آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

بازار خرید سولفوریک اسید 98 درصد

فهرست مطالب

سولفوریک اسید 98 درصد پرمصرف ترین ترکیب شیمیایی در جهان است. این ماده یک ترکیب بسیار خورنده است. این ویژگی ها و مزایای آن است که باعث می شود که یک ماده بسیار رایج در صنعت باشد. در همه شاخه ها از این ماده به وفور استفاده می شود.

بازار خرید سولفوریک اسید 98 درصد

خصوصیات مهم سولفوریک اسید صنعتی باکیفیت

خصوصیات مهم سولفوریک اسید صنعتی باکیفیت

 امروز ما به شما می گوییم که کاربردهای اصلی اسید سولفوریک چیست و این ترکیب شیمیایی ساینده چه ویژگی هایی دارد.

تولید اسید سولفوریک به قدری در سطح جهانی زیاد است که به عنوان معیار اندازه گیری ظرفیت صنعتی کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در زیر خواهیم دید ، بیشتر این ترکیب در صنایع پتروشیمی یا برای تولید کود استفاده می شود ، اما آنقدر خورنده است که استفاده از آن در خانه توصیه نمی شود.

خواص اسید سولفوریک

برخی از کاربردهای اصلی اسید سولفوریک به دلیل برخی از خواصی است که این ترکیب دارد و آن را برای برخی فرایندهای صنعتی ضروری می کند.

کشف این شیمیدان مربوط به کیمیاگر جابیل بن حیان است ، زمانی که او می خواست سولفات مس و سولفات آهن را مخلوط کند.

می توان گفت که اسید سولفوریک برای اولین بار در انگلستان ، در قرن هجدهم ، با استفاده از روش “محفظه سرب” به صورت صنعتی بدست آمد.

این ترکیب شیمیایی یکی از قوی ترین اسیدها است. عمل خورنده آن تقریباً روی کلیه مواد و بافت های موجود تأثیر می گذارد. ممکن است برای شما جالب باشد … ارتباط عملکرد محیطی

چگالی آن تقریباً دو برابر آب است ، در آن محلول است و می توانیم آن را هم غلیظ و هم رقیق پیدا کنیم. رقیق کردن آن در آب گرمای زیادی ایجاد می کند ، بنابراین باید مراقب باشید.

این یک ترکیب بسیار خطرناک است ، به خصوص اگر به دلیل واکنش هایی که ایجاد می کند ، آن را با کاربیدهای برومات و فلزات پودر شده ترکیب کنیم. یکی از برجسته ترین خواص اسید سولفوریک این است که دارای نقطه جوش بسیار بالایی است (337 درجه سانتیگراد).

موارد اصلی استفاده از اسید سولفوریک

به دلیل ظرفیت خورندگی ، این ماده شیمیایی عمدتا در سطح صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده معمولاً در محصولات خانگی وجود ندارد ، مگر در مقدار بسیار کمی در پیستون یا پاک کننده قوی دیگر.

با این حال ، ما می توانیم این ترکیب را در عناصر مختلف استفاده روزانه پیدا کنیم ، البته نه به طور مستقیم. اگر درمورد موارد اصلی استفاده از اسید سولفوریک صحبت کنیم ، نمی توان کودها را نادیده گرفت. یکی از مهمترین آنهاست.

کودهای حاوی فسفات در درجه اول با اسید سولفوریک ساخته می شوند و اسید فسفریک تولید می کنند که کنترل آن بسیار ایمن است.

کود دیگری که در داخل کشور استفاده می شود و در هر فروشگاه باغی یافت می شود سولفات آمونیوم است که با اسید سولفوریک نیز ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اسید سولفوریک در کشاورزی

معتبر ترین فروشندگان سولفوریک اسید 98 درصد

معتبر ترین فروشندگان سولفوریک اسید 98 درصد

مجموعه ما بدون هیچ شک و تردیدی یکی از معتبر ترین فروشندگان سولفوریک اسید صنعتی می باشد. ما این ماده را با بهترین مواد اولیه و مدرن ترین فرایند شیمیایی تولید می کنیم و با قیمتی استثنایی آن را عرضه خواهیم کرد.

همچنین فروش سولفوریک اسید توسط مجموعه ما به صورت غیر حضوری صورت می پذیرد. جهت ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *