آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک درجه یک در سطح کشور

فهرست مطالب

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک درجه ی یک در سطح کشور آن را با درجه خلوص ۹۸درصد تولید می کنند که برای مصارف دیگر می توان آن را رقیق سازی کرد و از آن بهره برد.بیشترین میزان اسید سولفوریک تولیدی در پتروشیمی رازی تولید می شود.در ایران تولید اسید سولفوریک در شهرهای ماهشهر،اصفهان،سمنان،زنجان،تبریز،ایلام و تهران تولید می شود که ظرفیت تولیدی این کارخانه ها متفاوت است و بسته به ظرفیت تولیدی،بعضی کم و بعضی زیاد تولید می کنند.

لیست تولید کنندگان اسید سولفوریک درجه یک در سطح کشور

شرکت های تولید کننده اسید سولفوریک در ایران

شرکت های تولید کننده اسید سولفوریک در ایرانشرکت اسید سولفوریک در ایران از جمله شرکت اسید سازان زنجان می باشد که سابقه یک دهه فعالیت را دارد.این شرکت در ابتدا به ظرفیت ۷هزار تن تاسیس شده است.در واقع تولید کننده اسید سولفوریک برای نخستین بارجابربن حیان بود که نحوه ی تولیداین اسید توسط ایشان کشف شد.او با تقطیر کانی های سولفات آهن و مس || سولفات این اسید را به دست آورد.اما به طور کلی می توان گفت بیشترین استفاده آن در کارخانه های تولید کود شیمیایی ،استخراج فلزات ،تصفیه پسباب هاو پالایشگاههای نفت است.از دیگر ویژگی های این اسید قوی،آب گیری آن است.و در بیشترین واکنش ها به عنوان عامل هیدراتاسیون بکار می رود.از این خصوصیت برای خشک کردن میوه ها هم استفاده می کنند.

برترین تولید کننده اسید سولفوریک درجه یک

برترین تولید کننده اسید سولفوریک درجه یکبرترین تولید کننده ی اسید سولفوریک می توان به کشور های چین و برزیل وآمریکا اشاره کرد‌.سولفوریک اسید یک محصول جانبی برای تولید کردن مس می باشد.این محصول بازار فروش خوبی به دلیل کاربرد فراوان در میان مواد شیمیایی دارد. ای نمونه روزانه در تناژ بالا در کشور تولید می شود وبه طبع کاربردهای بسیار زیادی دارد از جمله کاربردهای اسید سولفوریک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱.تولید کودهای شیمیایی

۲.فرایندهای جداسازی

۳.فرایندهای خالص سازی

۴.تولید اسید باتری

بخشی از اسید سولفوریک تولیدی در کشور برای مصارف داخلی و بخشی دیگر به مرزها برای صادرات روانه می شود.

فروش ویژه اسید سولفوریک ارسیان کو در بازار

فروش ویژه اسید سولفوریک ارسیان کو در بازارفروش ویژه شرکت اسید سولفوریک ارسیان کو با تکیه به توان متخصصان خود اقدام به تولید این محصول بادرصد ۹۸ نموده است و دارای کیفیت بالا و قابل ارایه در حجم های مختلف می باشد.

این اسید کاربردهای مختلفی داردو نیازمندی به این محصول بسیار وجود دارد.فروش اسید سولفوریک در انواعی از اسید سولفوریک غلیظ صورت گرفته و معتبرترین مراکز فروش این محصول ، نمایندگی های فروش می باشند که در سراسر کشور حضور فعال خود را نشان داده اند.

باید گفت که مرکز ارسیان کو به عنوان یکی از نمایندگی های فروش اسید سولفوریک غلیظ ظاهر شده که انواعی از بسته ها و محتویات مختلف این محصول را با کیفیت و مناسب وکارکردهای عالی به مشتریان عرضه داشته و ازهمین رو شرایط مناسبی را در این حیطه اجرا کرده است.

لذا با فروش اسید شرکت ارسیان کو می توان نیاز بسیاری از منابعی که این محصول را مورد استفاده جهت تولیدات خود قرار داده و به این ترتیب روند مثبتی را در تولیدات خود توسط آن ایجاد می نمایند و در آخر نتایج بسیار خوب و چشمگیری را نظاره گر بود.

شرکت ارسیان کو در زمینه مواد شیمیایی صنعتی در آزمایشگاهی که مورد نیاز کارخانجات برای کاربران خود خرید اینترنتی را ارایه می کند.

قیمت انواع اسید سولفوریک در بازار تهران

قیمت انواع اسید سولفوریک در بازار تهرانقیمت اسید سولفوریک در بازار را شرکت های تولید کننده براساس میزان خالص بودن محصول تعیین می کنند.فروش انواع محصولات شیمیایی زیر قیمت بازار به ویژه این نوع از اسید در مراکز مختلف خرید و فروش انجام می شود.

فروش اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه از راههای مختلفی به دفاتر فروش،کارخانه های تولیدی ارجاع می شود.این دفاتر بیشتر در کارفروش عمده می باشند.و برای همین قیمت های پایین را ارایه می دهند.

از اسید سولفوریک در ساخت و تولید بسیاری وسایل از جمله کاغذ و پارچه و رنگ استفاده می شود به این دلیل که این ماده خصوصیات واکنش پذیری که دارد بسیاری از کارخانه جات اقدام به پخش و عرضه سولفوریک اسید درجه یک می نمایند که با فروش این محصول کمک بسیاری به صنعت ایران شده است.

عرضه کننده اسید سولفوریک با غلظت 98 درصد

عرضه کننده اسید سولفوریک با غلظت 98 درصدعرضه کنندگان اسید سولفوریک با غلظت ۹۸ درصد به دلیل اینکه این نمونه برای نگه داری طولانی مدت پایدارتر می باشد و بنا به درخواست و نیاز بیشتر تولید می شود.وحتی با خلوص پایین تر و به درخواست و نیاز مشتریان عرضه می شود.هر چه خلوص آن بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر خواهد بود.دمای ذوب آن ۱۰درجه سانتیگراد است که خریداران در هنگام خرید باید به این نکات توجه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *