آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

اسید سولفوریک قیمت | شرکت واردات و صادرات آن در غرب کشور

فهرست مطالب

اسید سولفوریک قیمت های متفاوتی دارد که بستگی به مواردی از جمله کیفیت و درجه خلوص آن دارد.

با این که این نوع از ماده شیمیایی بسیار ارزنده و با اهمیت از جانب شرکت های داخلی تولید می شود، اما دیده شده که برخی هم آن را از خارج کشور وارد کرده اند. شرکت واردات و صادارت آن در غرب کشور در انواع درصدهای متفاوتی این محصول را عرضه می دارند.

اسید سولفوریک که به آن سلطان مواد شیمیای هم لقب داده اند را می توان از راه های مختلفی تهیه کرد. بیشتر شرکت های بزرگ و صنعتی خریدار این ماده می باشند.

تامین کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور

تامین کننده اسید سولفوریک در سراسر کشور

اسید سولفوریک را شرکت های مختلفی وجود دارند که تولید می کنند.

این شرکت ها تأمین کننده اصلی این ماده شیمیایی بسیار با اهمیت هستند. آنان از طریق نمایندگی ها و یا دفاتر فروشی که در مرکز شهرهای مختلف کشورمان دارند، اسید سولفوریک تولید شده را به دست مشتریان خود می رسانند.

شعبه های فروش و فروشندگانی که عرضه کننده جزئی می باشند را هم می توان تامین کننده اسید سولفوریک نامید.

دسترسی به این ماده در هر جایی که نیاز داریم آسان است. تامین کنندگان از راه های گوناگونی که در اختیار دارند، محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

شرکت واردات و صادرات اسید سولفوریک در غرب کشور

قیمت صادرات اسید سولفوریک کشاورزی در ترکیه

اسید سولفوریک ایرانی، یکی از بهترین نوع این ماده به شمار می رود و برای همین است که خریداران گوناگونی در سطح جهان دارد.

در این زمینه شرکت های متعددی هستند که این نوع از ماده شیمیایی را هم صادر می نمایند و در کنار آن وارد هم می کنند. تولید کننده اسید سولفوریک، محصول خود را به گروه های بازرگانی به فروش می رساند و آنان هم به کشورهای درخواست کننده، آن را انتقال می دهند.

در همین حال در بازار خرید و فروش می توان این محصول را از نوع وارداتی هم مشاهده کرد. شرکت های تجاری وارد کننده آن به بازار داخلی می باشند.

قیمت جهانی اسید سولفوریک

خرید اسید سولفوریک به قیمت درب کارخانه

قیمت اسید سولفوریک در جهان هر روز در حال تغییر می باشد. بیشتر بازار بورس است که تعیین کننده نرخ این گونه از اسید می باشد.

شرایط اقتصادی و سیاسی کشورهای تولید کننده و همچنین مصرف کننده، روی قیمت های اسید سولفوریک به شدت تأثیرگذار می باشند و هر تحولی باعث می شود تا این ماده نرخش تفاوت کند.

برای این که از تازه ترین قیمت های جهانی اسید سولفوریک اطلاع حاصل کنید، نیاز است که به شرکت های بازرگانی و یا بازار بورس مراجعه نمایید.

اما اسید سولفوریک در برخی از بازارها تا فی تن 30 دلار آمریکایی تبادله شده است که این قیمت همان طور که در بالا هم ذکر نمودیم، ثابت نمی باشد و متفاوت است. با مراجعه به وبسایت های مختلف نیز می توان قیمت های روز جهانی را هم به دست آورد. در این وبسایت ها فروشندگان آن در درصدهای متفاوتی عرضه می دارند که این موضوع روی قیمت اسید سولفوریک تأثیر بسزایی می گذارد.

اولین تولید کننده اسید سولفوریک در ایران و جهان

کارخانه تولید مواد شیمیایی با قابلیت فله

اسید سولفوریک که در گذشته به آن جوهر گوگرد می گفتند، برای نخستین بار در ایران آن را کسی به نام جابر بن حیان کشف کرد. این کشف سپس باعث تحولات شگرفی در دنیا صنعت شد؛ به طوری که امروزه بر اساس میزان مصرف اسید سولفوریک است که کشورهای پیشرفته را درجه بندی می کنند. به این معنی، هر کشوری که بیشتر از اسید سولفوریک کار بگیرد، صنعتی تر و پیشرفته تر می باشد.

در حال حاضر کارخانه های متعددی در کشورمان این اسید را تولید می کنند. خریدار اسید سولفوریک ایران، صنایع داخلی و هم چنین شرکت های بزرگ در سطح دنیا می باشند.

این گونه از ماده شیمیایی کاربردهای بسیار فراوانی در تولید هر گونه کالایی دارد و اهمیت آن هم در همین موضوع می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *