آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مرکز صادرات اسید سولفوریک شفاف

فهرست مطالب

اسید سولفوریک شفاف با غلظت مناسب و شفافیت عالی قیمت عمده و مستقیم در حجم بالا و بسته بندی با کیفیت روانه بازارهای مقصد صادرات می شود. اسید سولفوریک به لحاظ مقاومت و پایدار بودن در رده خوبی از محصولات قرار دارد و با قیمت عمده و مستقیم در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

مرکز صادرات اسید سولفوریک شفاف

اسید سولفوریک و ملاحظات محیط زیستی

اسید سولفوریک و ملاحظات محیط زیستی این ماده صنعتی کم و بیش بر سلامت انسان و محیط پیرامون او اثرات نامطلوبی باقی می گذارد. این ماده وقتی در هوا یا آب های دریایی وارد می شود مثل یک سم عمل می کند و مخاطرات زیادی را به وجود می آورد.

زمانیکه نعمت باران بر ما حادث می شود کم و بیش اسید سولفوریک به همراه آن بر امعاء و احشاء ما اثرات نامطلوب می گذارد. سوخت در نوع فسیلی نیز آلودگی های خاص خود را وارد طبیعت می کند و صدمات و لطمات زیادی را بر پیکر محیط زیست وارد می کند.

کارخانه های صنعتی که اشتغال به تولید اسید سولفوریک دارند اصولا به عنوان یک عامل اصلی و مهم در ایجاد باران های اسیدی به شمار می آیند. این نوع اسید به طرق مختلفی وارد هوا و آب می شود. این عامل اثرات تخریبی زیادی را در طبیعت به وجود می آورد و بابت این معضل هزینه های زیادی بر انسان متحمل می شود. استنشاق یا در معرض قرار گرفتن این اسید برای کلیه جانداران مضر و سهمگین گزارش شده است.

در پروسه حمل این مواد احتمال آزاد شدن ذرات اسید سولفوریک به هوا زیاد است لذا این ذرات به زمین برمی گردند و یا در اثر بارندگی وارد هوا شده و خطر آفرین می شوند. برای کاهش خطرات و یا در واقع از بین بردن اثرات نامطلوب ایم محصول باید تمهیداتی نمود.

عرضه کنندگان اسید سولفوریک شفاف

عرضه کنندگان اسید سولفوریک شفاف اسید سولفوریک شفاف با کیفیت مرغوب و غلظت و مقاومت عالی قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. عرضه کنندگان این محصول صنعتی آن را در قالب کلی با حذف واسطه ها در بسته بندی خوب به مشتریان ارائه می دهند.

اسید سولفوریک با کیفیت بسیار خوبی تولید و روانه بازار می شود. انواع اسید سولفوریک با قیمت کلی و بسته بندی بشکه ای با کیفیت مرغوبی در بازار موجود می باشد و قابلیت فروش و عرضه به مشتریان را دارد.

برای خرید این محصول در حجم متفاوت و درجه بندی غلظت می توانید از طریق سایت اقدام نمایید. ما مرغوب ترین و با کیفیت ترین این محصول را به شما با قیمتی که مقرون به صرفه است و در تناژ بالا عرضه می داریم. قیمت ها چون به روش عرضه مستقیم ارائه می شود متناسب با درجات کمی و کیفی محصول است و بسیار مناسب و ارزان محاسبه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *