاب  کاربرد بسیاری دارد. در کشاورزی اهمیت خاصی است به گونه ای که در حدود ۶۰ درصد از کل تولیدات این ماده در تولید کودهای شیمیایی کاربرد دارد همچنین حدود ۲۰ درصد در صنایع شیمیایی نظیر تولید شوینده تولید مواد دارویی حشره کش ها تولید آلومینیوم و غیره مصرف دارد اکثر ترکیبات سولفات با کمک سولفوریک اسید تولید می گردد.

خریدار اسید سولفوریک ۹۸ درصد با کیفیت

خریدار اسید سولفوریک ۹۸ درصد با کیفیت بیشتر کارخانه های تولیدی مواد شوینده هستند.  اسید سولفوریک خارجی نیز در کنار نوع ایرانی آن در بازار یافت می شود ولی جنس ایرانی اسید سولفوریک بسیار قوی و عالی بوده و مورد اعتماد همه ی دنیا است.

اسید سولفوریک یک مایع بدون رنگ و بی بو و اندکی غلیظ است این ماده در آب بسیار گرمازا و شدید انحلال پیدا می کند سولفوریک اسید بسیار خورنده است و توانایی جذب بخار آب را دارد.  سولفوریک اسید غلظت متفاوت در حجم های مختلف عرضه می شود مثلاً اسید ۹۸ درصد یکی است پرکاربردترین مواد در آزمایشگاه ها و صنایع شیمیایی است.   شرکت های معتبر بسیاری در ایران چین آلمان و غیره سولفوریک اسید ۹۸ درصد تولید می کنند.

خریدار اسید سولفوریک ۹۸ درصد با کیفیت آن را در استخراج فلزات تصفیه پساب ها استفاده می کنند

صادرات اسید سولفوریک غلیظ به کشورهای همسایه

صادرات اسید سولفوریک غلیظ به کشورهای همسایه صادرات اسید سولفوریک غلیظ به کشورهای همسایه بسیار با حجم بالایی انجام می شود و افرادی که در کشورهای همسایه هستند از این اسید بسیار با کیفیت استفاده می کنند.  صادرات اسید سولفوریک ۹۸ بسیار بالا و راضی کننده بوده است.

اسید سولفوریک یک اسید معدنی است که از سولفور اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده است.  همچنین این ماده یکی از مهمترین مواد شیمیایی به حساب می آید معمولاً اسید سولفوریک با غلظت های مختلف به بازار عرضه می شود سولفوریک اسید بسیار قوی است.

اسید سولفوریک می تواند برای تصفیه سایر مواد معدنی نظیر  سنگ های طلا و مس و نقره نیز مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت خرید اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری

قیمت خرید اسید سولفوریک ۱۰۰۰ لیتری برای خریداران بسیار مناسب است.

کاربرد اسید سولفوریک را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا بتوانید در هنگام استفاده از آن دقت لازم را داشته باشید اسید سولفوریک جذب مواد شیمیایی پر استفاده می باشد این ماده در واکنش های شیمیایی و فرآیند های تولید سایر ترکیبات کاربرد فراوانی دارد عمده‌ترین استفاده از آن در کارخانه های تولید کود شیمیایی استخراج فلزات تسویه حساب ها و پالایشگاه های نفت می باشند اسید سولفوریک در اثر واکنش با اسید نیتریک یون تولید می‌کنند که در فرآیند نیترو دار کردن ترکیبات استفاده میشود فرآیند نیترو دار کردن در صنایع تولید مواد منفجره مانند تری میکرو لئون و نیتروگلیسیرین استفاده می شود اسید سولفوریک یک عامل آبگیری بسیار قوی است در اکثر واکنش ها به عنوان عامل هیدراتاسیون استفاده می شود و در تولید میوه های خشک کم به میزان کم از اسید سولفوریک برای جذب آب استفاده می کنند.

نکات ایمنی این ماده را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید نکات ایمنی را در هنگام استفاده از آن رعایت کنید تا منجر به اتفاقات بد برای شما نشود اسید سولفوریک اسیدی بسیار قوی و خورنده است نوشیدن آن باعث آسیبهای شدید دائمی در دهان و سایر بافتهای مورد تماس می باشد آن بسیار خطرناک بوده و باعث آسیب های جدی می‌شود و در صورت تماس با پوست چشم باعث سوزش و ایجاد زخم می شود در صورت تماس پوست و چشم با آن باید با آب فراوان شستشو داده و سپس از محلول بی کربنات سدیم یک درصد برای شستشوی موضع استفاده گردد.

اسید سولفوریک در گذشته جوهر گوگل یا هیدروژن سولفات خوانده می‌شد اسیدی با چگالی بالا که بی رنگ بوده و بسیار قوی است که با هر درصدی در آب حل میشود این ماده یکی از مهم ترین مواد شیمیایی موجود در جهان بوده که از واکنش آب با سولفور تری اکسید ساخته می شد این ماده گاهی به عنوان سرطان مواد شیمیایی خوانده می‌شد چون که حجم تولید آن در جهان بسیار زیاد است در حقیقت این اسید به قدری با اهمیت است که سرانه مصرف آن به ازای هر فرد یکی از شاخص‌های تعیین پیشرفت فنی کشورها است. صادرات اسید سولفوریک ۹۸ به کشور های دیگر همچون هند مالزی آلمان ژاپن و چین که هر ساله به مقدار بسیار زیادی اسید سولفوریک را از کشور ما خریداری میکنند خطرات اسید سولفوریک بسیار زیاد است بهتر است در استفاده از آن دقت بسیار زیادی داشته باشید زیرا موجب اتفاقاتی می شود که ممکن است جبران نشود ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید در هنگام استفاده از این ماده خطرناک

این ماده یکی از مهمترین مواد شیمیایی صنعتی است که با استفاده از فرایند مجاورت تولید می‌شود در مرحله نخست گوگرد در مجاورت اکسیژن اکسید شده و گوگرد دی اکسید به دست می آید این ماده واکنش بالایی در دمای معمولی بسیار کند دارد لذا در روش صنعتی از نمای بالاتر ۴۰۰ سی تا ۷۳۰ از یک کاتالیزور استفاده می شود از واکنش گوگرد تری اکسید با آب محلول سولفوریک اسید تشکیل می شود با تکرار این مراحل و دمیدن گوگرد اکسید درون محلول سولفوریک اسید پیرو سولفوریک اسید تشکیل می شود. قیمت این ماده مناسب است تا افراد بتوانند برای آزمایشگاه ها با هزینه بسیار کم در مقدار بالا تهیه می کنند.

بیشتر در آزمایشگاه ها استفاده می شود زیرا سولفوریک اسید را می‌توان در آزمایشگاه از واکنش گاز گوگرد دی اکسید با هیدروژن پروکسید به دست آورد.

همانطور که می دانید، عمده کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودهای فسفاته می باشد که  اهمیت استراتژیک اسید سولفوریک نیز در همین راستا است. با رشد جمعیت جهان و محدودیت زمین های کشاورزی، میزان بهره وری و راندمان تولید محصول از خاک به ازای هر واحد، ضرورتا باید افزوده شود تا بتواند پاسخگوی رشد فزاینده جمعیت باشد. امروزه این کار دیگر با کودهای حیوانی انجام نمی شود. چرا که کودهای حیوانی تنها فیزیک خاک را تغییر می دهند و خاک را برای رشد آماده می کنند، اما از نظر مواد مغذی برای گیاه بسیار فقیر هستند. برای بالا بردن بهره وری خاک، استفاده از کودهای شیمیایی ضرورت شناخته شده ای است. همانطور که در بخش موارد کاربرد ذکر شد، اسید سولفوریک در تولید کودهای پر مصرف از جمله کودهای فسفاته و نیز کود سولفات آمونیوم مورد استفاده قرار می گیرد و در این کاربردها نیز قابل جایگزینی با ماده دیگری نیست ، از این نظر بسیار حائز اهمیت است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *