آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

مرکز فروش اسید سولفوریک خالص

فهرست مطالب

دسترسی به مرکز فروش اسید سولفوریک خالص امتیازی بزرگ برای متقاضیان خرید این محصول به شمار می رود، زیرا که این دسترسی تاثیر بسزایی بر روی قیمت اسید سولفوریک عرضه شده دارد؛ در ادامه به معرفی کاربردهای اسید سولفوریک و راه های تهیه مطمئن و ارزان قیمت باکیفیت ترین نمونه های آن می پردازیم.

مرکز فروش اسید سولفوریک خالص

آشنایی با کاربردهای شگفت انگیز اسید سولفوریک

آشنایی با کاربردهای شگفت انگیز اسید سولفوریک محصول شیمیایی مد نظر به واسطه خواص بی نظیر و کاربردهای بی بدیلش محصولی استراتژیک و بااهمیت به شمار می رود، از این رو میزان تولید، خرید و فروش و صادرات آن بسیار زیاد است؛ در ادامه به معرفی برخی از کاربردهای شگفت انگیز اسید سولفوریک می پردازیم:

  • تولید کودهای شیمیایی: کودهای شیمیایی آمونیوم و فسفات هردو محصولاتی مشتق شده از اسید سولفوریک هستند و در فعالیت های کشاورزی به دفعات مورد استفاده قرار می گیرند؛ از آنجایی که کودها نقش مهمی در زمینه کشاورزی دارند، کیفیت و مزیت آنها بی نهایت مهم است که این خود دلیلی بر افزایش اهمیت اسید سولفوریک می گردد.
  • فعالیت های مرتبط با معادن: استخراج فلزات و سنگ های معدنی از معادن پروسه پیچیده ای را در بر می گیرد و گاهی با فرایندهای شیمیایی عجین می شود؛ اسید سولفوریک در مراحل استخراج و خالص سازی مواد معدنی نظیر مس، وانادیوم، روی و سرب دخالت دارد.
  • ساخت فولاد و ملزومات آهنی: اسید سولفوریک اضافات و ناخالصی های موجود بر روی فولاد را از بین می برد و موجب تولید مواد جانبی دیگر نظیر سولفات آمونیوم می شود که این موضوع بر بهره وری اقتصادی صنعت فولاد می افزاید.
  • ماده اولیه پالایشگاهی: پالایشگاه ها با بهره مندی از مواد شیمیایی و سوخت های فسیلی دست به تولید مواد جدیدی می زنند؛ روغن موتور یکی از این محصولات است که در پروسه تولید خود نیاز مبرمی به اسید سولفوریک دارد؛ از طرفی دیگر باطری های ماشین ها نیز با استفاده از این ماده ساخته می شوند.

صادرات اسید سولفوریک خالص

صادرات اسید سولفوریک خالص با در نظر گرفتن اهمیت ویژه اسید سولفوریک در صنایع و فعالیت های اقتصادی از جایگاه محوری این ماده مطلع می شویم؛ در کنار بحث صادرات انبوه اسید سولفوریک، مشتریان داخلی و خارجی بسیاری در قالب شرکت ها، کارخانجات و بعضا افراد حقیقی در تلاش اند تا حجم بیشتری از این کالا را در اختیار گیرند و از این طریق نبض فعالیت های صنعتی را در دست داشته باشند.

اسید سولفوریک باکیفیت بدون تاثیر پذیری از محدودیت های سیاسی و اقتصادی، در مقادیر بالا و با قیمت هایی به مراتب ارزانتر از نمونه های دیگر بازار به فروش می رسد که این خبری بسیار خوشایند برای متقاضیان خرید این محصول به شمار می رود؛ اسید سولفوریک ارزان به روش عمده و با شرایط ویژه ای به فروش می رسند و در امر عرضه آنها واسطه ای وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *