آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

پخش مستقیم اسید سولفوریک عمده

فهرست مطالب

کاشف اسید سولفوریک جابربن حیان می‌ باشد. این اسید چگالی بالایی دارد و با هر نسبتی در آب حل می گردد. اما باید توجه داشت آب را نبایستی یک دفعه به آن اضافه کنید. این ماده شیمیایی از واکنش آب با سولفور تری اکسید حاصل می شود. قیمت اسید سولفوریک عمده بسته به ویژگی های آن تعیین می‌شود.

سفارش ویژه اسیدسولفوریک عمده به صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است. در صورت تمایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پخش مستقیم اسید سولفوریک عمده

اسید سولفوریک کشاورزی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

اسید سولفوریک کشاورزی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

اسید سولفوریک یک ماده صنعتی پرکاربرد است . مصرف اسید سولفوریک در کشور های پیشرفته بسیار بالاست و کشور های در جهان سوم سعی می کنند با افزایش مصرف این ماده به سمت صنعتی شدن پیش روند. هرچه اسید سولفوریک غلیظ تر باشد فروش بالاتری خواهد داشت و به همان نسبت نیز قیمت بالاتری خواهد داشت.

 اسید سولفوریک صنعتی کشاورزی یکی از با کیفیت ترین انواع اسید سولفوریک است که علاوه بر عرضه به سراسر کشور ، به کشور های هم جوار صادر می شود.

برخی از کاربرد های اسید سولفوریک به قرار زیر می باشد.

  • کاربرد اسید سولفوریک کشاورزی در زمینه های مختلفی مثل برداشت سیب زمینی و باغ های پسته است به علاوه در تهیه کود های شیمیایی، ضد یخ ها و حشره کش ها کار برد دارد.
  • اسید سولفوریک در تهیه ترکیبات شیمیایی پر کاربرد مانند نیتریک اسید و هیدرو کلریک اسید استفاده می شود.
  • از مهم ترین کاربرد های اسید سولفوریک جدا کردن ناخالصی های کانسنگ ها است. هیدرو کلریک اسید بهتر از سولفوریک اسید این کار را انجام می دهد اما هیدرو کلریک اسید بسیار گران تر است.
  • ابرایشم طبیعی ازقیمت بالایی برخوردار است لذا به جای آن می توانیم از ابریشم مصنوعی استفاده کنیم که از اسید سولفوریک به دست می‌آید.
  • در تهیه باتری خودروها از اسید سولفوریک استفاده می‌شود
  • استفاده از سولفوریک اسید در ساخت دارو های شیمی درمانی جهت درمان بیماری خطرناک سرطان استفاده می‌شود‌.
  • استفاده از اسید سولفوریک در ساخت مواد شوینده و بهداشتی از دیگر کاربرد های آن می باشد. هم چنین در تولید تجهیزات نظامی و جنگی به کار می رود.
  • همچنین در تولید محصولات کاغذی مثل روزنامه کاربرد دارد.

خرید عمده اسید سولفوریک کشاورزی

خرید عمده اسید سولفوریک کشاورزی

مهم ترین عواملی که روی قیمت اسید سولفوریک تاثیر می گذارد عبارتند از:

  • قیمت گوگرد در بازار داخلی و بازار خارجی
  • هزینه تولید
  • هزینه حمل و نقل

مراکر پخش اسید سولفوریک عرضه کننده این محصول به سراسر کشور است. اگر شما قصد خرید اسید سولفوریک کرمان را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است. چرا که علاوه بر خرید یک محصول درجه یک و پرفروش می توانید از تخفیف ویژه خرید عمده نیز بهره مند شوید.

در صورت تمایل به اطلاع از قیمت اسید سولفوریک با درصد خلوص های مختلف می توانید علاوه بر مراجعه مستقیم به مراکز فروش، از طریق سایت رسمی این  مرکز اقدام کرده و از قیمت ها اطلاع یابید.

چنانچه مایل به خرید اسید سولفوریک کرمان هستید اما از مراکز فروش فاصله دارید و یا فرصت رفتن به بازار را ندارید می توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت سفارش داده و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *