آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مرکز توزیع اسید سولفوریک خشک

فهرست مطالب

اسید سولفوریک که به جوهر گوگرد یا اسید باتری و بسیاری نام های دیگر معروف است از چهار عنصر ساده گوگرد، اکسیژن و هیدروژن ساخته شده است. اسید سولفوریک خشک از فرآیند تقطیر شکل مایع این محصول به دست می آید و دارای کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف است. مرکز توزیع این نوع به خصوص از اسید سولفوریک آن را با قیمت پایین و درجه خلوص بالا به خریداران ارائه می کند و آنها می توانند در تماس با این مرکز بدون نیاز به واسطه ها آن را خریداری کنند.

مرکز توزیع اسید سولفوریک خشک

مشخصات فنی انواع اسید سولفوریک

مشخصات فنی انواع اسید سولفوریک اسید سولفوریک محصولی اسیدی با قدرت خورندگی بالا می باشد که در انواع مختلف آن تولید می شود. انواع مختلف این محصول در غلظت ها و درجه خلوص متفاوت تولید می شود که از نظر ph با هم متفاوت هستند. این محصول در درجه خلوص 98، 50 و 35 درصد وجود دارد که هر یک از آنها دارای کاربردهای متفاوتی هستند.

این محصول با توجه به میزان خلوص آن می تواند به صورت بی رنگ تا قهوه ای تیره باشد همچنین حال فیزیکی آن می تواند روغنی یا خشک باشد ولی در حالت کلی بی رنگ و مایع است.

جرم مولکولی خاص ترین این محصول با 98.07 گرم بر مول است و به دلیل داشتن چگالی بالاتر از آب به راحتی در آن حل می شود و امکان رقیق سازی آن وجود دارد. انواع این محصول دارای قابلیت هدایت الکتریکی بالایی است و به راحتی قابل یونیزه شدن است. این محصول بر روی همه انواع فلزات دارای خاصیت خورندگی است اما روی جیوه و سرب کاملا بی اثر است.

صادرکنندگان اسید سولفوریک خشک

صادرکنندگان اسید سولفوریک خشک

اسید سولفوریک محصولی بسیار کاربردی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی و کارخانه های تولید کود شیمیایی و انواع محلول ها می باشد و در داخل کشور ما به فراوانی تولید می شود به همین دلیل صادرات آن به کشورهای مختلف انجام می شود.

صادرکنندگان اسید سولفوریک خشک این محصول را به دلیل شکل خاصی که دارد و امکان حمل و نقل آن آسانتر است می توانند به اکثر کشورها و بازار های مصرف ارائه کنند. این صادر کنندگان بهترین این اسید را در انواع مختلف آن و در بسته بندی های ویژه ارائه می کنند تا خریداران عمده در بازارهای خارج کشور تنوع بیشتری از این محصول را در اختیار داشته باشند.

صادرات انواع مختلف این محصول از جمله اسید سولفوریک کشاورزی و اسید سولفوریک رقیق شده در شرایط کنونی ارجحیت خاصی دارد زیرا فروش این محصول با ارزهای خارجی است و نرخ این ارزها بسیار بالا می باشد و همین مساله صادرات این محصول را توجیه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *