آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک | بازار باکیفیت ترین مدل آن در کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک، از جمله مواد پر خطر شیمیایی اما پر کاربرد در صنایع مختلف می باشد، از این اسید در تهیه و تولید انواع کود های شیمیایی، جهت استخراج انواع فلز ها همچون مس، اورانیوم و همچنین در سایر صنایع برای زدودن انواع چربی ها، اکسید ها، نمک ها و اثرات بر جای مانده از زنگ زدگی ها، استفاده می شود. اسید های سولفوریک به دلیل کاربرد زیادی که در تمامی صنایع دارند و نیاز صنایع و مراکز مختلف،  روز به روز به این اسید بیشتر و بیشتر می شود، از این رو بر تعداد کارخانجات تولید اسید سولفوریک نیز، در جهان، افزوده شده است. کشور های تولید کننده اسید سولفوریک در جهان بسیار زیادند که اگر بخواهیم لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک جهان را نگاهی بیندازیم مدت زمان زیادی لازم است تا بتوانیم، تنها یک بار نام کارخانجات تولید کننده اسید سولفوریک را بخوانیم. خط تولید اسید سولفوریک و بازار باکیفیت ترین مدل آن در کشور، نیز مانند سایر کشور های جهان، بسیار پر رونق است.

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران

بازرگانی مواد شیمیایی در کشور

در میان لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک در ایران، برخی کارخانجات هستند که اسید های خود را تا غلظت ۹۵ درصد نیز تولید می کنند. که تولید این اسید با چنین غلظتی برای شرکت های تولید کننده آن یک مزیت محسوب می شود و باعث می شود آن شرکت در رنکینگ تولید کنندگان اسید در جایگاه بالاتری قرار گیرد.

بازار باکیفیت ترین اسید سولفوریک در کشور

بازار باکیفیت ترین اسید سولفوریک در کشور

بازار اسید سولفوریک در ایران، بازاری تعجب برانگیز است، چرا که انواع اسید ها در برند های مختلف و با غلظت های متنوع در این بازار، خرید و فروش می شوند. بازار باکیفیت ترین اسید سولفوریک در کشور، مربوط به بازار خرید و فروش اسید سولفوریک تهران می باشد که این مرکز یکی از برترین ارائه دهنده های انواع اسید در کشور است و همه ساله حجم بالایی از اسیدهای تولید کارخانجات مختلف در بازار شهر تهران به مبادله گذاشته می شوند.

سهم اسید سولفوریک ایرانی در بازار روسیه

قیمت اسید سولفوریک در ایران | پخش عمده آن در بازار بین المللی

سالانه مقادیر بسیار زیادی از انواع اسید سولفوریک تولیدی کارخانجات ایران،  به کشور های مختلفی صادر می شود. یکی از مواردی که تجارت اسید سولفوریک را بسیار سخت و از نظر ایمنی بسیار خطرناک کرده است، صادرات اسید سولفوریک از نظر  نقل و انتقالات می باشد. از آن جایی که اسیدسولفوریک قدرتمند ترین اسید تولید شده در جهان می باشد و قابلیت خورندگی بالایی دارد، برخورد قطره ای از آن بر روی پوست بدن حساسیت ها و سوختگی های فجیعی را ایجاد میکند. از همین رو باید در انتقال این محصول از محل تولید به محل مقصد بیشترین جانب احتیاط را رعایت کرد.

یکی از کشور هایی که اسید سولفوریک ایران را وارد بازار داخلی خود می کند، روسیه است. سهم اسید سولفوریک ایرانی در بازار روسیه بیشتر از سهم  اسید سولفوریک های وارداتی  سایر کشور ها می باشد.

مرکز فروش اسید سولفوریک در مشهد

خریدار اسید سولفوریک زیر قیمت

مراکز فروش انواع اسید سولفوریک در کشور بسیار زیادند، از جمله این مراکز، مرکز فروش اسید سولفوریک در مشهد می باشد، این مرکز با ارائه انواع اسید سولفوریک در حجم ها و غلظت های مختلف، یکی از بهترین مراکز فروش در این زمینه می باشد.

در کنار این مراکز و نمایندگی های مجاز موجود در سراسر کشور که به توزیع انواع اسید می پردازند، برخی دیگر از فروشندگان صنایع شیمیایی و پتروشیمی، سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی زیادی را جهت عرضه و توزیع انواع و اقسام اسید ها راه اندازی کرده اند، این سایت ها نیز مانند نمایندگی ها به ارائه اسید سولفوریک با غلظت های متفاوت پرداخته اند با این تفاوت که نحوه فروش آنها، غیر حضوری ست و خریداران و شرکت هایی که به این نوع اسید ها نیاز دارند می توانند در هر زمان و در هر نقطه از دنیا که باشند با مراجعه به این سایت ها جهت خرید محصولات مورد نظر خود اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *