آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

بازار خرید اسید سولفوریک قزوین

فهرست مطالب

اسید سولفوریک قزوین یکی از بهترین نمونه های اسید می باشد که به علت کیفیت عالی و قیمت مناسب، بازار خرید خوبی داشته است. به دلیل کاربرد های فراوان اسید سولفوریک در صنایع مختلف، این ماده با توجه به نیاز بازار که در حد زیاد است، تولید می گردد؛ از این رو بازار گرمی دارد و جهت مصارف در زمینه های مختلف توسط شرکت های متعدد خریداری می شود.

خرید اسید سولفوریک قزوین

ویژگی های مهم اسید سولفوریک مایع

ویژگی های مهم اسید سولفوریک مایع

اسید سولفوریک، مایعی بی رنگ و محلول در آب و بسیار خورنده می باشد که مولکول های قطبی آن با یکدیگر می توانند پیوند های قوی هیدروژنی به راحتی ایجاد کنند. اسید سولفوریک مایع جزء اسید های معدنی محسوب می شود که به طور طبیعی حاصل گاز های خارج شده آتشفشان ها می باشد.

از ویژگی های مهم اسید سولفوریک مایع می توان خاصیت گرانروی بالای آن را نام برد که به جهت حل شدن در آب قادر است محلول های اسیدی مختلفی را تولید کند. این اسید قوی بر اثر برخورد با فلزات بسیار سریع واکنش می دهد و حالت خورندگی دارد به خصوص در دمای بالا، به صورتی که با افزایش دما سرعت واکنش به طور چشمگیری افزایش می یابد. فقط روی فلزاتی چون جیوه و سرب هیچ تاثیری نمی گذارد.

بر اثر ترکیب آب با اسید سولفوریک، واکنش گرمازایی تولید می شود و می تواند به شدت خطرناک و سمی باشد بنابراین افزودن یکباره آب به اسید سولفوریک بدون رعایت نکات ایمنی می تواند سبب سوختن پوست گردد و خسارات جبران ناپذیری پدید آورد.

این ماده در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد؛ اصلی ترین کاربرد آن در زمینه تولید کود های شیمیایی است. به دلیل خاصیت آبگیری بالایی که دارد در مصارف خانگی برای تولید میوه های خشک به مقدار کم استفاده می شود هم چنین از دیگر کاربرد های خانگی آن می توان باز کردن لوله های فاضلاب را نام برد.

علاوه بر موارد فوق در صنایع تولید مواد منفجره، تولید مواد دارویی، پاک کننده های مصنوعی، تولید ضدیخ و حشره کش ها و …… کاربرد دارد.

مرکز پخش اسید سولفوریک قزوین

مرکز پخش اسید سولفوریک قزوین

بسیاری از مراکز پخش مواد شیمیایی و نمایندگی های معتبر در سرتاسر کشور در زمینه عرضه و پخش اسید سولفوریک فعالیت دارند و این محصولات را در کیفیت های مختلفی و بسته بندی های متنوع به صورت کلی و جزئی پخش می کنند.

امروزه به دلیل دسترسی راحت خریداران این محصولات توسط سایت های اینترنتی مربوطه و مراکز پخش آنلاین مواد شیمیایی پخش می گردند تا متقاضیان خرید بتوانند به راحتی مقدار مورد نیاز خود را بدون صرف زمان و هزینه های اضافه و در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *