آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

نمایندگی فروش اسید سولفوریک پودری

فهرست مطالب

اسید سولفوریک پودری یکی از اسید های مهم است که موارد مصرف مختلفی در کشاورزی و در صنایع مختلف دارد. نمایندگی فروش اسید سولفوریک پودری را در بسته بندی مناسب و استانداری به مشتریان عرضه می کند و مشتری می تواند با خاطری آسوده اسید سولفوریک باکیفیت را با کیفیتی عالی و با قیمتی مناسب از این نمایندگی به صورت آنلاین خریداری نماید. این نمایندگی با توجه به حقوق مشتری این محصول را ارائه می دهد.

نمایندگی فروش اسید سولفوریک پودری

استفاده از اسید سولفوریک در کشاورزی

استفاده از اسید سولفوریک در کشاورزی با توجه به اینکه کشاورزی بخش عمده ای از تامین سرمایه کشور می باشد و کشاورزی به صورت عمده انجام می شود خاک کشاورزی از مواد الی فقیر شده و در برخی از مواقع از شوری زیاد خاک نمی توان گیاهی را در منطقه ای کاشت به همین علت برای حل این مشکلات از اسید سولفوریک کشاورزی استفاده می کنند.

سولفات کلسیم یکی از مهمترین مواد لازم برای رشد گیاهان می باشد که با اضافه کردن اسید سولفوریک به خاک کشاورزی و مخلوط آن با آب به وجود می آید و در چندین ساعت سولفات کلسیم به ریشه گیاه می رسد. نحوه استفاده کردن از اسید سولفوریک پودری بسیار آسان می باشد و می توان همراه با آبیاری زمین آن را با آب مورد نیاز مخلوط نمود تا در سریعترین زمان نتیجه را ببینید.

در هنگام استفاده از این اسید در کشاورزی بهتر است پوشش لازم را داشته باشید زیرا این محصول سوزانندگی بالایی دارد و در مواقعی باعث سوزش پوست و یا باعث ایجاد سوزش در ریه و مشکلات تنفسی شود پس به یاد داشته باشید که حتما از ماسک و دستکش و چکمه در موقع کاربرد با اسید استفاده کنید.

بهترین فصل برای استفاده از این محصول زمستان می باشد ولی در فصل های دیگر سال نیز می توان از آن برای اصلاح خاک و قلیایی کردن خاک استفاده کرد.

مزایا خرید عمده اسید سولفوریک پودری

مزایا خرید عمده اسید سولفوریک پودری امروزه با پیشرفت علم و دنیای دیجیتال خرید مواد مختلف به صورت آنلاین صورت می گیرد که فروش اسید سولفوریک کشاورزی نیز از این حیث مستثنی نمی باشد. مصرف کننده می تواند به صورت عمده این محصول را خریداری نماید و از مزایای خرید عمده ان استفاده مند. از مزیت های خرید این کالا می توانیم به این موارد اشاره نماییم.

  • خرید با قیمتی ارزان و قیمت درب کارخانه از عمده ترین مزیت های خرید عمده می باشد.
  • خرید در زمان معین و بدون واسطه از مزیت های مهمی است که برای مشتری اهمیت زیادی دارد.
  • خرید محصولی اصل با برندی معتبر در این طرح را نمی توان چشم پوشی نمود که بهترین مزیت این کالا به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *