آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

فروشگاه انواع اسید سولفوریک غلیظ ارزان

فهرست مطالب

اسید سولفوریک، که به آن ویتریول نیز گفته می شود، یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده است، با فرمول مولکولی H 2 SO 4. این مایع بی رنگ، بدون بو و مایع است در آب حل می شود ولی در یک واکنش بسیار گرمازا. قصد خرید اسید سولفوریک غلیظ و ارزان دارید؟ مجموعه ما فروشگاه انواع اسید سولفوریک ارزان و با کیفیت می باشد.

مقایسه اسید سولفوریک غلیظ با اسید سولفوریک رقیق

مقایسه اسید سولفوریک غلیظ با اسید سولفوریک رقیق

اسید سولفوریک یک ماده شیمیایی اساسی بسیار مهم است و تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص خوبی برای قدرت صنعتی آن است. به طور گسترده ای با روش های مختلف مانند فرآیند تماس ، فرآیند اسید سولفوریک مرطوب ، فرآیند محفظه سرب و برخی روش های دیگر تولید می شود. اسید سولفوریک نیز یک ماده اصلی در صنایع شیمیایی است. این ماده اغلب در ساخت کودها استفاده می شود ، اما در فرآوری مواد معدنی ، تصفیه نفت ، فرآوری فاضلاب و سنتز شیمیایی نیز مهم است. این یک طیف گسترده ای از کاربردهای نهایی است ، از جمله در پاک کننده های تخلیه اسیدی خانگی ، به عنوان یک الکترولیت در باتری های اسید سرب ، و در مواد تمیز کننده مختلف.

اسید سولفوریک در غلظت های بالا اغلب ماده اصلی پاک کننده های تخلیه اسیدی است که برای از بین بردن چربی ، مو ، دستمال کاغذی و غیره استفاده می شود. این درب باز کن تخلیه مانند نسخه های قلیایی خود می تواند چربی ها و پروتئین ها را از طریق هیدرولیز حل کند. همچنین ، از آنجا که اسید سولفوریک غلیظ خاصیت کم آبی زیادی دارد ، می تواند کاغذهای دستمال کاغذی را نیز با فرایند کم آبی از بین ببرد. از آنجا که اسید می تواند به شدت با آب واکنش نشان دهد ، این درهای باز کننده اسیدی باید به آرامی به لوله اضافه شوند تا تمیز شود.

اسید سولفوریک رقیق قابل احتراق نیست. با این حال ، گرما می تواند به دلیل تماس اسید سولفوریک غلیظ با مواد قابل احتراق تولید شود. اسید سولفوریک رقیق با اکثر فلزات واکنش نشان می دهد ، به ویژه هنگامی که با آب رقیق شود ، یک گاز هیدروژن بسیار قابل اشتعال تولید می کند که در صورت احتراق می تواند منفجر شود. هنگام تکامل گرما با آب و مواد آلی به شدت واکنش نشان می دهد. در حین آتش سوزی ، ممکن است اکسیدهای گوگرد تحریک کننده و سمی ایجاد شود. در گرمای آتش ممکن است ظروف منفجر شوند.

ولی در کل این ماده چه رقیق و چه غلیظ مایع خورنده و بسیار سمی است. قبل از دست زدن ، وجود کنترل های مهندسی و رعایت الزامات تجهیزات حفاظتی و اقدامات بهداشت شخصی بسیار مهم است. کسانی که با این ماده شیمیایی کار می کنند باید به درستی در مورد خطرات آن و استفاده بی خطر از آن آموزش ببینند.

خرید بی واسطه اسید سولفوریک ارزان

خرید بی واسطه اسید سولفوریک ارزان

مجموعه ما علاوه بر عرضه محصولات خود به صورت ارزان و غیر حضوری این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه نیز عرضه می کند که سبب رسیدن محصول نهایی یعنی اسید سولفوریک با قیمتی مقرون به صرفه به دست خریدار می گردد. جهت ثبت سفارش این اسید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *