آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت فروش عمده اسید سولفوریک صادراتی

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یکی از مواد شیمیایی است که سالانه به مقدار زیادی تولید می شود که دارای چگالی بالایی است و بی رنگ و بسیار قوی می باشد که با هر درصدی در آب حل می شود. واکنش آب با اسید سولفوریک از نوع گرمازا می باشد به همین دلیل افزودن آب به اسید سولفوریک غلیظ بسیار خطرناک است زیرا به اطراف پراکنده می شود. قیمت اسید سولفوریک تحت تاثیر قیمت گوگرد می باشد زیرا این اسید از گوگرد تهیه می شود بنابراین بسیار با ارزش می باشد. قیمت فروش عمده اسید سولفوریک در مقایسه به مقدار کم آن مناسب تر می باشد.

قیمت فروش عمده اسید سولفوریک صادراتی

کاربرد اسید سولفوریک در شوینده

کاربرد اسید سولفوریک در شوینده کاربرد اسید سولفوریک در زمینه های مختلفی مشهود است به عنوان مثال در ساخت مواد شوینده اهمیت بالایی دارد و برای تهیه شوینده های صنعتی مانند صابون، شامپو و مواد پاک کننده. جوهر نمک و وایتکس به کار می رود. اسید سولفوریک همچنین در کشاورزی برای تولید کودهای شیمیایی مانند کودهای فسفاته و کود آمونیوم سولفات استفاده می شود، در صنایع کاغذ سازی برای تولید دستمال کاغذی، مقوا و روزنامه کاربرد دارد، در تهیه مواد منفجره، در تولید چسب، در خودروسازی و موارد بسیار دیگری به کار گرفته می شود. اسید سولفوریک همچنین یکی از مواد لازم در آزمایشگاه ها می باشد زیرا با استفاده از آن واکنش ها و آزمایش های فراوانی را انجام می دهند البته باید توجه داشت که از غلظت رقیق آن می توان استفاده کرد زیرا غلظت غلیظ آن به شدت باعث خوردگی فلزات می شود و در صورت تماس با پوست بدن آن را می سوزاند. اسید سولفوریک از لحاظ کاربردهای فراوانی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در گذشته به آن جوهر سولفوریک هم گفته شده است.

تولید کننده اسید سولفوریک در ایران

تولید کننده اسید سولفوریک در ایران تولید اسید سولفوریک در کشور ما به میزان زیادی است که توسط کارخانه های فراوانی تولید می شود گفتنی است که این اسید با ارزش را از گوگرد تهیه می کنند پس بنابراین اولین مرحله در تولید این اسید در اختیار داشتن یک منبع مهم از گوگرد است که نفت و گاز مهمترین منبع گوگرد هستند. در حال حاضر اسید سولفوریک بسته بندی شده در اوزان مختلف توسط شرکت های تولید کننده ساخته شده و به تمامی مراکز پخش موجود در سطح کشور ارسال می شود که مصرف کنندگان آن می توانند با مراجعه به این مراکز اسید مورد نیاز خود را تهیه کنند. همچنین می توان این محصول را به صورت عمده از کارخانه با حذف واسطه با قیمت مناسب تری نسبت به قیمت آن در بازار خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *