آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

کارخانه تولید اسید سولفوریک آرسیان کو 98 درصد

فهرست مطالب

کارخانه تولید اسید سولفوریک آرسیان کو 98 درصد در شهرهای مختلف نمایندگی فعال دارد، این شرکت انواع اسید سولفوریک 98 درصد را  تولید و به فروش می رساند. اسید سولفوریک در صنعت شیمی کاربرد های متفاوتی دارد یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین آنها در تهیه کود شیمیایی است که خود بر اساس نوع عنصر به چند دسته تقسیم میشود. یکی دیگر از کاربرد های اسید سولفوریک به عنوان الکترولیت در باتری های های اسیدی است.

کارخانه تولید اسید سولفوریک آرسیان کو 98 درصد

وضعیت تولید اسید سولفوریک ایران

وضعیت تولید اسید سولفوریک ایرانوضعیت تولید اسید سولفوریک ایران  امسال بیشتر از سال های قبل است، اسید سولفوریک یک ماده ی مورد نیاز برای صنایع مختلف می باشد، در ایران مصرف اسید سولفوریک متفاوت است، اسید سولفوریک در صنعت رنگ و کاغذ سازی کاربردهایی نیز دارد. اسید سولفوریک بیشتر بازار محلی دارد این امر هم به علت هزینه ی بالای حمل و شرایط سخت نگهداری آن است.

کارخانه اسید سولفوریک علاوه بر نیاز بازارهای داخلی به صادرات این محصول گران بها به کشورهای دیگر هم مبادرت می کنند، کیفیت زیاد این ماده باعث جذب مشتری از آن سوی مرزها می شود، این محصول به عنوان ماده ی اولیه ی در تولید صنایع شیمیایی و تولید رنگ و کاغذ کاربرد دارد.

کارخانه تولید سولفوریک اسید آرسیان کو

کارخانه تولید سولفوریک اسید آرسیان کوکارخانه تولید سولفوریک اسید آرسیان کو در ایران مشغول فعالیت می باشد، این کارخانه انواع اسید سولفوریک باکیفیت را تولید می کند و در نمایندگی های خود به فروش می رساند، خریداران اصلی اسیدسولفوریک کارخانه های تولید پودر شیمیایی می باشند.

خرید  از طریق مراکز فروش و یا سایت های فروش انجام می شود. آرسیان کو سال هاست به عنوان یکی از شرکت های ممتاز در زمینه ی اسیدسولفوریک شناخته می شود. خریداران اصلی می کوشند اسید مورد نیاز خود را از این کارخانه تهیه فرمایند. کارخانه های برند دار بیشترین فروش را در بین کارخانه های دیگر دارند.

شرکت ارسیان کو عرضه کننده اسید سولفوریک 98 درصد

شرکت ارسیان کو عرضه کننده اسید سولفوریک 98 درصدشرکت ارسیان کو عرضه کننده اسید سولفوریک 98 درصد می باشد، محصولات این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار است. اسید سولفوریک 98 درصد مورد نیاز بسیاری از کارخانجات تولیدی می باشد. هر چقدر اسید خلوص بهترین داشته باشد کاربرد بیشتی خواهد داشت. نگه داری از این اسید نیازمند شرایط و مراقبت هایی است از جمله:

  1.  محلی که این اسید نگه داری میشود باید ضد اتش سوزی باشد.
  2.  پس از استفاده از این اسید باید ازمحکم بست شدن درب ظرفش اطمینان حاصل کنیم.
  3.  یادمان باشید همیشه اسید را به آب اضافه کنیم نه اب را به اسید زیرا واکنش آب بااسید بسیلر گرمازاست.
  4.  ظرف حامل اسید در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگه داری شود.

قیمت روز اسید سولفوریک 98 درصد در بازار

قیمت روز اسید سولفوریک 98 درصد در بازارقیمت روز اسید سولفوریک 98 درصد در بازار  را می توان از مراکز فروش و یا سایت های فروش جویا شد، قیمت  اسید سولفوریک روز به روز در حال تغییر است، علت آن هم تغییر قیمت گوگرد است و مواردی مانند بسته بندی آن نیز در تعیین قیمتش تاثیر گذار است، برای مطلع شدن از قیمت اسید سولفوریک به سایت های فروش مراجعه کنید و از طریق شماره تلفن هایی که در این سایت ها قرار دارد با فروشنده تماس بگیریند و از قیمت لحظه ای و روزانه ی آن باخبر شوید.

فروش اسید سولفوریک وارداتی هم به همین طریق و از طریق سایت ها و یا مراکز فروش انجام می شود. اسید سولفوریک وارداتی نسبت به اسید سولفوریک تولید داخل قیمت بالاتری هم دارد.

 

عمده فروش اسید سولفوریک خالص و با قیمت مناسب

عمده فروش اسید سولفوریک خالص و با قیمت مناسبعمده فروش اسید سولفوریک خالص و با قیمت مناسب از طریق کارخانه ها و یا نمایندگی های فروش آن انجام می شود، اسید سولفوریک 98 درصد با قیمت مناسب ،  به دو صورت عمده و جزیی به فروش می رسد که قیمت اسید سولفوریک غلیظ به صورت عمده بسیار با صرفه تر است. این اسید سولفوریک علاوه بر اینکه در داخل کشور مشتری دارد به خارج از کشور هم صادر میشود و این نشان دهنده ی اهمیت آن است.

هرچه درجه خلوص اسید کمتر باشد قیمت آن نیز هم به طبع کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *