آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

اسید سولفوریک دود کننده |فروشنده آن در زاهدان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک دود کننده به عنوان یک ماده مهم در صنعت شناخته شده است. اسید سولفوریک، اسید معدنی بسیار قوی می‌باشد. این اسید با هر درصدی در آب حل میشود. اسید سولفوریک در گذشته به نام جوهر گوگرد معروف بوده است. سولفوریک با آب بسیار گرمازا می باشد اضافه کردن آب به اسید سولفوریک غلیظ خطرناک است. زیرا در اثر حرارت حاصل از واکنش اسید و آب آب داغ ممکن است به اطراف پراکنده شود. بنابراین آن را به آرامی به آب اضافه می‌کند این مسئله به دلیل پایین بودن دانسیته آب نسبت به اسید سولفوریک می‌باشد که آب میل دارد روی اسید قرار گیرد. میل ترکیبی اسید سولفوریک با آب به قدری بالاست که می تواند مولکول های هیدروژن و اکسیژن را از بقیه ترکیبات به صورت آب جدا کند.

قیمت روز اسید سولفوریک دود کننده

انواع اسید سولفوریک ها

قیمت اسید سولفوریک دود کننده با توجه به حجم های تولید شده آن متفاوت می باشد .  و با توجه به اینکه در سایت های مختلف توسط شرکت‌های تولیدی ساخته می‌شود نسبت به وضع متقابلی که دارد قیمت آن تعیین می‌گردد . اسید سولفوریک ها درصد خالصی متفاوتی دارند . که این خود عاملی  برای تعیین قیمت اسید سولفوریک در بازار می باشد . بعضی از اسید سولفوریک هایی که در بازار تولید می‌شوند دارای درجه خالصی ۹۸ درصد می باشد به این نوع اسید سولفوریک ، اسید سولفوریک غلیظ گفته می‌شود . و با توجه به اینکه درصد آن بالا می باشد قیمت آن نیز در مقایسه با نمونه های مشابه آن گرانتر است .

موارد استفاده از اسید سولفوریک دود کننده

بازرگانی مواد شیمیایی در کشور

اسید سولفوریک جزو مواد شیمیایی پر استفاده می باشد. این ماده در واکنش های شیمیایی به فرآیندهای تولید سایر ترکیبات کاربرد فراوانی دارد . عمده‌ترین استفاده آن در کارخانه های تولید کننده کود شیمیایی  و تصفیه پساب ها و پالایشگاه های نفت می باشد . اسید سولفوریک در اثر واکنش با اسید نیتریک نیترونیوم تولید می کند که در فرآیند نیترو دار کردن استفاده می شود که از این فرایند در صنایع تولید مواد منفجره استفاده می شود. اسید سولفوریک در انباره های سربی به عنوان محلول الکترولیت استفاده می شود.  این ماده یک عامل آبگیری بسیار قوی است و در اثر واکنش گاه به عنوان عامل هیدراتاسیون استفاده می شود در تولید میوه های خشک هم به میزان کم از اسید سولفوریک برای جذب آن استفاده می‌کنند . 

فروشنده اسید سولفوریک دود کننده در زاهدان

نمایندگی و پخش اسید سولفوریک در سراسر ایران

یکی از شهرهایی که به عنوان فروشنده اسید سولفوریک دود کننده شناخته شده است شهر زاهدان می باشد . امروز اسید سولفوریک دود کننده در بسیاری از صنایع و حتی مواد غذایی نیز کاربرد دارد یکی از مراکز مهم تولید کننده این محصول در شهر زاهدان توانسته با تولید بسیار زیاد این محصول پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان در این زمینه باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور و با اطلاع از مراکز فروش این محصول در شهرهای مختلف از جمله شهر زاهدان، این محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. فروشنده اسید سولفوریک سعی می کند این محصول را در سایز ها و وزن های مختلف بین خریداران این محصول عرضه کند.

مرکز توزیع اسید سولفوریک دود کننده در سراسر کشور

مرکز توزیع اسید سولفوریک دود کننده با توجه به نیاز مشتریان در سراسر شهرهای مختلف توانسته است میزان تولید خود را در این رابطه افزایش دهد. از جمله شهرهایی که به عنوان خریدار اسید سولفوریک دود کننده فعالیت می کنند می توان به شهرهای تهران و اصفهان اشاره کرد . با توجه به صنعتی بودن این شهرها و داشتن جمعیت زیاد توانستند به مراکز مهم پخش این محصول در کشور شناخته شوند . شما می‌توانید با جستجو کردن در گوگل تمامی مراکز توزیع کننده محصولات در سراسر کشور شناسایی کنید تا با مقایسه قیمت‌های آنها با یکدیگر بتوانید یک اسید سولفوریک با کیفیت و قیمت مناسب را در مراکز توزیع مورد نظر تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *