آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

ارزان ترین قیمت خرید اسید سولفوریک در بازار

فهرست مطالب

اسید سولفوریک یا جوهر گوگرد اسید بسیار قوی ای است که کاربرد های مختلفی دارد. این اسید بسیار قوی است و به فراوانی در آب حل می شود. مولکول های این ماده دو قطبی هستند و به راحتی با محصولات مختلف پیوند هیدروژنی برقرار می کنند. این محصول به فراوانی در بخش های مختلف کشور تولید می شود و به روش های مختلفی به فروش می رسد. مشتریان برای اطلاع از ارزان ترین قیمت اسید سولفوریک می توانند از طریق همین سایت اقدام کنند.

ارزان ترین قیمت خرید اسید سولفوریک در بازار

شرکت های نمایندگی اسید سولفوریک آرسیان کو در ایران

شرکت های نمایندگی اسید سولفوریک آرسیان کو در ایرانشرکت های نمایندگی اسید سولفوریک آرسیان کو در سراسر ایران فعال و آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. این شرکت ها محصولات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. هم چنین اسید را به صورت کلی و در تناژ بالا وارد بازار می کند تا نیاز مشتریان داخل کشور و حتی کارخانه جات خارج از کشور را پوشش دهد.

صادرات اسید را به کل خاور میانه انجام می شود و کشورمان را از واردات این‌محصول کاملا بی نیاز می کند.

این شرکت از برند های معتبر فروش اسید می باشد و دارای پیشینه بسیار درخشانی است. از این رو به خریداران محترم توصیه می شود که خرید خود را حتما از این برند انجام دهند تا بتوانند یک محصول اصیل و با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب و منطقی تهیه کنند.

کارشناسان این شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگو و آماده دریافت سفارش مشتریان می باشد. هم چنین دارای ضمانت پس از فروش است. از این رو به مشتری تضمین می دهد که محصول مرغوب، غلیظ و با کیفیت به مشتری تحویل می دهد و در صورت وجود هر گونه مشکل، مسئولیت آن را می پذیرد و نیاز مشتری را تامین می کند.

این شرکت از بهترین متخصصان در زمینه تشخیص محلول اصیل و با کیفیت و کارشناسان فروش استفاده می کند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد و رضایت آن ها را جلب کند. هم چنین دارای مجوز از سازمان بهداشت می باشد و فعالیت های خود در چارچوب سازمان ملی استاندارد تنظیم می کند. پس مشتریان با آرامش خاطر می توانند خرید خود را انجام دهند و بایت مسائل ایمنی و بهداشتی نگرانی نداشته باشند.

حداقل و حداکثر قیمت اسید سولفوریک در بازار

قیمت اسید سولفوریک در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت گذاری این اسید در کارخانه ها توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود، اما قیمت آن دائما در بازار در حال نوسان است.

مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت، کیفیت و غلظت اسید است. هر چقدر اسید غلیظ تر و مرغوب تر باشد، قیمت آن بالاتر است.

هم چنین به طور معمول اسید هایی با بسته بندی های بزرگ تر، قیمت بیشتری دارند.

شرایط بازار نیز بر روی قیمت این محصول اثر گذار است. برای مثال با افزایش خرید این محصول در بازار، اسید کمیاب می شود و قیمت آن افزایش می یابد.

اما تولید کنندگان تلاش می کنند قیمت اسید را متناسب با کیفیت آن در نظر بگیرند تا مشتریان بتوانند انتخاب صحیح و هوشمندانه ای داشته باشند‌.

بیشترین قیمت اسید را، اسید های صادراتی دارند. این امر ناشی از آن است که اسید های صادراتی به طور معمول کیفیت بالاتری دارند و در نتیجه قیمت آن ها نیز گرانتر است. مشتریان برای خرید ارزان و پرداخت حداقل هزینه بهتر است خرید خود را به صورت عمده و مستقیم از مراکز فروش معتبر انجام دهند تا بتوانند به محصولات باکیفیت و ارزان دست پیدا کنند.

هم چنین در بخش های خاصی از سال که تولید اسید سولفوریک رو به کاهش می گذارد و میزان این محصول در بازار کم می شود، بنابراین قیمت آن بالا می رود.

تجارت انواع اسید سولفوریک

تجارت انواع اسید سولفوریکتجارت اسید سولفوریک به روش های مختلفی انجام می شود. امروزه تجارت و فروش آنلاین محصولات بین مردم طرفداران بسیاری دارد. این روش باعث صرفه جویی در هزینه ها و هم چنین انرژی می شود. رفت و آمد ها را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و دسترسی را برای مشتریان آسان می سازد.

در خرید آنلاین موقعیت جغرافیایی مشتری دیگر مهم نیست. زیرا شرکت تولید کننده اسید سولفوریک وظیفه دارد سفارش مشتریان را در اسرع وقت به سراسر نقاط کشور ارسال کند.

مشتریان می توانند برای خرید این محصول از طریق همین سایت با کارشناسان فروش تماس برقرار کنند و اسید سولفوریک مورد نظر خود را به میزان دلخواه سفارش دهند و پس از گذشت مدتی کوتاه، سفارش خود را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که این سایت دارای نماد اعتبار و اعتماد الکترونیکی می باشد. بنابراین مشتریان با آرامش خاطر سفارش خود را ثبت کنند و به راحتی در هر شرایطی به آن دست یابند.

روش دیگر تجارت، خرید و فروش از طریق مراکز فروش معتبر می باشد. در این مراکز اسید سولفوریک ها با کیفیت های مختلف در بسته بندی با سایز های متنوع قرار دارد. بر روی این بسته بندی ها آرم استاندارد حک شده است. وجود آرم استاندارد ضمانت کننده کیفیت و مرغوبیت محصول است. از این رو مشتریان هنگام خرید حتما به وجود این آرم توجه کنند.

تولید و تجارت اسید سولفوریک به صورت جهانی انجام می شود و به ترتیب بخش های آسیا به جز خاور میانه، آمریکا شمالی، آفریقا، اروپای غربی، شوروی سابق، آمریکا جنوبی، خاور میانه، اروپای شرقی و اقیانوسیه اسید سولفوریک مورد نیاز جهان را تامین می کنند.

بهترین عمده فروشان اسید سولفوریک در مشهد

خرید و فروش سولفوریک اسید هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی انجام می شود. در فروش عمده قیمت هر بشکه اسید سولفوریک بسیار ارزان تر و به صرفه تر می شود. هم چنین کارخانه های خریدار اسید سولفوریک می توانند نیاز طولانی مدت خود به این محصول را به صورت عمده و کلی در یک مرتبه خرید تامین کنند تا از مراجعه مجدد به مراکز فروش بی نیاز شوند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، در انرژی  وقت و رفت و آمد نیز صرفه جویی کنند.

مراکز عمده فروشی در سراسر ایران به خصوص مشهد فعال می باشند و این اسید را در مقدار زیاد و تناژهای بالا به مشتریان ارائه می کند. هم چنین در این مراکز این محصول به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه به فروش می رسد. فروش بدون واسطه و مستقیم محصول، باعث حذف واسطه های فروش می شود. در نتیجه سود کمتری به آن تعلق می گیرد و قیمت این محصول را بسیار ارزان تر و به صرفه تر می کند.

ساخت اسید سولفوریک با کمک مواد اولیه خالص و بسیار مرغوب و هم چنین بهترین روش تولید انجام می شود. با افزایش طرفداران این اسید، کالا های مشابه تقلبی در بازار زیاد شده است و برخی از فروشندگان سود جو اسید رقیق شده و مرغوب را به جای محصول اصل به مشتریان تحویل می دهند. بنابراین بسیار مهم است که خریداران خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهند تا بتوانند یک محصول اصیل و با کیفیت تهیه کنند و در خرید خود ضرر نکند.

مغازه داران و توزیع کنندگان کوچک می توانند این اسید را به صورت عمده و با سود کم تهیه کنند سپس به صورت جزئی به مشتریان با سود مورد نظر بفروشند.

خریدار اسید سولفوریک یزد

خریدار اسید سولفوریک یزدشرکت تولید کننده اسید سولفوریک یزد، یکی از شرکت های پیشتاز و قدیمی در تولید این محصول بوده است. این شرکت بهترین اسید فولیک را با قیمت بسیار مناسب و ارزان برای مشتریان در نظر می گیرد.

برای این شرکت جلب رضایت مشتریان همواره در اولویت قرار دارد، از این رو تمام تلاش ها و فعالیت های خود را در این راستا تنظیم می کند.

تولید اسید سولفوریک کشاورزی مرغوب باعث افزایش تعداد مشتریان و درخواست کنندگان می شود و اعتبار برند را بالا می برد و سبب افزایش میزان فروش می شود.

خریدار اسید سولفوریک می تواند برای تهیه اسید های خالص و با کیفیت به شرکت تولید کننده یزد مراجعه کند.

تولید اسید سولفوریک دارای چهار مرحله شامل استخراج گوگرد، تبدیل گوگرد به دی اکسید گوگرد، تبدیل دی اکسید گوگرد به تری اکسید گوگرد و سپس تبدیل تری اکسید به سولفوریک اسید می باشد.

از مهم ترین کاربرد ها شامل کود، باتری، رنگ، دارو، کاغذ، پلاستیک جات، شوینده های بهداشتی، آماده کردن فلز ها برای رنگ شدن و … اشاره کرد.

کارخانه های تولیدات فلزها، شرکت های دارو سازی، تولید کننده شوینده ها از مهم ترین خریدار های سولفوریک اسید هستند.

عرضه کننده بهترین اسید سولفوریک در کشور

عرضه کننده بهترین اسید سولفوریک تلاش می کند تا یک محصول بسیار مرغوب و با کیفیت را به قیمت ارزان و بسیار مناسب به بازار ارائه دهد تا تهیه آن برای همگان امکان پذیر باشد. هم چنین قیمت محصول را متناسب با کیفیت آن در نظر می گیرد. این امر باعث افزایش تعداد مشتریان و درخواست کنندگان می شود و اعتبار برند می افزاید.

توزیع کنندگان اسید سولفوریک را در بسته بندی های بسیار مناسب و مقاوم قرار می دهند. همان طور که گفته شد اسید سولفوریک در دسته مواد های خطرناک قرار دارد. بنابراین نگهداری و استفاده از آن شرایط بسیار خاصی را می طلبد.

از این رو این محلول در بشکه های مخصوص نگهداری می شوند تا در برابر فشار، ضربه، تغییرات دمایی، مشکلات حمل و نقل و … مقاوم باشد و آسیب نبیند. ابعاد این بشکه ها معمولا به صورت گالن های بیست لیتری، دویست و بیست لیتری و تانکر های هزار لیتری می باشد و متناسب با سفارش و نیاز مشتری به مقاصد مورد نظر ارسال می شود.

حمل و نقل این محصول نیز شرایط خاصی را می طلبد. انتقالات ایم اسید با استفاده از ماشین ها و کامیون های مخصوص انجام می شود تا برای حمل کنندگان خطر نیافریند و آسیب زا نباشد.

از آن جا که تولید اسید سولفوریک در تناژ بالا و به مقدار زیاد در کشور انجام می شود، از این رو برخی از توزیع کنندگان بخشی از محصولات خود را برای صادرات به کشور های همسایه از جمله کویت، عراق، پاکستان، عربستان، ترکیه و… در نظر می گیرند. صادرات اسید سولفوریک به فراوانی انجام می شود و از نظر اقتصادی برای کشور سودمند است.

صادرات این محصول مراحلی دارد. پس از بسته بندی در بسته های مقاوم، به وسیله متخصصین این زمینه و هم چنین وسایل نقلیه مخصوص، اسید سولفوریک به خارج از کشور ارسال می شود.

نوع صادراتی این محصول نسبت به نوع معمولی قیمت گرانتری دارد. زیرا علاوه بر هزینه های اصلی خود محصول، هزینه های حمل و نقل و گمرک نیز به آن اضافه می شود. بنابراین قیمت آن افزایش می یابد.

کارخانه تولید اسید سولفوریک با خلوص بالا

کارخانه تولید اسید سولفوریک با خلوص بالاکارخانه تولید اسید سولفوریک رقیق تلاش می کند تا برای تولید این محصول از بهترین نوع مواد اولیه و پروسه تولید استفاده کند.

استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث افزایش کیفیت کالا و هم چنین تعداد مشتریان و درخواست کنندگان می شود و میزان فروش را بالا می برد.

اسید سولفوریک ۹۸درصد نقطه جوش بالایی دارد و هم چنین داری گران روی زیاد است. این ماده معدنی به صورت طبیعی در گاز های خروجی آتشفشان ها موجود می باشد. در صورت ترکیب با آب واکنش بسیار گرمازایی دارد. بنابراین افراد هنگام استفاده از آن باید نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنند.

اسید سولفوریک در باران های اسیدی موجود می باشد و به دلیل خاصیت خورندگی آن، باعث آسیب رسیدن به وسایل و اجسام مختلف می شود.

در دمای بالا سرعت واکنش این محلول بالا می رود، اما روی جیوه و سرب اثری ندارد.

مهم ترین کاربرد اسید سولفوریک، استفاده از آن در تهیه کود های شیمیایی فسفاته می باشد. در صنعت تولید فلز و صنایع معدنی، نیز از این اسید به فراوانی استفاده می شود.

اسید سولفوریک ماده اصلی و پایه تولید کود های شیمیایی اسید فسفریک، کود سوپر فسفات نرمال، کود سولفات آلومینیوم و… می باشد. از دیگر کاربرد های این محلول می توان به استخراج مواد معدنی مانند وانادیوم، اورانیوم و مس جهت آماده سازی و شست و شو فلزات برای پوشش دهی و رنگ پذیری اشاره کرد.

هم چنین غلیظ کردن و خالص سازی سنگ های مسی، سرب و یا روی با استفاده از این محلول انجام می شود. استخراج وانادیوم، اورانیوم، بازیافت آمونیاک، رسوب زدایی، نمک زدایی، چربی زدایی، تصفیه طلا و نقره و مس، تولید کات کبود، تولید مواد شیمیایی و…از کاربرد های شیمیایی این محصول است.

کارخانه تولید کننده اسید سولفوریک با درجه خلوص بالا، یکی از مهم ترین و قدیمی ترین شرکت های تولید ور زمینه تولید این محصول، بوده است. این شرکت یکی از مرغوب ترین انواع اسید را به بازار عرضه می کند. این امر باعث می شود اعتبار برند افزایش یابد و میزان فروش محصول بالا رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *