آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

قیمت فسفات روی در مراکز خرید مواد شیمیایی

قیمت فسفات روی در مراکز خرید مواد شیمیایی
فهرست مطالب

تمام کسانی که به شیمی آشنایی دارند حتما تاکنون اسم فسفات روی به گوش آن ها خورده است . فسفات روی یک عنصر است که کاربرد های بیشماری درد . قیمت فسفات روی قابل پیش بینیی نیست زیرا بستگی به نوع و حجم آن دارد .

اگر از کسی که شغل و حرفه ی او مکانیکی یا خودروسازی باشد و با فلزات سر و کار داشته باشد،از فسفات روی بپرسید به شما خواهد گفت که این فلزات برای پوشش دهی فلزات در هنگام رنگ آمیزی یا خط،خوردگی و خراش روی بدنه ی خودرو یا بدنه ی هواپیماها استفاده می شود . این عنصر به صورت مایع و جامد است فسفات مایع به شکل اسپری است و باید میزان پوشش دهی آن یک تا پنج گرم باشد اما فسفات جامد به شکل کریستال های ریز و درشت است و اگر برای خوردگی فلزات استفاده شود باید به صورت غوطه ور در حجم دو تا ده گرم به کار برود . 

مرکز خرید فسفات روی

مرکز خرید فسفات روی

تمامی مراکز فروش محصولات پتروشیمی و پایاشیمی و پالایشگاهی فسفات روی را به فروش می رسانند . فسفات روی عنصری است که کاربرد روزانه برای افراد عادی ندارد و تنها کاربرد آن برای افرادی است که با فلزات و فلز سازی در ارتباط هستند . ایران از آن جا که یکی از قطب های دنیا از جهت محصولات پتروشیمی است به یکی از کشورهای تولید کننده ی فسفات روی نیز تبدیل شده است و هر ساله مقداری از فسفات روی تولید شده ی خود را به کضورهای هم جوار خود صادر می کند . 

قیمت فسفات روی

قیمت فسفات روی

برای تعیین نرخ فسفات روی باید اول نوع آن را مشخص کرد که چه نوع فسفر روی را می خواهید فسفات روی مایع یا فسفات روی جامد و یا فسفات روی اسپری چرا که هر کدام از این نوع فسفات روی قیمت متفاوتی دارد .برای اطلاع از قیمت روز فسفات روی می توانید به صورت اینترنتی از تمامی سایت های فروش و عرضه ی فسفات روی مراجعه کنید و نسبت به قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کرد .

مشخصات فسفات روی

مشخصات فسفات روی

کاربردهای فسفات مایع یا محلول فسفاته که به شکل اسپری می باشد و در تمامی صنایع ماشین سازی و رنگ کاری خودروها و فلزات به کار می رود از جمله کاربردهای فسفات روی مایع یا جامد که به شکل پودری است میتوان به پوشش دهی ورق های فلزی بدنه خودرو و دیگر فلزات و پوشش کاری فلزات فولاد فابل  که در صنعت جوش کاری به کار می روند و نوعی پرایمر برای ساخت و تعمیر قطعات فلزی خودرو و بدنه ی هواپیما به کار می رود و همچنین از فسفات روی در سیستم های پخت فلزات و کوره های تحت هوای خشک و همه ی سیستم های حلال پایه و آب پایه مثل نفت و تینر به کار می رود .

تولیدکننده فسفات روی

تولیدکننده فسفات روی

شرکت پایاپتروشیمی آفاق که یکی از تولید کننده های مواد پیش رنگ مثل انواع فسفات روی و انواع رنگبر های ماشین و فلزات و انواع زنگبر های فلزات زنگ زده و مواد محافظت کننده از فلزات رنگ شده و رنگ نشده و حلالها یی همچون نفت و تینر میباشد که از سال 1384 با تجربه ی تخصصی خود وارد عرصه تولید شد و محل احداث کارخانه پایا پتروشیمی افاق در پارک صنعتی لیای استان قزوین واقع شده است که سابقه همکاری با صنایع معتبر پایا شیمی و پتروشیمی های بی نظیری مثل مجموعه پرسی صنایع خودرو های صنعتی نیرو محرکه ایران و فولاد سازی فام و گروه صنعتی درسا هود و گرو صنعتی افتخار و گروه صنعتی هپکو و سازه های فضایی سپهر ایران و ایران سویچ سازی و پیلوت گاز و غیره را دارد ….. و به مشتریان خود بهترین مشاوره را در رابطه با راه اندازی خطوط شستشو ارائه می کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *