آدرس : قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تلفن شرکت: 47626785 021

شنبه تا پنج شنبه

شرکت آرسیان

بازرگانی فروش اسید سولفوریک کشاورزی قزوین

فهرست مطالب

استفاده از مواد اسیدی در صنعت کشاورزی خصوصا خاک باعث شده تا سطح آفات کاهش زیادی پیدا کند و علاوه بر این با اسیدی کردن خاک میزان مواد مغذی آن را افزایش پیدا می کند. یکی از این مواد پر مصرف اسید سولفوریک قزوین است که سطح کاربری گسترده ای دارد. این ماده به صورت مایعی بدون رنگ است که بوی کمی دارد. این بازرگانی فروش اسید سولفوریک کشاورزی را در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می کند که هر کدام نرخ خاصی دارند.

بیشتر بخوانید: خواص اسید سولفوریک در کشاورزی

بازرگانی فروش اسید سولفوریک کشاورزی قزوین

شاخصه های بارز اسید سولفوریک کشاورزی

شاخصه های بارز اسید سولفوریک کشاورزی

از شاخصه های بارز اسید سولفوریک می توان قدرت بالای آن اشاره کرد. این ماده با پایین آوردن سطح آهک و ph خاک زمینه را برای رشد درختانی چون پسته فراهم می کند. از دیگر شاخصه ها می توان به درجه خلوص بالا اشاره کرد که تنها مقدار کمی از آن می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد به همین دلیل برای تهیه کود نیز بهترین گزینه است.

استفاده از این ماده در فصول سرد گزینه مناسبی است و مانع از بخار شدن محصول می شود. این ماده محیطی اسیدی را برای رشد گیاهان فراهم می کنند و درختان از جمله پسته می توانند با گرفتن مواد مغذی خاک به خوبی رشد کنند. در حین استفاده از آن باید از چکمه و دستکش استفاده کنید.

تاثیرات مثبت این اسید ماندگار هستند و شما می توانید برای تایم طولانی شاهد رشد و باروری گیاهان و درختان باشید. قابلیت ترکیب شدن با خاک را دارد و می تواند به کمک آب در همه جا پخش و منتشر شود.

بیشتر بخوانید: کاربرد سرکه چوب قزوین

عرضه کننده انواع اسید سولفوریک قزوین

عرضه کننده انواع اسید سولفوریک قزوین

این فروشگاه اینترنتی با عرضه اسید سولفوریک قزوین توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را پاسخ دهد. نمایندگی ها از جمله مراکزی هستند که در فروش و تامین نیاز بازارها نقش اساسی دارند. نمایندگی های فروش این محصول در سراسر کشور، به فروش عمده این‌ محصولات می پردازد. خریداران شهرستانی برای عدم اتلاف در وقت و هزینه به سایت های فروش این محصولات مراجعه و به صورت اینترنتی و آنلاین به تهیه این محصول می پردازند.

این ماده به صورت عمده و در حجم بالا عرضه می شود و نرخ مناسب تری هم نسبت به نمونه های بسته بندی شده دارد به همین دلیل بیشتر مصرف کنندگان به این شیوه عرضه گرایش پیدا کردند. این شرکت فعالیت خود را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می دهد و توانسته به خوبی نیاز بازار را پاسخ دهد.

عرضه محصول به صورت اینترنتی سبب شده تا خدمات گسترده ای پیش روی مصرف کنندگان قرار بگیرد و بدین ترتیب آنها می توانند در کمترین زمان و با صرف هزینه اندک خرید خود را انجام دهند و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *