آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مرکز عرضه اسید سولفوریک کشاورزی

فهرست مطالب

همانطور که می دانید اسید سولفوریک یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین مواد اصلاحی است که برای اصلاح خاک های شور توصیه می شود، و مرکز های عرضه اسید سولفریک کشاورزی در ایران بسیار زیاد می باشد، زیرا افراد بسیار زیادی در ایران از این محصول استفاده می کنند.

اسید سولفوریک کشاورزی یکی از پر کاربرد ترین محصولات می باشد، زیرا علاوه بر قیمت مناسب، فواید بسیار بالایی برای کشاورزی، گلخانه ها و خاک دارد و توصیه های فراوانی به استفاده از این محصول می شود.

مرکز عرضه اسید سولفوریک کشاورزی

همه چیز درباره اسید سولفوریک

همه چیز درباره اسید سولفوریک

اسید سولفریک یکی از پرکاربرد ترین محصول کشاورزی می باشد زیرا فواید بسیار زیادی برای خاک و گلخانه دارد، اسید سولفریک انواع بسیار مختلفی دارد که کیفیت آن به شرکت و کارخانه تولید کننده بستگی دارد، همانطور که گفتیم اسید سولفوریک برای گلخانه و خاک بسیار مناسب است و فواید بسیار بالایی دارد و استفاده از آن سبب افزایش تولید محصول می ‌شود در ادامه به نحوه استفاده و فواید اسید سولفوریک گلخانه و اسید سولفوریک خاک می پردازیم.

داشتن اسید سولفوریک در گلخانه ها امره مهم می باشد زیرا این ماده یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین مواد می باشد استفاده از اسید سولفوریک در گلخانه فواید بسیار بالایی دارند به طور خلاصه میتوان اثرات اسید سولفوریک گلخانه و خاک را به این گونه بیان کرد: 1- اصلاح شوری خاک بهبود.2- وضعیت تهویه در خاک‌های رسی.3- قابلیت تشکیل سولفات های آلی در خاک و آب4- کاهش میزان شوری در خاک و آب.

مقاله مفید: اسید سولفوریک برای باغ

اسید سولفوریک به عنوان یک ماده اصلاحی استفاده می شود که پس از دو یا سه بار استفاده باعث نفوذ پذیری در خاک می شود و مشکل تهویه خاک را را به راحتی برطرف می کند، با بهبود وضعیت تهویه یک خاک رسی شرایط رشد و توسعه بخش مهمی از عوامل ایجاد کننده بیماری های خاکسار از بین میرود.

در هنگام استفاده از اسید سولفوریک خاک و گلخانه باید موارد ایمنی بسیار زیادی را رعایت کنیم زیرا اگر اسید سولفوریک با بدن برخورد کند، سبب سوختگی شدید می شود به همین دلیل استفاده از دستکش و لباس مخصوص ضد اسید، چکمه پلاستیکی و عینک مخصوصی که تمام صورت را بپوشاند بسیار مهم است.

واردات انواع اسید سولفوریک کشاورزی

واردات انواع اسید سولفوریک کشاورزی

همانطور که گفتیم شرکت ها و کارخانه های بسیار زیادی در حال تولید اسید سولفوریک کشاورزی می باشند اما استفاده زیاد از این محصول سبب شده است که انواع مختلف اسید سولفوریک کشاورزی وارد ایران شود و امروز واردات انواع اسید سولفوریک کشاورزی به ایران بسیار زیاد شده است اما توصیه های زیادی می شود که از اسید سولفوریک کشاورزی ساخت ایران استفاده شود، زیرا این محصول در کشور ایران تولید شده و با توجه به شرایط خاک ایران تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *