آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مرکز عرضه اسید سولفوریک رنگ

فهرست مطالب

از مهم ترین ترکیبات شیمیایی در صنعت می توانیم‌ به اسید سولفوریک رنگ اشاره داشته باشیم. برای تهیه بسیاری از مواد شیمیایی دیگر از اسید سولفوریک به عنوان واکنش دهنده استفاده می‌ شود. مرکز عرضه اسید سولفوریک رنگ با توجه به استقبال خرید بالا و کاربرد زیاد این سری از محصولات، در اقصی نقاط کشور نسبت به ارائه خدمات می پردازد و افراد می توانند به راحتی این سری از محصولات را تهیه نمایند.

مرکز عرضه اسید سولفوریک رنگ

آشنایی با کاربردهای مهم اسید سولفوریک

آشنایی با کاربردهای مهم اسید سولفوریک سولفوریک اسید که در زمان های گذشته به آن جوهر گوگرد می‌ گفتند، دارای مولکول های قطبی است که با یک دیگر پیوند هیدروژنی برقرار می‌ نمایند. این محلول دارای گران روی زیادی می باشند، اما به خوبی در آب حل می شود.

یک اسید بسیار قوی می باشد و در گازهای آتشفشان به وفور یافت می شود. در حال حاضر کاربردهای بسیار زیادی دارند که از مهم ترین آن ها می توان به تهیه در کود شیمیایی فسفات اشاره داشت. برای تهیه انواع کود های شیمیایی از این مایع استفاده می نمایند، در حال حاضر از سولفوریک اسید در تولید اسید فسفریک و کود سولفات آمونیوم به صورت مستقیم استفاده می شود.

اما علاوه بر استفاده در صنایع کود سازی از اسید سولفوریک با کیفیت در صنایع معادن و فلزی استفاده می شود. برای استخراج مس، اورانیوم، وانادیوم و… از این محصولات استفاده می نمایند.

در صنایع فولاد و آهن برای بازیافت گاز محتوای آمونیاک، از اسید سولفوریک استفاده می کنند، همچنین برای تصفیه سایر مواد معدنی همچون سنگ های طلا و مس و نقره کارآیی بالایی دارند.

برای سنتز مواد شیمیایی بهترین گزینه برای مصرف است و در تولید دی اکسید تیتانیوم، مواد منفجره ای همچون نیتروگلیسیرین، در تولید کلریدریک اسید کارایی آن بسیار زیاد است. علاوه بر این در تولید باتری های اتومبیل از اسید سولفوریک درجه یک به عنوان الکترولیت استفاده می شود و این در حالی است که غلظت این اسید در هر نمونه باتری می تواند متفاوت باشد.

روش های تهیه اسید سولفوریک رنگ

روش های تهیه اسید سولفوریک رنگ روش بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی اسید سولفوریک رنگ خود را تهیه نمایید، یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع اسید سولفوریک است.

اما با توجه به شرایط فعلی جهان چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود، در این زمینه بهتر است که از درگاه اینترنتی نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایید.

در این صورت شما حتی می توانید به صورت عمده نسبت به خرید محصولات خود اقدام نمایید، که در این صورت مستقیم با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام داده اید و دست واسطه ای در کار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *