آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

اسید سولفوریک مرک | جدید ترین برند های تولید شده از آن در بازار

فهرست مطالب

اسید سولفوریک مرک دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد. این اسید جز جدید ترین برند های تولید شده از آن در بازار است و در مقادیر دلخواه مشتری عرضه می شود. خریداران باید توجه داشته باشند که برای خرید این اسید حتما باید دارای مجوز باشند. بهترین برند اسید سولفوریک مرک، ساخت شرکت مرک آلمان است و به صورت مایع عرضه می گردد. این اسید با هر درصدی در آب حل می شود.

فرمول شیمیایی آن H2SO4 می باشد. از خصوصیات این اسید می توان به این موارد اشاره کرد: مایعی بی رنگ و دارای نقطه جوش بالا، بسیار خورنده و واکنش پذیر می باشد.

اسید سولفوریک مرک | جدید ترین برند های تولید شده از آن در بازار

 

شرکت توزیع اسید سولفوریک مرک در سراسر کشور

شرکت توزیع اسید سولفوریک مرک در سراسر کشور

 

شرکت توزیع اسید سولفوریک مرک در سراسر کشور دارای نمایندگان فعال می باشد. این شرکت همچنین دارای سایت معتبر برای فروش محصول خود است. در این سایت از مشاوران و متخصصان مجرب برای پاسخگویی به مشتری ها استفاده کرده است. قیمت اسید سولفوریک مرک در این سایت ها به روزرسانی می شود.
این اسید دارای کاربرد های فراوانی است، که در این جا به ذکر چند نمونه بسنده می شود:

  • باتری های اتومبیل
  • صنعت مس
  • تولید انواع کود
  • تولید فرآورده های نفتی
  • و …

در هنگام کار با این اسید باید احتیاط های لازم را حتما انجام دهید و از دستکش مناسب استفاده کنید. شاید بتوان بیشترین کاربرد این اسید را در کارخانه های تولید کود های شیمیایی، استخراج انواع فلزات، تصفیه پساب ها، پالایشگاه های نفت و … دانست.
برای خرید عمده این محصول می توانید به شرکت توزیع اسید سولفوریک مرک در هرجایی از کشور مراجعه کنید و یا به صورت اینترنتی سفارش بدهید.

فروشگاه معتبر اسید سولفوریک مرک

فروشگاه معتبر اسید سولفوریک مرک

بهتر است برای خرید این محصول به فروشگاه معتبر اسید سولفوریک مرک مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع اسید سولفوریک مرک در حجم های مختلف عرضه می شود. در هنگام خرید می توانید اطلاعات جامع و کاملی از محصول را بر روی آن بیابید، مانند:کد محصول، درصد خلوص، میزان اسیدی بودن، نقطه جوش و … .

در این فروشگاه معتبر اسید سولفوریک قیمت مناسبی دارد و حتی می توان آن را به صورت اینترنتی نیز سفارش دارد. اسید سولفوریک دارای نام های مترادفی می باشد که بهتر است از آن مطلع باشید، گاهی آن را با نام جوهر گوگرد، سلفوریک اسید، سولفات هیدروژن نیز می شناسند. این اسید دارای خلوص های متفاوتی است و شکل ظاهری آن مایعی بی رنگ و بی بو است.

از این اسید برای نیترودار کردن ترکیبات مختلف استفاده می کنند. برای این کار، این اسید را در واکنش با اسید نیتریک قرار می دهندتا یون نیترونیوم تولید شود. از اسید سولفوریک مرک به عنوان عامل هیدراتاسیون نیز استفاده می شود.

جدید ترین برند اسید سولفوریک مرک در بازار

جدید ترین برند اسید سولفوریک مرک در بازار

در فروشگاه های مختلف، جدید ترین برند اسید سولفوریک مرک ارائه شده است. pH این اسید 0/5 است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین بار توسط جابر بن حیان کشف شده است. از دیگر موارد کاربرد این اسید در مواد شوینده و رنگ های نقاشی می باشد.
پخش عمده اسید سولفوریرک مرک در کشور ما از طرق زیر است:

  1. شرکت های پتروشیمی
  2. انواع گروه های بازرگانی
  3. نمایندگان شرکت تولیدی
  4. مراکز معتبر خرید و فروش
  5. از طریق فروشگاه های آنلاین

شرکت های مختلفی در زمینه تولید این اسید در کشور فعالیت می کنند و محصولات خود را با برند های گوناگون و جدیدترین برند به بازار عرضه کرده و در اختیار مشتریان خود از طریق نمایندگی های فروش و یا فروشگاه های اینترنتی قرار داده است.

موارد کاربرد اسید سولفوریک مرک

موارد کاربرد اسید سولفوریک مرک

اسید سولفوریک مرک یکی از محصولات پر کاربرد در جهان می باشد. از آن در صنایع مختلف استفاده می شود:

  • تولید مواد منفجره
  • صنعت چرم سازی
  • معادن
  • صنایع فلز
  • صنعت نساجی
  • لاستیک سازی
  • و …

افرادی که در زمینه خرید و فروش اسید سولفوریک فعالیت دارند، می توانند از منفعت و سود خوب آن برخوردار شوند. این اسید علاوه بر بازار های داخل، به دیگر نقاط جهان نیز صادر می شود، زیرا که این اسید لازمه صنایع دیگر است. خرید این اسید به صورت عمده، می تواند قیمت مناسب تر و سود بهتری را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *